Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
je kan er iets van angel. Maar why de fuck draag je 1 knielap? Heb je iets aan de knie fzo? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik was er eergister flink hard op gevallen, en ik wil morgen ook nog skaten, dus vandaar![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 20:24:48 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
daarvoor. Ik doe bladen, (aggresive inlineskaten), en ik draag altijd 2 stevige knielappen, want als je nieuwe tricks probeert kan je hard op "je muil stekken". ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik ken het, ik heb ook een tijd ge-inlined, kun je ook hard mee op je bek lazeren. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een tijdje geskateboard, vooral streeten. Maar ik ging ook vaak op m'n bek en echt goed was ik niet, niveau bijhouden met die gasten in goes is sowieso niet te doen. Homie van me rijd nu voor Etnies nederland.. wel junioren shit denk ik maar is toch sick. Beter check je www.left.nl/stepup en dan video.. Daar checkje filmpjes van die hele tour enne isleuk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 20:36:17 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik ging vroeger altijd skaten.. doe het heel af en toe nog wel is ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Damn .. even 16 lines gedropt over danoontje.. http://www.hiphopnet.nl/hiphopnet/forum/index.php?act=ST&f=12&t=14626&st=0#entry299450 ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
ik blade nu 7 a 8 jaar. skateboarden deed ik een tijdje, maar ik was niet echt goed, en na een zware val ben ik gestopt. (kprobeerde kickflip van een trapje, kwam te snel neer, liep fout af) ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
-verkeerd- lekker getraind net [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 21:20:47 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
heb je je tekst al af? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
AANDACHT AANDACHT morgen gaat spirit een jointje roken. DANK U ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
amsterdamn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
*fluit* *fluit* ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 10-04-2006 @ 21:21 heb je je tekst al af? nee.. ik pak me rust.. ik ga er morgen of woensdag wel aan werken.. ik ben morgen half 2 uit en overmorgen half 11 dus heb ik dan alle tijd ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
t viel mee dat je het niet dikgedrukt schreef ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
hier spirit![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
dat is een shagje:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
weet ik ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ahahahahahahaha ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
paas je em nou door ofzo? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net prisonbreak delen 14,15,16 gedownload maar ik heb de goede codecs nodig, iemand die weet waar ik die kan halen ? | ||
spirit klootviool ![]() ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
en dat is gewoon het eerste plaatje wat ik op google tegen kwam. ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ik rookte vandaag waterpijp, een zelfgemaakte ![]() van een plastic flesje met sportdop + een rietje langs de zijkant erin. You know: belgian tricks. zoiets [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2006 @ 21:32:37 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 10-04-2006 @ 21:28 ik heb net prisonbreak delen 14,15,16 gedownload maar ik heb de goede codecs nodig, iemand die weet waar ik die kan halen ? http://www.gamecopyworld.com/ | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 10-04-2006 @ 21:30 You know: belgian tricks. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Quote: Buitengewoon schreef op 10-04-2006 @ 21:28 spirit klootviool ![]() ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ehm.. NEE ofzo. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dat valt me tegen, ik vind het schandalig. ---------------------------------------- ya diggg | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 10-04-2006 @ 21:30 ik rookte vandaag waterpijp, een zelfgemaakte ![]() van een plastic flesje met sportdop + een rietje langs de zijkant erin. You know: belgian tricks. zoiets Hahaha niks belgian tricks snotjochie. Die dingen worden al jaren massaal gebruikt door stoners door het hele land hier. | ||
Hahaha 'belgische uitvinding' gatochweeeeg ---------------------------------------- ya diggg | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
En geen rietjes maar pennen WATWAT ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Mag ik ook mee doen? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
en beter zorg je dat de opening in het flesje voor het rietje boven het water staat, anders krijg je last van lekkage![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 10-04-2006 @ 21:47 Mag ik ook mee doen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
ik heb tips nodig, ik heb woensdag schoolfeest. dat is saai, dus indrinken en daar een beetje kloten.. en daarna zelf die echte afterparty verzorgen. maar ik heb een voetbalwedstrijd en moet gelijk daarna naar dat feest. indrinken voor de wedstrijd? of nuchter op die dooie boel komen? ---------------------------------------- ya diggg | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
op de fiets ofzo.. anders in de rust. Dan dik bezopen het veld op en daarna verder zuipen. | ||
ja goed plan, maar in de rust kan ik de kleedkamer niet uit ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
die air is wel dope angelix de rest.. mwah | ||
![]() | ![]() |
vanaf je er toe komt een meter bier ad fundum drinken. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
? praat nederlands gek. | ||
hahahaha. ---------------------------------------- ya diggg | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ro pm me je msn nog is, heb laast ff huishouden gedaan en jij was als een nieuw magazine tussen de ouwe kranten perongeluk meegegaan in de papierbak | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ja doet dat eens, Ro. | ||
![]() | ![]() |
een meter bier kan je in de meeste café's kopen toch en dat is gelijk een bak waar er 10 pinten in staan. ad fundum = in een teug je glas leegdrinken. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 10-04-2006 @ 21:22 AANDACHT AANDACHT morgen gaat spirit een jointje roken. DANK U ![]() dus niet ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
vroegâh waren het er nog 13![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
ai meent ge het? Maar geen nood, deze belg heeft wel weed. Zak gwn even af naar belgie. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 10-04-2006 @ 22:06 een meter bier kan je in de meeste café's kopen toch en dat is gelijk een bak waar er 10 pinten in staan. ad fundum = in een teug je glas leegdrinken. jongen ik ben niet achterlijk... 'vanaf je er toe komt' wtf betekent dat? | ||
![]() | ![]() |
Pfff mierenneuker.![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |