Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creative
Fresh
Gepost door creative op vrijdag 14-04-2006 om 20:35:33
Ik en een paar vrienden willen een server voor een game.

Hier heb ik totaal geen verstand van. Dus heb ik twee vragen.

Zijn hier toturials voor of zoiets dergelijks. En welke provider kan het beste een server hosten?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 14-04-2006 om 20:37:06
een provider waar je VEEEEEL bandbreedte voor WEINIG geld krijgt... gameservers vreten bandbreedte als je om een tutorial vraagt hiervoor raadt ik het je sowieso af om het te doen.

Als je niet weet wat je doet kan je nooit een stabiele gameserver neer zetten en is het geld weg gooien.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creative
Fresh
Gepost door creative op vrijdag 14-04-2006 om 20:45:21
Die toturial is meer voor mezelf, Ik ben gewoon geïntreseerd.

Maar die server is voor een vriend van me.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 15-04-2006 om 11:58:48
game server is lastig wat spade inderdaad zegt je heb wel een goeie internet verbinding als je server wil hosten loopt dat meestal pas echt lekker bij 10 mbit

ik zou gewoon maar anderen dan dit werk voor je laten doen en lekker spelen op hun servers
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.