Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 02-01-2003 om 14:40:37
Met oud en nieuw was het weer zover. 18,9 miljoen werd verdeeld onder een paar mensen....

Geld is uitgevonden om in eerste instantie de ruilhandel te verbeteren. Dan kan je eerst je aardappels omruilen tegen geld en dan een brood, kleren etc. kopen. Zoals ruilhandel al zegt moet er iets tegenover staan: jij geeft iets en krijgt daar geld voor terug, waarmee jij dan weer met andere kan ruilen. Zo heeft al het geld op de wereld een tegenprestatie of ruil in zich. Mensen die meedoen met loterijen en een paar miljoen euro`s winnen leveren verder zelf helemaal niets in, behalve een inleg en een risico om dit te verliezen met als smoes dat het allemaal voor het goede doel is. Geef dan al je inleg aan goede doelen, reken maar dat ze dan veel meer geld binnen krijgen.

Verder heeft het verleden vaak laten zien dat mensen die een miljoen winnen alleen maar minder gelukkig werden.

Zullen we de loterijen verbannen?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op donderdag 02-01-2003 om 15:02:14
ja en geef dat geld maar aan mij ok
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 03-01-2003 om 02:32:06
ja ik wil dap's zware last wel verlichten om ook een deel van het geld over te nemen



----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0063 sec.