Index / Optredens, festivals en parties / | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
in de hiphoptent: Soulutions 14.00 - 14.30: Open-mic 14.30 - 15.00: Master Surreal 15.15 - 15.45: Jay Colin Defilé 18.00 � 18.30: Soul-act 19.00 - 19.30: Extince 20.00 - 20.30: La Melodia 20.30 - 21.15: Soul-act 22.00 - 2400: Wouda & Kid sublime Tussendoor: Soulutions DJ�s: Disco D & J Hairstyle op het hoofdpodium: Markt 12.30 - 13.30: COOL POLITICS 13.45 - 14.30: MO�JONES 15.00 - 16.00: POSTMAN Defilé 17.15 - 17.45: LANGE FRANS & BAAS B 18.15 - 19.30: BAND ZONDER BANAAN 20.00 - 21.00: RELAX 21.30 - 22.15: LISET ALEA 22.30 - 24.00: WIPNEUS & PIM extince dus ![]() bron: http://www.4en5meiwageningen.nl/index.php?id=142 [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 22:04:23 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil Lange Frans niet op mijn bevrijdingsfestical het is een schande!! SCHANDE!! nee kiddin ziet er leuk uit, Master surreal, Extince, Lamelodia, Postman, Relax ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1231 lijssie geupdate, ook met Opgezwolle in Almere | ||
![]() | ![]() |
ben je dan in wageningen noedels? ik wel namelijk ja ze zijn ambassadeurs van de vrijheid dus logisch dat ze ook de 'stad' waar de vrede is gesloten komen. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 16-04-2006 @ 22:10 https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1231 lijssie geupdate, ook met Opgezwolle in Almere haha wel een actie dat je lange en baas b er niet in heb staan bij optredens op de markt. ik hoorde ook dat brace mee kwam, maar niet intressant veder dacht ik zo ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
grappig, maar waarom extince in de hiphop tent en niet op de markt..? beetje vaagjes ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
extince is gewoon te straat voor de markt, markt is gewoon algemeen, en sullutions is echt puur alleen hiphop, lange en baasb zijn die dag belangrijk en mogen dus optreden op hoofdpodium, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nou beter draaien ze dat om, extince in de hiphop tent zijn ze gek ofzo, komen alleen maar bontkragen daaro [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 22:29:05 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
niet alleen maar, vorig jaar was dik lauw publiek, vind alleen maar beter dat in sullutions is, heb je tenminste publiek met één en de zelfde vibe, bij he thoofdpodium is het toch kenkerdruk en staan ook hele hoop nietwetende apen vorig jaar DAC kan je tenminste gewoon vooraanstaan en mee bouncen ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Dope shit, ik ben aanwezig. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ben er ook eindelijk is iets wat dope is op fiets afstand...(nu alleen nog hopen dat ik niet hoef te werken![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2006 @ 12:53:54 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
band zonder banaan? grapje zeker | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 17-04-2006 @ 12:52 ja ik ben er ook eindelijk is iets wat dope is op fiets afstand...(nu alleen nog hopen dat ik niet hoef te werken ![]() Moet je ff kijken op die site die prow gaf in de eerste post, daar kan je het wel vinden. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
kan die shit neit vinden.Replay jij woont toch in wageningen?Waar zit het dicht bij? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dikke kans dat ik in wageningen ben dit jaar. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
@Mixxman, Hier een link naar de plattegrond ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 17-04-2006 @ 13:26 @Mixxman, Hier een link naar de plattegrond dank u ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
Ik raad jullie aan om bij de Solutions tent te gaan staan kom uit waggie en weet dat ze er redelijke goeie hip hop sjit draaien ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@mixxman, ik weet niet of je het al weet maar het zit bij de bibliotheek in de buurt of als je van 86 komt![]() ![]() ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
@6706: zoals in dit topic ook staat en ook op de frontpage op nlhiphop ... | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 17-04-2006 @ 19:03 @mixxman, ik weet niet of je het al weet maar het zit bij de bibliotheek in de buurt of als je van 86 komt ![]() ![]() hehe ok ik snap moet toch nog langs 86 dus dat komt mooi uit ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
