Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
gezellig # het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet..of toch wel? # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn. Wel om onzin verhalen te vertellen # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat, dus geen serieuze onderwerpen. Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer, want dan moeten de mods weer aan het werk # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen... je maakt er gewoon een nieuwe topic voor aan # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. We bakken een taart, zingen een liedje, want het is slowchat zijn 60ste verjaardagtopic.... zal een breezerinternetverslaafde zeggen. ikke niet dus.. dus slowchat ze [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 23:29:18 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Dopoloog is eerder. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
we gaan weer gezellig verder ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
gezellig ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ff tanden poetsen ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
![]() | ![]() |
lekker schone tanden ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
inderdaad het is wle wat lastiger maar je moet je gewoon aan passen. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga slapen forumvriendjes. Goedenacht! Later. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Yep, geheel mee eens ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
we hebben 2 slowchats ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
Eyy Ron waarom ga je nu al TTeen?? ---------------------------------------- ***MG*** | ||
![]() | ![]() |
morge vroeg op michael ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
tanden toetsen? ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
tsjah ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
Feliciteer je brada ff voor me ![]() ---------------------------------------- ***MG*** | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ***MG*** | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
maare ik ga ook ff TTeen en ik moet btw ook nog ff een plaatje neertyfuhh .. het staat nu nogal droog.. MiiChAeL.. ---------------------------------------- ***MG*** | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Damn, beter ga jij even normaal typen. Dank je ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Ach ja... kan die jongeman ook niks aan doen! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
ja.. straks als ik weer zin heb ---------------------------------------- ***MG*** | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Weer een breezeraanwinst, welkom! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
LayD Space Gepost door LayD Space op woensdag 19-04-2006 @ 22:41:03 [PM LayD Space] [LayD Space's profiel] MJJB nee nee nee nee nee NOOIT ik ga nog liever samen met de wasmachine ten onder en dat stoned... dan dat ik mijn wiet af ga geven met het grootste risico dat ik na een uur nuchter buiten op straat sta! ---------------------------------------- Nee ik lijk niet stoned... Het lijkt alleen maar zo! -pascool- Gepost door -pascool- op woensdag 19-04-2006 @ 22:42:10 [PM -pascool-] [-pascool-'s profiel] [MSN adres van -pascool-: altdijtofofniedan@onzin.com/jaja/nene/oo] ja maar als je dat doet, kan ik stoned worden en mischen met een goed id kome om je wasmachine te maken en dat scheelt je weer geld, he he he he vooruit denken he ---------------------------------------- poppekontje schreef op 19-04-2006 @ 22:27 kom op pascool dit is een hele serieuse bezigheid ! Ozcan Gepost door Ozcan (Forum Moderator) op woensdag 19-04-2006 @ 22:42:51 [PM Ozcan] [Ozcan's profiel] [Bezoek de homepage van Ozcan] 20 jaar? Ja.. 20 Jaar! deze lijkt me nog een stuk onzinniger dan de ander | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
![]() hahahaha nee joh ![]() ---------------------------------------- ***MG*** | ||
![]() | ![]() |
wow die post is wazig ![]() ![]() die van mij dan [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 22:43:53 ] | ||
![]() | ![]() |
he das trouwens al de 2e topic van mij die gesloten word moet ik nlhh laten hacken ofzo? | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ja maar.. kom hier met mij smoken dang ![]() ik ga morgen in amersfoort wonen... ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jij moet je een beetje gedeisd houden .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 19-04-2006 @ 22:44 he das trouwens al de 2e topic van mij die gesloten word moet ik nlhh laten hacken ofzo? Waarom hacken als je nlhiphop kan downloaden op je pc:p hacken is fout trouwens, (a) uit eigen ervaring(a [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 22:46:26 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 19-04-2006 @ 22:45 ja maar.. kom hier met mij smoken dang ![]() ik ga morgen in amersfoort wonen... en is hier dan amersfoort of is dat hier niet amersfoort? | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
tsjah.. sommige mensen willen nou eenmaal graag een topic hebbe, maar waarom begint nou altijd iedereen weer met dat hacken ---------------------------------------- ***MG*** | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
weet ik niet, ligt eraan waar j enu bent ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 19-04-2006 @ 22:45 jij moet je een beetje gedeisd houden .. ![]() jij moet ...ook..allemaal dingen doen, HA! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
lekker, vers gebakken appeltaart met zelf gemaakte slagroom ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 19-04-2006 @ 22:46 weet ik niet, ligt eraan waar j enu bent ![]() nu? thuis, almeloooo | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
deel 60 al, jeeeeeeeeeezus | ||
![]() | ![]() |
Ik ga te bedde zijn julie ook weer van mij verlost ![]() Later ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
van heel de dag?? ![]() ---------------------------------------- ***MG*** | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
(____(______________((((() ---------------------------------------- Jawat | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 19-04-2006 @ 22:48 (...) nu? thuis, almeloooo nou, dan is in jouw geval amersfoort dus niet hier ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 19-04-2006 @ 22:49 (...) nou, dan is in jouw geval amersfoort dus niet hier ![]() nee das waar, en in jouwn geval? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-04-2006 @ 22:48 lekker, vers gebakken appeltaart met zelf gemaakte slagroom ![]() LoL... ga jij echt deze 60ste topic vieren??? maar weer ontopic: lekker!!! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Eehm, nee, dat is puur toeval.. Maar hij gaat er zeker weten lekker in.. Het is ook nog een zelfgemaakte taart, en nog een beetje warm van de oven ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 22:53:12 ] | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
60ste topic.. ---------------------------------------- ***MG*** | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-04-2006 @ 22:52 Eehm, nee, dat is puur toeval.. Maar hij gaat er zeker weten lekker in Ga jij die helemaal alleen opeten ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-04-2006 @ 22:52 Eehm, nee, dat is puur toeval.. Maar hij gaat er zeker weten lekker in.. Het is ook nog een zelfgemaakte taart, en nog een beetje warm van de oven ![]() mmmm taart. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ik ben misselijk ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Nee, niet alleen.. Me broer mag ook een stukje.. Ik weet eik ook niet waarom ik taart eet, zoveel heb ik niet te vieren momenteel ![]() | ||
MiiChAeL![]() |
![]() | ![]() |
Gezellig..![]() ![]() ehh mogen we nu taart? ![]() ---------------------------------------- ***MG*** | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
jij taart, ik Shoarmapizza met knoflook-saus van Domino's! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ik heb lekker een broodje durum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUH ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |