Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
upbeat Gepost door upbeat op woensdag 19-04-2006 om 09:13:11
Ik ben door het zien van spraakwater van Extince oprecht geintresseerd geraakt in zijn muziek. En dan met name de cd waar spraakwater op te vinden is: binnenlandse funk. Maar die cd is echt nergens te luisteren. Geen enkele platenzaak heeft die liggen.. en bestellen verdommen ze natuurlijk.. want ze willen dan wel dat je hem koopt.. heeft iemand een site waar ik (stukjes) die cd kan luisteren.. wil weten waar ik mijn geld aan uitgeef :p
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 19-04-2006 om 09:16:20
http://www.bol.com
Staan volgens mij wel vaak snippets bij cd's
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
upbeat Gepost door upbeat op woensdag 19-04-2006 om 09:16:31
Ik denk dat ik deze topic ergens anders had moeten plaatsen..

Srry... zag het nu pas in de faq.. sluit hem maar.. ik zet hem wel waar het WEL thuis hoort

[edit].. dat is het probleem ook.. dit is dus best een lastige cd om te vinden. Als ik hem vind in een online shop dan is er dus geen snippets. En op bol.com staat ie dus typisch niet. Nlstore weer wel, maar dan zonder snippets.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 09:18:49 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 19-04-2006 om 09:17:06
Nee het staat hier correct.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 19-04-2006 om 09:19:59
Hier heb je Op De Dansvloer (zijn beste nummer ooit)

En het maakt niet uit dat je foute topic heb aangemaakt, dan weet je dat voor de volgende keer...opzicht zit je in het goede subfora, maar we hebben die dingen bijelkaar staan

als je weer nummers zoekt, kun je dat hier vragen: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14016&m=25&p=16
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 09:22:01 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.