Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik Deventer heb je ook de Fockinstraat .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
of je heet Ozcan Aykol haha | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe wete jij mijn achternaam ook alweer, stalker.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ozzzzzzzyy | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt um sowieso twee keer gedropt, in voetbaluitslagen en plaatje rijkste man ...![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 21:13:47 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
aykol aikol aaikol eikol eikel | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Dankje voor de heldere uitleg. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, zo ben ik, kleine moeite! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Beter edit je die namen, staat nogal in de weg. ---------------------------------------- .... | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
nee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dan doe ik het... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja of niet ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
mwah, eigenlijk niet nee, staat op mn vorige pagina, geen last van. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Ja, ik weet dat dit een hiphopforum is, maar mensen nog baat bij wat electrohouse? Heb hier een heerlijke tape liggen. Odin misschien? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 21:12:21 ] | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe. Ik las de eerste zin en wilde al posten. Toevallig dat je aan mij dacht. Post maar ja! ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
electrohouse, daar heb ik nu nog nooit van gehoord. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
LVO westside | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Vato_gonzalez_-_electrohouse_liveset_apr_06.Mp3 24.09, tracklist komt eraan. Quote: 1.Thomas Schumacher - Heat it up 2.Till West & DJ Delicious - Same man (Original mix) 3.Tomcraft - Da Disco (JCA Remix) 4.Deepgroove - Drum Honey (Trophy Twins & Funkagenda mix) 5.Mason - Exeeder 6.Spencer & Hill - Extra E 7.Marcella - Stabbing Sally 8.Tarkan - Bounce (Armand van den Helden remix) [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 21:30:48 ] | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Nog steeds dezelfde namen als vorig jaar, hehe, dankje! ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Tarkan - Bounce .. ? Is dat die homo-Tarkan? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Simarik | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 18-04-2006 @ 20:47 Hahaha aykol aikol aaikol eikol eikel ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 18-04-2006 @ 20:47 aykol aikol aaikol eikol eikel Je kan het ook lezen zoals het er staat .. dan staat er A-k-y-o-l Ik bedoel, jij heet Ro, maar ik lees toch ook niet HO .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 18-04-2006 @ 20:43 of je heet Ozcan Aykol haha Ik las het zoals het er stond. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
oww kiek, die hoer zat te ouwehoeren.. ahh, ik pak die kaya nog wel terug ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
hy bos? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Boswottels? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
eey weet iemand wat er met me boxen aan de hand kan zijn.. soms als ik me boxen van me pc aanzet om muziek te beluisteren bijv.. hoor ik een kenkerhard gekraak.. soms echt heel hard.. het komt vooral uit me subwoofer.. wtf is dit ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
stof? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hmm misschien.. maar het knalt gewoon ook.. heel irritant.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
kaput? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
maar zoals nu.. is het gewoon normaal geen gekraak.. maar soms doe ik het gewoon uit omdat het zo hard kraakt.. Godverdomme.. nu kraakt hij als de tyfus [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 22:52:41 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Schaduw, hoe denk jij dat Milaan Barcelona moet bestrijden in de terugwedstrijd? Zou je met een Cafu spelen/beginnen, of is dat wellicht iets te opportunistisch? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
heeft me broertje ook altijd, en volgens mij ligt het er aan dat er dan een draadje half in je subwoofer geconnect zit. dus dat is of beter aansluiten, of je subwoofer uitschakelen, of het kapotte plugje vervangen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ok.. ik check het morgen wel ff.. Zo ff douchen.. ging net ff hardlopen met me broertje en een vriendin van me.. tering eind gerend.. last van me kuiten en me agillus pees als de malle ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 18-04-2006 @ 22:52 Schaduw, hoe denk jij dat Milaan Barcelona moet bestrijden in de terugwedstrijd? Zou je met een Cafu spelen/beginnen, of is dat wellicht iets te opportunistisch? Eeeeeeeeeeeeeh....... Cafu??? Is dat eetbaar? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
agillus? wat een verbastering tegenwoordig ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dat is toch bij je enkel.. ik heb daar al heel lang een blessure.. die geneest nooit meer denk ik.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
pff typisch de flikken! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 18-04-2006 @ 22:57 agillus? wat een verbastering tegenwoordig ![]() agillus van oddiezuis? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Achilles. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 18-04-2006 @ 22:58 dat is toch bij je enkel.. ik heb daar al heel lang een blessure.. die geneest nooit meer denk ik.. hij doelt op de spelling van het woord Achilles(pees) [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 23:01:27 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
oohw zal wel joh ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Met die instelling zal je het ver schoppen man. ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
heb het al sinds me 6de man 10 jaar later heb ik er nog last van ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
hahahahahahahahahah ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
beter toch, lekker arbeidsongeschikt, hoef je ook niet te werken .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Doeehoei. Nekschot voor hem dan, op dit soort gespuis zit de maatschappij niet te wachten h00rz. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahaha.. zo erg ist ook weer niet.. maar na een tijdje behoorlijke spanning erop doet het behoorlijk pijn ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |