Index / Algemene zaken / | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
Hoe kort zijn mensen dit jaar gegaan,ik zelf hield het bij het bier wat aardig goed viel ![]() ![]() ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
Obay CARAJOO ![]() |
![]() | ![]() |
wijn en wijn en nog meer wijn en daarna weet ik het niet meer ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
vodka en rum ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
cola en fanta... ![]() Moest 'werken' geen drank dus. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
ivm met een recordpoging duurfietsen behoorlijk nuchter.. Vanmorgen stapt ie van de fiets af.. Recordpoging gehaald.. Wereldrecord met 16 uur verbeterd, feesten dus.. Nu behoorlijk aangeschoten! ![]() ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
werken met oudjaarsn8..... ![]() op het dikke salaris na neem ik aan ![]() ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
Loki Dope Dingo ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon bier en gore nep champagne van de aanbieding... ---------------------------------------- En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
goede champagne slecht bier smirnoff limonade | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
Beetje bier. Toen het bier op was, overgegaan op de wijn. Toen de wijn op was, naar buiten gegaan om te ontnuchteren. Toen ik ontnuchtert was, een bak koffie (met dank aan Ivo). ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Grolsch ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
5 Baco's 2 champange 1 Amstel | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Natuurlijk de avond begonnen met een kopje thee. Daarna lekker vruchtensapjes en 1 glaasje champagne om 12.00 uur. Daarna paar biertjes en een colaatje en 7up. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
spam do not enter |
![]() | ![]() |
SINAAAAAAAASAPPELSAP!! ---------------------------------------- if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop) | ||
Thee moet ik altijd pas aan het einde van de n8 hebben om bij te komen ![]() ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
pepsi maxxxxxxx ranzige cola zonder prik en 1 slokje erg goede champagne om mijn ouders blij te maken ja en 2 gram coke 5 pillen 1 druppel lsd 2 portie's pado's , of niet? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
bier chocomel nep champagne witte wijn en wiet! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Lekker Bier Champagne Lauw bier (bah) toostje met zalm en water voor het slapen gaan! ![]() Beetje laat trouwens he? [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2003 @ 13:10:34 ] | ||
barcode Er gaat niets boven Groningen! |
![]() | ![]() |
Whisky Wiet Bier Champagne Bier Bier Wodka Red Bull ![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.tbrgroningen.nl | ||
locutus | ![]() | ![]() |
nou miel dat moet jij toch weten!!!! -Genoeg bierrrr -fles champagne -fles safari (gemixt in twee liter flessen) ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Prepare to be assimilated, resistance is futile | ||
hey loc jij hier ![]() ![]() ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
Index / Algemene zaken / |