Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
is niet echt lekker man. Waardeloos. Hier betaal je 2000 euro p/j voor die tiefzooi. Als je les hebt stelt t ook nog geen moer voor met van de straat geplukte leraren. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
roc flevoland zuigt aars kut administrtatie daar zou volgens hun 2/3 afwezig zijn terwijl k nog nooit nietn aar n les ben geweest ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
het is gewoon een oplichtende - geld trekkende kut instantie ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Hahaha... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 12-04-2006 @ 21:31 ik ben 2 weken vrij tot mijn examen Leren als een motherfucker. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ik krijg volgens mij meer dan 2 weken vrij. Chill, man. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
me m&o vandaag ernstig verneukt, wat een kut zooi... morgen mondeling geschiedenis | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
ik ga ml75 vol spamme met tot wij beter zijn![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
mooie voetbalavond.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Simpele zielen zijn overbodig en irritant. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
HAll9oki allemaal. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 12-04-2006 @ 21:48 mooie voetbalavond.. PSV - Feyenoord? | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 12-04-2006 @ 21:51 Simpele zielen zijn overbodig en irritant. Had je 't tege mij? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Sloeg niet direct op jou nee, maarreh... jij bent inderdaad verdomde simpel. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
enne? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou het niet erg vinden als jij er ineens niet meer zou zijn. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ik ben geband op ml75 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2006 @ 21:58:22 ] ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Bedreiging? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 12-04-2006 @ 21:58 Bedreiging? Alsjeblieft zeg. ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Is toch geen bedreiging? Hij zegt toch niet dat hij hem dood gaat schieten of iets als dat? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?BandID=519990 Wat vinden jullie van 'Wurly'? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Maar stiekem ga ik het toch doen. ![]() ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: lilboss schreef op 12-04-2006 @ 21:57 ![]() Ik ben geband op ml75 ![]() haha dan moe je wel veel doen om dat voor elkaar te krijge | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Mij bedreigen![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Dat was een grap natuurlijk, ik moest immers aardiger doen tegen jullie van de mods. ![]() ![]() ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga ook spammen op ml75. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Een bepaalde moderator op dit forum (ik noem geen namen, maar het is een vrouw) weet niet eens van welke rapper ''Dikke Neus'' is......HOE komen mensen hier aan hun mod-status![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Ze hebbe zelfs het topic verwijdert![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 12-04-2006 @ 22:04 Dat was een grap natuurlijk, ik moest immers aardiger doen tegen jullie van de mods. ![]() ![]() ![]() Wauw, een waarschuwing van de modjes. Je bent extreem stoer. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
schaam je ley! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 12-04-2006 @ 22:05 (...) Wauw, een waarschuwing van de modjes. Je bent extreem stoer. ![]() En jij een aandachtstreker, dank je. ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 12-04-2006 @ 22:05 Een bepaalde moderator op dit forum (ik noem geen namen, maar het is een vrouw) weet niet eens van welke rapper ''Dikke Neus'' is......HOE komen mensen hier aan hun mod-status ![]() Het is van een groep heurrrr! Ik was alleen even de naam van Jiggy kwijt! En dat als groupie. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 12-04-2006 @ 22:00 Is toch geen bedreiging? Hij zegt toch niet dat hij hem dood gaat schieten of iets als dat? Shit, gek, just kidding .. ![]() | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
De versie in kwestie was Jiggy solo ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jullie ( kanslozen, die als vrijetijdsbesteding op andere fora gaan spammen) bezorgen ons een slechte naam hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 12-04-2006 @ 22:09 De versie in kwestie was Jiggy solo ![]() Maar dat vermeldde je er niet bij ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Die NLHH spampappies![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 12-04-2006 @ 22:09 jullie ( kanslozen, die als vrijetijdsbesteding op andere fora gaan spammen) bezorgen ons een slechte naam hehe Hoezo ik had toch maar geen nlhophop gebruikt ![]() Zei tot ik van hiphopinjesmoel kwam ![]() Duss what is de probleem ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 12-04-2006 @ 22:10 (...) Maar dat vermeldde je er niet bij ![]() Je hoorde de andere leden toch niet rappen of whut? ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
ML75 zuigt toch hard. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik zag iemand daar refereren naar deze site.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ajax weer geluk maar wel The Hunter weer ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 12-04-2006 @ 22:11 (...) Je hoorde de andere leden toch niet rappen of whut? ![]() Ik had het over je post, dat je t daar niet in vermeldde ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.ml75.nl/Space/28755/561729709.jpg Ik ben die linkse. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2006 @ 22:18:52 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Gado-X | ![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 12-04-2006 @ 22:12 ajax weer geluk maar wel The Hunter weer Hoeveel is het geworden dan? ---------------------------------------- Hartje Drenthe | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Umms kan wel omdat ik wat zei over tot je 24 uur moet wachte tot je kan poste en tot het kut was en toen kwam die met de link![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ik heb schoolgala, mag ik je jurk lenen? @ swike dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2006 @ 22:14:15 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
2-1 voor Ajax 89e en 93e minuut ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ben JIJ die M of die L Swike ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |