Index / [arch] Eredivisie Tekst / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
hier dus inschrijven voor de eerste tekstbattle ronde de eerste ronde gaat van start: Maandag 24 April DEZE TOPIC GAAT DUS ZONDAG 23e DICHT !! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 09:39:39 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben zelf IN.. wie volgt? ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ben in! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
IN natuurlijk, even het goede voorbeeld geven ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
me2 ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Wat dacht je, van de partij natuurlijk! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben van de partij sowieso al plan meer van me te laten horen op batles maar ik vind dit wel een leuk concept ik ga die rankings beklimmen houd dat in gedachten ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
D-on | ![]() | ![]() |
In ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook in ,maar wanneer komt er weer een topical?? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ook in voor de topical(s). -Edit- Doooooooooope idee, props. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 17:58:16 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
waarschijnlijk wordt het iets in de trant van: battle - battle - topical - battle - battle - stelling - battle - battle - topical - enz ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben in ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik ben in ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 18-04-2006 @ 17:41 waarschijnlijk wordt het iets in de trant van: battle - battle - topical - battle - battle - stelling - battle - battle - topical - enz ok nou iig dope! [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 17:46:34 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
dit is gvd wel een heel goed idee pila en ari..![]() ik ben in!! | ||
Citeria On Der Mate |
![]() | ![]() |
ff ter zaken ik ben de broer van " devill " ik wil me ook inschrijven. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
ben in! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 18-04-2006 @ 17:41 Ik ben ook in voor de topical(s). -Edit- Doooooooooope idee, props. inschrijving voor topicals komt past later dan he, dat zeggen we van te voren, dus ben je in voor battle of niet? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
up.. 13 is niet genoeg ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 20:14:30 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Als ik het goed begrepen heb, istie open tot zondagavond/maandagochtend? dus genoeg tijd nog toch? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
ja er is nog zat tijd, zondag middag/avond worden de topics gemaakt en gaat deze dicht. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
waarschijnlijk zondagavond.. idd tijd zat, maar hoe meer deelnemers hoe beter ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
I'm in ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 18-04-2006 @ 18:20 (...) inschrijving voor topicals komt past later dan he, dat zeggen we van te voren, dus ben je in voor battle of niet? Pila pm-de me al ja, maar ik ben in. @Dopoloog hieronder: Ik spam niet ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 22:24:16 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Spam niet pappies en mammies... anders wordt pila boos:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
In. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
al 16 , mooi mooi ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
JoevhZuiden je weet.. ![]() |
![]() | ![]() |
ben k te laat? anders..i'm in ---------------------------------------- je voelt het..of eeh...je voelt het niet.. | ||
![]() | ![]() |
zondag is de deadline, dus tijd zat ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zet mij er ook maar bij dan ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
laat mij ook maar die bars hier pompen yo! | ||
mc-disser ABC ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee! ---------------------------------------- /\/\/\/\___---Almere Buiten Click---___/\/\/\/\ | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe ook wel mee. | ||
Quellow![]() |
![]() | ![]() |
i'm inn | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Heyyo hierbij schrijf ik me in... Als jullie een text-punchlinepandemonium nodig hebben, kan ik er wel voor zorgen... K doe het al wekelijks op helemaalleip... | ||
![]() | ![]() |
we hebben al een geschikt persoon gevonden, wanneer die niet kan een keer , heb jij een pm ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Okidoki | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
Ik doe zeker mee ---------------------------------------- ik ben remo | ||
yohil1987 yousuf |
![]() | ![]() |
Yohil1987 Die man is zeker in! | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Schrijf me bij deze uit, geen zin/tijd. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
ik in | ||
Yeta Boerharm ![]() |
![]() | ![]() |
in | ||
![]() | ![]() |
26 mensen ingeschreven, aardig aardig ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
kan ik nog meedoen? ---------------------------------------- Whahahaha | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
spuit 11 ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
ja duck je kan nog meedoen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
oke dan![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
nog ééntje zou fijn zijn, dan hebben we weer een even aantal ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Of een lekkere threeway ![]() | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel meedoen ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / [Pagina: [1] 2 ] |