Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Opgezwolle + Typhoon + Sexy afterparty in de kleine zaal vrijdag 12 mei 2006 http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=295 whut!! Kaartjes zijn binnen, wie gaan er nog meer? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-04-2006 @ 15:12:30 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ikke, ikke. Ik ga in de meivakantie denk ik ff een kaartje halen. Sexy afterparty lijkt me ook dope met INT en Melodee. Maar laatste trein he, dus kan ik toch weer niet tot het einde blijven. | ||
![]() | ![]() |
begint gelukkig al vroeg, dus laatste trein moet haalbaar zijn, Waarschijnlijk missen we wel die Sexy afterparty maar dat boeit me niet zo ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
melodee ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
INT ![]() | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik ben der ook weer bij ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik heb eigenlijk nog nooit z'n goed geluid gehad als hier in de effenaar ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
klopt buitenwesten was egt the bomb qua geluid. Ben ook in de Pul geweest t geluid was wel minder. Maa was zeker net zo vet. In een kleinere zaal hangt er meer sfeer vind ik gaat iedereen los. Maa effenaar is ookwel oke ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 22-04-2006 @ 17:43 INT ![]() INT maakt mad relaxede beats hoor, ik heb zijn EP hier liggen. Echt lekker hoor Dap (die beats dan) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
effenaar is enorm, maar geluid is niet te evenaren volgens mij ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
weetik noedels, maar hij is de vriend van melodee | ||
![]() | ![]() |
o ging het dat daarom hehe hater ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja arjan vanzelf sprekend dat ik hier ook weer ben.. hoef ik dit keer niet langs juan .. ![]() | ||
![]() | ![]() |
dan zie ik je daar wel etc ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
gezellig![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik ben daar. | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
bij het concert van extince was het geluid echt bagger ---------------------------------------- TILBURG | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 22-04-2006 @ 18:29 klopt buitenwesten was egt the bomb qua geluid. Ben ook in de Pul geweest t geluid was wel minder. Maa was zeker net zo vet. In een kleinere zaal hangt er meer sfeer vind ik gaat iedereen los. Maa effenaar is ookwel oke ![]() hater ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: fresh-n-drivin schreef op 22-04-2006 @ 21:13 bij het concert van extince was het geluid echt bagger Jup true. Dus het geluid is niet per definitie goed. Het ligt echt net aan de geluidsman die het regelt. Want ik was eerst in de mezz bij the opposites en brain, toen was het geluid kut. Een tijd daarna was ik in de mezz bij opgezwolle, toen was het geluid goed. Dus ik denk dat opgezwolle een eigen geluidsman heeft, of iig soundcheckt. Maar zal wel goedkomen dan met het geluid bij dit optreden. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 22-04-2006 @ 21:14 (...) hater ![]() Hoezo haat ik? ![]() | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
die afterparty he...wat houd die pcies in? iemand die dat weet? | ||
![]() | ![]() |
Dan moet je ff hier checken voor die afterparty details. En het heet natuurlijk sexy omdat melodee komt ![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() Ik snap wel dat mensen haar schattig vinden en shit maar ze kan ook nog eens tantoe hard rappen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
Fok jou, ik heb dan fokking sponsorloop![]() | ||
![]() | ![]() |
Sponsorloop om 8 uur 's avonds? En duh, tuurlijk spitt melodee ook dope. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 29-04-2006 @ 03:40 ( Plaatje ) Ik snap wel dat mensen haar schattig vinden en shit maar ze kan ook nog eens tantoe hard rappen ik heb echt een andere foto nodig om haar schattig te kunden vinden. | ||
![]() | ![]() |
Deze pic dan misschien. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
melodee is leuk, maar volgens mij was dat niet t topic | ||
![]() | ![]() |
Ik heb vandaag ook mijn kaartje gehaald. Dus ben daar sowieso. | ||
![]() | ![]() |
ik heb er zin in, ben blij dat ze vroeg beginnen ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
zijn er nog kaarten? ---------------------------------------- TILBURG | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik mag maybe ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: fresh-n-drivin schreef op 04-05-2006 @ 09:00 zijn er nog kaarten? Ja, ik heb gisteren nog gekocht. En op de site staat er nog niet uitverkocht achter. Het is in de grote zaal en daar kunnen volgens de site 1300 man in. Maar om teleurstelling te voorkomen zou ik wel in de voorverkoop halen, want opgezwolle is nogal populair tegenwoordig. Als je bij de effenaar bij de voorverkoop koopt betaal je �1 meer. Je kunt ook via ticketservice kopen, dan moet je ff hier checken voor het dichtsbijzijnde verkooppunt. Hoeveel er daar bij de prijs van het kaartje komt weet ik niet. | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Yo yo yo.... wie gaat en ook belangrijk, wie gaat er niet ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik werk zo wat eten naar binnen en dan loop ik naar de stad, ik ga rond 8 uur naar binnen. | ||
![]() | ![]() |
Zozo, t word druk daaro ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik ga nu ook als een gek fietsen naar de trein. | ||
![]() | ![]() |
Ik sta op het punt om te vertrekken!! Vanavond dus een keer niet zittend op een bank in het park ![]() | ||
![]() | ![]() |
twas relexxxxd, ik ownde de mofo pit ! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
hehe, twas zeker relaxt ja. Ari stond jij in het midden van het podium, ik stond aan de rechterkant ervan daar was de pit ook lomp, pfff ik zit nu uit te gare.. | ||
![]() | ![]() |
ik was in het midden idd. tjappies en mammies was dodelijk ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
bij elk begin van een nieuwnummer ging het er hard aan toe, ikwas van top tot teen doorweekt vanhet springen... | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik was er ook, opeens...(+rolstoel pappie en co) t was wel vet ja opgezwolle echt super lang niet live gezien eerste keer dat ik eigen wereld show live meemaakte t ging er aardig hard aan toe..ik wist niet dat stagediven ook hot was bij opgezwolle ik dacht alleen bij OP hehe ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
als 1 van jullie gisteren een wittte polo met streepjes aanhad nou dan ging je lekker los ja damn ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
haha dat zou één van mijn maten kunnen zijn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Schouderklopje DubbelFris! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik was er gister ook bij, het was echt zwaar vet! Stond helaas wel achterin, voorin komen was bijna niet te doen aangezien ik pas om 9u aanwezig kon zijn. Wel cool om te zien hoe heel de Effenaar meedeinsde met Hoedenplank op het eind. Ik heb genoten ![]() ---------------------------------------- Ik zei je al; let op de stappen die ik neem! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 13-05-2006 @ 11:24 haha dat zou één van mijn maten kunnen zijn haha die met dat witte streepjes polo was met nog meer die leiP deden maar die gast viel me wel op door zn leiPheid hahah vet grappig helemaal los ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 13-05-2006 @ 11:15 ik was er ook, opeens...(+rolstoel pappie en co) t was wel vet ja opgezwolle echt super lang niet live gezien eerste keer dat ik eigen wereld show live meemaakte t ging er aardig hard aan toe..ik wist niet dat stagediven ook hot was bij opgezwolle ik dacht alleen bij OP hehe ik kreeg één stagedivende gast vol op mijn kop ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 13-05-2006 @ 11:40 (...) haha die met dat witte streepjes polo was met nog meer die leiP deden maar die gast viel me wel op door zn leiPheid hahah vet grappig helemaal los hoe groot was ie? rond de 1.85-1.90? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
weet ik niet meer hoor heheh denk gewoon gemiddeld niet heel lang ofzo ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] |