't zit bij het gat in de bocht bij de bioscoop van wageningen "molenstraat theater" bibliotheek etc die kant op. ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat praat jij dan, Het gat is aan de andere kant, en is opzich ook nie zo dicht bij het molenstraat theater, alhoewel je vanaf het molenstraat theater wel makkelijk daar naar toe kund lopen maar dan zou je eerst moeten weten waar het molenstraat theater is, en mensen die van buitenaf komen wete dan niie ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Niet zo tof doen. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja ok ik weet dat allemaal wel te zitten maar 86 is voor mij handig en waarschijnlijk had replay dat ook al een beetje door![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga der oowk heen ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
86 zit achter in de stad man en die tent staat vooraan, wat je moet doen is 2 dingen. Of je komt links de stad in bij tell me en je gaat de eerste straat naar links of achteraan bij de filmclub loop je de stad in en dan de 2e rechts en loop je zo tegen die tent aan. ---------------------------------------- Jawat | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
uhh gast 86 zit voor mij precies vooraan de stad.Ik kom aan de kant van 86 de stad binnen daar bij de kerk. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou de exter eigenlijk ook wel weer willen zien, zwaar lange tijd geleden...Maar ik ga toch naar Zwolle dit jaar ..![]() Weet iemand zo of de exter nog ergens anders dan Wageningen gaat performen? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
je hebt 2 ingangen van de stad vooraan "wat wij vooraan noemen van wageningen"en achteraan bij de filmclub. maar zo kan je dus het best er komen door de stad en dan dat straatje in wat ik net zei ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
jij gaat naar opgezwolle ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
waar woon jij...? ---------------------------------------- .... | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
ik in wageningen ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
goh ik ook maar waar![]() ---------------------------------------- .... | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahahaha kijk naar mijn cijfers dan weet je maybe de wijk ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
beter gaan jullie nou naar buiten en laten jullie elkaars wijk zien![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
huh..? allles is tog gewoon 0317 in wageningen..? ken de wijk niet dude, of woon je soms in noord-west, daar ken ik het namelijk niie ---------------------------------------- .... | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
ken alle wijken al dus blijf wel binnen en maak wel een 3D schets in mijn koppie van die wijk ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
ik woon vlakbij de postjesweg ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat denk je nou dak allee straatnamen weet ofzo, het is dak me eige straatnaam weet. ---------------------------------------- .... | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
c1000 tegenover die mortuarium! of weet je het nu nog niet en moet ik een schets maken ![]() ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
onee da weet ik wel![]() ---------------------------------------- .... | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
nee ![]() ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ow haha kee dan![]() ![]() ---------------------------------------- .... | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
Remy Ja toch.. |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 17-04-2006 @ 19:35 huh..? allles is tog gewoon 0317 in wageningen..? ken de wijk niet dude, of woon je soms in noord-west, daar ken ik het namelijk niie Toevallig, ik woon in noord-west.. De 86 zit in de Rouwenhofstraat (www.desjop86.nl voor geïnteresseerden) het is met 5 mei wel fucking druk daar en pas vanaf 2 uur ('s middags) open, maar wel beter dan Side-Walk (marokanen shop, laatst tas daar gehaald vol met katten/honden haren dus is niet echt aan te raden). Ik dacht dat ik hier enige Wageninger was haha maar blijkbaar niet duss... ---------------------------------------- Real name, No gimmics | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
86 is wel mooie en goede shop ja en side walk vind ik qua personeel en gebouw zo ie zo minder.En de bengel vind ik wel gaan.Paar keer bengelbag gehaald en daar was ik altijd wel tevreden over. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
86 is altijd wel goeie wiet en bengel is altijd toppie is al droog verkruimelt beter en sidewalk is sjit krijg je alleen tak en ouwe bladeren. Maar bij de KinK in ede krijg je pas dikke tassen wiet had laats 2 gram besteld en kreeg echt 1 grote focking top wiet. ---------------------------------------- Jawat | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |