Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-03-2001 om 16:39:15
Wie gaan er allemaal naar de meeting in zeewolde ? En wat verwachten jullie er van?

Blijft iedereen op de camping (zonder eigen vervoer geeft je geen andere keuze BTW) Of gaat men 's avonds / 's nachts weer terug op huis aan.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 10-03-2001 om 23:21:59
Ik ga erheen, verwacht er niks van, om de simpele reden dat waneer je niet veel verwacht, het je ook niet tegen kan vallen, en ik blijf snachts, geen vervoer namelijk.

.
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 09-04-2001 om 14:10:08
*SpadeAce vraagt zich af...

Is er al iets bekend wat er verder precies gaat gebeuren ? Ik bedoel we hebben SoF en BJ maar das 's avonds naar ik aan neem. Aan gezien we geen bios in Zeewolde hebben breken we de bios 'traditie' met meetings ?? Word er iets anders verzonnen. Of gaat dit meer echt festival bla worden ipv meer meeting. Als in geen bios geen heledag alleen 's avonds in BackStage optredens ?? Just wondering.

Ow voor de skaters, direct achter backstage ligt een skatebaan (met piece van Def-P, Mooz en Juice). Dus je zou heel erg theoretisch gezien skateboard mee kunnen nemen (at own risc enzo uiteraard )

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op dinsdag 10-04-2001 om 20:22:12
ik heb denk ik vantasties niews want ik ben hard aan het werk samen met mijn geliefde baas en nog meer ontzettend koele skaters, meewerkende gemeente en hoogstwaarschijnlijk dezelfde bouwer als in rotterdam om die teringbaan voor 16 juni DUS OOK 30 juni kwanta af te hebben, alles toppie en onherstelbaar aanwezig!

verder is die piece van def en juice nauwelijks meer te zien. op http://www.ojc-backstage.net kun je onder kopje fotoos nog wel de piece en making off zien. def heeft ook de hal gedaan en die is nog wel in leven, het hele gebouw inclusief vloer is onlangs op die kleuren afgestemd, wat wil je nog meer.

def en juice hebben toegezegd zsm een nieuwe te komen spuiten en dan wordt ook het betonnen muurtje naar de ingang van backstagee meegenomen, een of andere waanzinnige draak die dan in de hal vuur spuwd.

sven, wat vind je er van?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2001 @ 20:37:28 ]

----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 10-04-2001 om 20:46:54
*SpadeAce denkt dat dit dingen zijn die die wil horen

Overigens hoop ik de informatie voorziening te kunnen verbeteren door op de nieuwe OIP pagina een meeting gedeelte te maken welke door Locuta en OIP Webmasters aangepast kan worden door middel van een admin interfaceje Uiteraard zal bij bijvoorbeeld deze meeting Dinges aanpassingen door voeren daar zij voor BackStage werkt.

Uiteraard zal de OP site ook gebruik kunnen maken van deze info geblaat. Maar hoe dit gerealiseerd gaat worden en wanneer de nieuwe layout af is heb ik geen idee van. Dus misschien werkt het pas de meeting na het OIP Festival.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op woensdag 11-04-2001 om 00:10:30
en kijk...

ik kan natuurlijk best zeggen dat er zomaar een beetje geld is waardoor er zomaar spuitbussen gekocht kunnen worden...zegmaar

dus een oproep om je "skilz" te laten zien, als je echt goed kan spuiten wil ik wel es kijken of vanuit Backstage geld gevonden kan worden om jullie spuitbussen te bekostigen zodat jullie 30 juni gratis en voor nix pro-backstage en pro-hiphop teksten op de muren, houten afzettingen en mooie betonnen muurtjes kunnen spuiten, lelijke graffiti is ook lelijker dan mooie graffiti, vindt de gemeente vast ook wel...

ik hoor het wel....
----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 15-04-2001 om 16:10:31
VET!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
yiddo Gepost door yiddo op zondag 15-04-2001 om 22:41:52
komen er nog hiphop acts???
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-04-2001 om 23:15:53
Osdorp Nogwattus komt
Osdorp Posse ofzow...

Overigens grote kans dat ik er niet ben....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-04-2001 om 23:13:22
Overigens ga ik dit topic sluiten. Er bestond ook al een topic

*SpadeAce wordt wakker

Hier kan men verder gaan.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0054 sec.