Index / Muziek / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan had een babbeltje met James , aka JJ .. sjeckit. https://www.nlhiphop.nl/article.php?id=224 | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ok dan op die gozer zit ik egt te wachten zijn stijl is heerlijk | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hij heeft me een tijd terug wat dingen laten horen... dat klonk zeer ok. Ik ben ook benieuwd, hij heeft wel gelijk wat ART betreft. Hij maakt dope beats. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Wil je nog iets kwijt? F.B. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
aha, is dit A.R.T. ik vroeg me al af wie het was... (die foto bij het artikel is in spiegelbeeld) | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat is ART ja | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
nou sorry hoor... | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dope artikel, paar leuke nieuwtjes ook. ART album, kubus remix track enzo. -edit: fixed, thankss ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2006 @ 21:49:23 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik bevestig het alleen even.. aangezien ik die foto gemaakt heb denk ik dat ik het kan bevestigen, dat dat inderdaad ART is. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
thanks Liquid, was door wat edits over het hoofd gezien. Is veranderd. | ||
Antwoord Life Your Life ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker Lekker | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nou, ik had minstens een shout out verwacht. Valt me weer vies tegen. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
leuk om te lezen ozcan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Ben erg benieuwd naar zijn feauturing op Fakkelteit! En Oh ja BUITENWESTEN DVD is nu dus 100000% zeker hij zegt het zelf als einde! Plus een rauwe mixtape op Kubusbiets!!! OH YEAH ík doe de regendans en krijg de zege van de zon ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
FREEZ ben benieuwd iemand al wat gehoord ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Dope Interview! hoop nieuws kubus mixtape, buitenwesten dvd en ART album dope!![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 21-04-2006 @ 22:50 leuk om te lezen ozcan | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
gaat dit om jeems van het nummer` niet alles dat geweest is voorbij? Die gast nameluk kkdope hoop meer van em te horen. Kan alleen dat intervieuw niet openen:S zal wel aan mij liggen | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
vetmen ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 22-04-2006 @ 13:19 gaat dit om jeems van het nummer` niet alles dat geweest is voorbij? Die gast nameluk kkdope hoop meer van em te horen. Kan alleen dat intervieuw niet openen:S zal wel aan mij liggen Jahzeker. dat is die gast .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Nice interview. Mmz, die gast komt uit mijn regio. Wil meer van 'm horen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Dope Ozcan, wie ga je nog meer aan de tand voelen ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 22-04-2006 @ 13:19 gaat dit om jeems van het nummer` niet alles dat geweest is voorbij? Die gast nameluk kkdope hoop meer van em te horen. Kan alleen dat intervieuw niet openen:S zal wel aan mij liggen vroeger/nu ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
spirit corrigeert ![]() Ma dope interview kvind die gast egt the bomb. heeft zo rlxe flow en stem. | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
''waar was jij toen extince Nederland op slot had?'' gast is knetter, ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
ben wel benieuwd naar jj zn album, en naar de beats van ART, want ik ken m niet echt | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben zeer benieuwd naar ze album, ze vers in vroeger/nu was echt the bomb... Heeft die ook nog meer nummers die hier ergens rondhangen? Zoja zou je dat dan even willen uploaden en delen in het bijbehorende topic ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
http://d49.yousendit.com/D/2ALKKQE7L3HST3F52CT4399G0T/Skill%20ft.%20Freez%20-%20Wat%20is%20het%20gene.mp3 Dat nummer heb ik van Freez Skill ft. Freez - Wat is het gene | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
danku ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Vadik Legendarisch.. |
![]() | ![]() |
hoshit, Freez maakt moves gek.. Dope dope dope.. big up naar GS Extreme.. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ik ben heel benieuwd. | ||
Nikie op safari ![]() |
![]() | ![]() |
hoe gaat dat album heten eigenlijk? | ||
Index / Muziek / |