Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
araphor Gepost door araphor op zondag 29-12-2002 om 22:01:36
Ik had vroeger vaak een vage gedachte.

Wat, als je opeens bezoek kreeg. Van iets of iemand. Stel je voor, je zit op een avondje lekker te chillen en plotseling komt staat er iemand in je kamer. Je hebt geen enkel idee hoe hij binnen is gekomen en verbaasd kijk je hem aan.

Ineens zegt hij: "Ik kan je de 'waarheid' laten zien, als je nú met me mee gaat. De waarheid over het leven, het doel van het leven, de waarheid over de geschiedenis van de mensheid en het leven op Aarde. Ik zal je zelfs de waarheid laten zien over het ontstaan van het heelal, als je nu met me mee gaat."

De enige voorwaarde die hij stelt, is dat je nooit meer terug komt. Je zal gewoon plotseling verdwijnen, zonder dat je ook maar iemand kan informeren. Geen familie, geen vrienden zullen ooit te weten komen wat er met je is gebeurd. Je zal dus nooit iemand kunnen vertellen wat 'de waarheid' is. Maar je zult het wel weten, als enige.

De andere keuze is, dat deze persoon weer verdwijnt. Je zal je niet herinneren met hem gesproken te hebben en alles zal weer verder gaan als voorheen.

Wat zou je dan doen? Zou je mee gaan en achter 'de waarheid' komen? Of zal je hem wegsturen en verder gaan met je 'normale' leven hier op aarde.

Wat zou ik doen? Wat heb ik gedaan?!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 29-12-2002 om 22:04:37
ik zou hier blijven en niet met die persoon mee gaan
als je dood bent kom je er denk ik toch wel achter
----------------------------------------
www.serife.nl
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 29-12-2002 om 22:28:28
Quote:
araphor schreef op 29-12-2002 @ 22:01:36
Wat heb ik gedaan?!

Lijkt me duidelijk, je bent er nog
Maar ik denk dat ik ook gewoon verder zou gaan met me leven, de waarheid boeit me toch niet echt, aangezien niemand die weet, is het niet interessant om als enige hem wel te kennen. Zelfs al zou je daarna terugkeren, je kan het toch niet doorvertellen, want niemand snapt het.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
teigetje Gepost door teigetje op zondag 29-12-2002 om 22:44:31
Ik zou gewoon hierblijven; de kans is nog steeds aanwezig dat je door hier te blijven ook gewoon achter de waarheid komt. Een andere optie is dat degene die je kamer is binnengedrongen gewoon een leugentje vertelt.
----------------------------------------
Code #404: User not found
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 30-12-2002 om 01:45:54
hangt er vanaf, als je kanker ofzo zou hebbe, en je zou toch maar dood gaan, why not! maar anders, tja dan zou ik zegge rot op! je herrinert je t toch niet
dap
038
Gepost door dap op maandag 30-12-2002 om 02:32:54
blijven, precies wat er al gezegd is: wat heb je aan de waarheid als je de enige bent en je kan het niet doorvertellen. En misschien heb je er zelf wat aan, maar wat doe je je vrienden/familie etc aan...

nah
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 02-01-2003 om 14:29:00
Ik zou niet meegaan omdat je die waarheid niet kan controleren. Daarnaast is op aarde zoeken naar de waarheid in volle gang en we weten steeds meer en meer. Zal jij niet goed rusten als je de waarheid niet 100% weet? Mijn leven vind ik juist interessant omdat ik steeds meer te weten kom over de (on)waarheden EN je kan andere mensen erover vertellen. Blijven dus!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 04-01-2003 om 22:15:14
Quote:
araphor schreef op 29-12-2002 @ 22:01:36
Ineens zegt hij: "Ik kan je de 'waarheid' laten zien, als je nú met me mee gaat. De waarheid over het leven, het doel van het leven, de waarheid over de geschiedenis van de mensheid en het leven op Aarde. Ik zal je zelfs de waarheid laten zien over het ontstaan van het heelal, als je nu met me mee gaat."


De waarheid is dat het leven één groot leugen is dat je leeft, waar je zelf de hoofdrol in speelt.

Geef nooit iets op, om de waarheid te leren kennen. Je komt er toch wel achter wat de waarheid is. Alleen duurt het dan iets langer. Er zijn altijd waarheden die niet relevant zijn, of die je toch niet wil weten. Deze krijg je dan ook te horen, dat moet je maar net willen.

De waarheid is niet altijd even leuk om te weten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 03-02-2003 om 00:10:40
Hem op zijn bek slaan keihard, en daarna zeggen sorry ik dacht dat je iemand anders was.
En dan zou ik vragen of ik de waarheid mocht weten, want op de aarde hebben we het nu wel n beetje gezien dacht ik..
gone..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 03-02-2003 om 13:14:25
ik zou hem vragen waar ik dan naartoe ga met hem. zegt ie je bent dood oid , dan zeg ik tabee tot nooit meer ziens.

zegt ie je gaat naar een plek met goede muziek , vrede , bergen met elke dag van het jaar verse poeder sneeuw, mooie vrouwen, dikke auto's

dan zeg ik tabee , maar dan tegen jullie aangezien ik deze wereld ook wel gehad heb (lees wereld he en niet mijn leven)

stuur wel een e-mail ofzo dan
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.