Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Rotterdam Gepost door Rotterdam op donderdag 20-04-2006 om 20:25:50
chek www.cheeky.nl,

ik wil serieus commentaar over wat beter kan en geen zinloze opmerkingen over me kut kop ofzo,,, oke dank u...
later alain
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 20-04-2006 om 20:33:12
wat een kut kop
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 20-04-2006 om 20:34:43
zou die fotos gelijk weghalen ja
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 20-04-2006 om 20:35:07
het is erg origineel , maar niet goed. ghehe

nee sorry ik vind het echt onwijs geforceerd , kijk ons is anders zijn ! whooohoooo!

maar omdat ik zo'n goeie jongen ben :

http://www.cheeky.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2006 @ 20:36:04 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 20-04-2006 om 20:35:21
ut is net steen
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 20-04-2006 om 20:38:32
die vibe track is echt fucked up G
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 20-04-2006 om 20:38:36
gewoon even rustig te tijd nemen om te leren flowen en teksten te schrijven , in plaats van een site af maken en met je 100% andere stijl beginnen.

Die nu onwijs brak klinkt. Eerst even geen gekke dingen en leren schrijven , en flowen.

edit :Het staat er mischien een beetje vreemd. Ik bedoel dus ; Geen gekke flows in je hoofd halen maar eerst simpele shit maken en onbeat spitten. Dan vanuit daar ontwikkelen. Ik heb het gevoel dat jij bovenaan begint.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2006 @ 20:41:50 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Boswottels
Gepost door Boswottels op donderdag 20-04-2006 om 20:56:13
foto's waar is dat nou weer voornodig

en die tracks, wie wil die nou horen?

gewoon wacke one page http
Rotterdam Gepost door Rotterdam op donderdag 20-04-2006 om 20:58:26
Is wel leuk dat je dat zegt, ik zal ff vertellen dat ik schrijf al heel lang als ik schrijf schrijf ik gewoon op wat in me hoofd op komt en als het rijmt,,, dan neem ik het gelijk op binnen 2 uur heb ik het geschreven en opgenomen... 14 was begon ik met schrijven nu heb ik een goedkoop microfoontje mengpaneel gehaald zodat ik op kan nemen, allleeen ik kan helemaal niet produceren dus ik bak er scheve dingen van wat ik wil is gewoon rappen en iemand moet me sturen van hoe of wat met het opnemen... zodat ik alleen hoef te rappen en de rest word gedaan alleen dat zit er niet in dus ik probeer het zelf anders kan ik niks doen... dus dit is daar het resultaat uit ik weet ook wel dat het veel beter kan alleen ik weet niet hoe....

Quote:
poppekontje schreef op 20-04-2006 @ 20:38
gewoon even rustig te tijd nemen om te leren flowen en teksten te schrijven , in plaats van een site af maken en met je 100% andere stijl beginnen.

Die nu onwijs brak klinkt. Eerst even geen gekke dingen en leren schrijven , en flowen.

edit :Het staat er mischien een beetje vreemd. Ik bedoel dus ; Geen gekke flows in je hoofd halen maar eerst simpele shit maken en onbeat spitten. Dan vanuit daar ontwikkelen. Ik heb het gevoel dat jij bovenaan begint.
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 20-04-2006 om 21:01:04
we hebben hier een mooie tutorial over afmixen als je dat bedoeld ?

Maar ik heb het over je flow he , ik snap nu je probleem je neemt het gewoon heel snel op. Als je een leuk flowtjes bedenkt en het loopt niet lekker doe het dan gewoon nog een paar keer totdat het is zoals je wilde.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Rotterdam Gepost door Rotterdam op donderdag 20-04-2006 om 21:06:26
Quote:
poppekontje schreef op 20-04-2006 @ 21:01
we hebben hier een mooie tutorial over afmixen als je dat bedoeld ?

Maar ik heb het over je flow he , ik snap nu je probleem je neemt het gewoon heel snel op. Als je een leuk flowtjes bedenkt en het loopt niet lekker doe het dan gewoon nog een paar keer totdat het is zoals je wilde.


waar is die tutorial? me flow is kris kras door de war ja, hoe kun je ervoor zorgen dat je als 1 dezelfde flow schrijft?
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 20-04-2006 om 21:10:31
Tutorial
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op donderdag 20-04-2006 om 21:19:23
Wauw, cool, iemand die ook kritiek en hulp accepteert en erom vraagt. Erg exclusief hier.
----------------------------------------
Christiangirl.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.