Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
![]() groetjes vanuit de Champions League ! ! ---------------------------------------- beng! | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Jaja, ze hebben het weer vies voor elkaar gekregen, van harte hoor. Leuker feit is dat Rotterdam volgend seizoen de eredivisie ownt met 3 clubs ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha 1 van de 3 komt een beetje hoog en de rest degradeerd snel weer | ||
![]() | ![]() |
degradeert. 1,2,3 bitch, wacht maar. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
strijker schreef op 03-05-2006 @ 21:30 degradeert. dankje [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2006 @ 21:34:05 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
verkeerde knopje [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2006 @ 21:33:03 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2006 @ 21:32:18 ] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 03-05-2006 @ 21:31 (...) ---------------------------------------- ya diggg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
gaat weer ff lekker mis met al die knopjes | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Gaucho jij owned je gifposts hahaha eerst ook tegen feyenoord thx dudeee! je kan zegtgen wat je wil over de gehele playoffs gezien verdient Ajax het, en al helemaal als je kijkt naar het feit dat anders Groningen NL zou vertegenwoordigen in de vCL... dude dat kan niet ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
idd, ajax volgend jaar CL met Stam, Perez.. misschien Kromkamp, Defour, en nog meer ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Roberto Carlos![]() ennum, Jodeeeeeeeeh, Jodeeeeeeeeh. In het dagblad van het noorden stond dat als groningen al een lachertje zou worden in de CL, ajax dat zeker zou zijn. Toen moest ik toch wel even hard lachen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 03-05-2006 @ 21:34 Gaucho jij owned je gifposts hahaha eerst ook tegen feyenoord thx dudeee! je kan zegtgen wat je wil over de gehele playoffs gezien verdient Ajax het, en al helemaal als je kijkt naar het feit dat anders Groningen NL zou vertegenwoordigen in de vCL... dude dat kan niet Dat slaat dus nergen op als groningen had gewonnen waaren ze gewoon de beste ploeg van dat moment. En als ze bij Ajax al moeite hebben met groningen dan kunnen ze het net zo goed als groningen wel schudden in de Cl. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ajax is groeiende, volgens jaar goede ervaren spelers erbij (helaas blind weg ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Tja groningen heefd volgend jaar ook een betere spelers het budget is met 5 a 6 miljoen gestegen dus het kan alleen nog maar beter worden. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 04-05-2006 @ 13:40 Tja groningen heefd volgend jaar ook een betere spelers het budget is met 5 a 6 miljoen gestegen dus het kan alleen nog maar beter worden. Ze hebben dan net zoveel zo niet meer als az waarom geloofd men daar dan wel in? Woops wrong button ik wou edit. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2006 @ 13:42:40 ] | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ome scheringa pompt nog wel wat extra's in de gelederen heheh ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Haha ja van zij vriendje Leen zeker ![]() | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 04-05-2006 @ 10:49 Roberto Carlos ![]() ennum, Jodeeeeeeeeh, Jodeeeeeeeeh. In het dagblad van het noorden stond dat als groningen al een lachertje zou worden in de CL, ajax dat zeker zou zijn. Toen moest ik toch wel even hard lachen. Is toch ook zo, ajax is net zon prutsclub als groningen. Of net zon goede club ligt eraan hoe je het inteprenteert. Groningen heeft zijn best gedaan, en heeft meer bereikt dan Feyenoord en AZ en alle andere ''topclubs''. Dus ik ben zwaar tevreden over dit seizoen. Volgend jaar lekker finale uefa cup spelen ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
groningen heeft het goed gedaan maar als je een keer een goede audio dropt ben je toch ook niet meteen zo goed als opgezwolle.Vandaar dat ik de vergelijking met ajax voor alsnog een beetje overdreven vind.Ajax heeft gewoon meer ervaring,meer geld enz. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
- 2 keer de super werelcup - meerdere keren champions league - veel keer uefa cup - nog meer keer landstitel -.. moet ik doorgaan hoe kun je in GODsnaaaaaam groningen met AJax vergelijken. ![]() en dat alleen omdat ze 1 keer winnen en een goed seizoentje draaien die groningen. whaha. haha... hah.... ha. | ||
![]() | ![]() |
Ga een Joden-forum zoeken ofzo. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 04-05-2006 @ 15:46 - 2 keer de super werelcup - meerdere keren champions league - veel keer uefa cup - nog meer keer landstitel -.. moet ik doorgaan Wat heefd dat met het huidige team te maken? | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 04-05-2006 @ 15:48 (...) Wat heefd dat met het huidige team te maken? dit: Quote: mixxman schreef op 04-05-2006 @ 15:20 groningen heeft het goed gedaan maar als je een keer een goede audio dropt ben je toch ook niet meteen zo goed als opgezwolle.Vandaar dat ik de vergelijking met ajax voor alsnog een beetje overdreven vind.Ajax heeft gewoon meer ervaring,meer geld enz. en @ strijker: ja heb ik al genoeg van gevonden ![]() | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Het is gewoon de recht van de sterkste als RBC Roosendaal het gehaald had moeten zij gaan klaar ik vindt het zoon bullshit dat omdat het Ajax is zij zouden moeten gaan. Ze hebben nu gewonnen en het dus verdiend hadden ze niet gewonnen hadden ze het ook niet verdiend klaar. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
je doet alsof groningen alles van ze won, maar eh de heenwedstrijd was 2-0 voor ajax..?? dats natuurlijk alweer vergeten door een "2-1 " in de terugwedstrijd .. ? dan heb ajax toch het beste resultaat in 2 wedstrijden ofniet? dan heeft ajax het toch verdiend en niet groningen ofwel? [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2006 @ 16:11:11 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Dat zeg ik toch ook beter lezen gast ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dacht dat je het over Groningen had![]() | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Mooi einde verhaal tot het wk ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Nee zondag nog de finale van de gatorade cup tussen ajax en psv. Dat wordt trouwens ook de openingswedstrijd van volgend seizoen voor de johan cruyf schaal. Is wel mooi dan kunnen de krachten meteen gemeten worden. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 04-05-2006 @ 22:42 Nee zondag nog de finale van de gatorade cup tussen ajax en psv. Dat wordt trouwens ook de openingswedstrijd van volgend seizoen voor de johan cruyf schaal. Is wel mooi dan kunnen de krachten meteen gemeten worden. Zo'n wedstrijd tegen elkaar in een pril seizoen stel niet zoveel voor... ik denk niet dat je op de uitslag van die wedstrijd een seizoensverloop kunt voorspellen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee inderdaad, want Ado Den Haag wordt kampioen! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
![]() maar ik vind ajax-psv int begin toch wel leuk, kan ajax meteen met hun nieuwe spelers tegen een topclub even meten | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Johan Cruijff schaal zegt geen ene moer over hoe je gaat voetballen het komende seizoen. Perfect voorbeeld was afgelopen jaar toen Ajax PSV klop gaf met 3-1 maar het seizoen wat daarop volgde was/is een rampseizoen ---------------------------------------- beng! | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja nog een goed uur en dan gaat psv ff voelen wat verliezen is ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Kutscheids. Lamey geen kaart voor hands, Galasèk rood. Biatch. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
grrrrrrrrrrr | ||
Devill | ![]() | ![]() |
2-1 jammer ik ben voor PSV.. gefeliciteerd voor de ajax pappie's [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 19:54:19 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaha | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Sjezus, Ajax verdient die 9 miljoen echt ruimschoots terug! Lucky Ajax did it again. ---------------------------------------- Days to come | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
oooooooooooooooooooooh huntelaaaaaaaar ![]() me eerste reactie ff ![]() | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Haha die Micheal Ball zie je ook niet meer terug bij PSV, wat een fout zeg. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe toch best lullig. Win je als debuterend trainer Champions League en de beker, moet je weg. ---------------------------------------- Days to come | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
HO IS!!Ajax roeleert het eind van het seizoen. ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 20:00:34 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ajax is een bedrijf, geen voetbalvereniging en dat is jammer. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 07-05-2006 @ 20:00 Ajax is een bedrijf, geen voetbalvereniging en dat is jammer. bullshit man.Kijk naar de emoties en naar de fans misschien is het dat voor jaakke en van geel maar voor de rest niet.Zoals blind zegt de club zijn de fans de spelers niet 2/3 mensen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 07-05-2006 @ 20:00 Ajax is een bedrijf, geen voetbalvereniging en dat is jammer. bullshit man.Kijk naar de emoties en naar de fans misschien is het dat voor jaakke en van geel maar voor de rest niet.Zoals blind zegt de club zijn de fans de spelers niet 2/3 mensen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
aaaaaaaaajjjaaxx amsterdammm ajax amsterdam ajax , ajax, ajax amsterdam word @ mixx [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 20:04:46 ] | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik geef toe mooi goal ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Bij die laatste van Huntelaar ging Ball naar de bal toe als een oma die spontaan kramp kreeg. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |