Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
3-2 voor huussuh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Huus | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Spirit, die kleine is lachen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
huus omdat hij geen icoon is, hij houd het underground, hehehe underground tekstbattles mwahahahahaha ... da vond ik grappig | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Die ékte underground tekstbattles worden in spijkerschrift op een steen geschreven en vervolgens naar elkaar toegegooit heb ik me laten vertellen. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Spirit, kinderen zijn de toekomst! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zonder vaders geen kinderen huus! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Huussuh omdat hij mijn neger is ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Huussuh ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
7-4 voor mij. Sorry Spirit, over 10 jaar win jij wel hoor! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Hyreme - poppekontje ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 26-04-2006 @ 18:49 7-4 voor mij. Sorry Spirit, over 10 jaar win jij wel hoor! ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
poppekontje, Hyreme moet niet zo fokkin irritant posten.![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik stem op mezelf. Omdat ik een toffe peer ben en hyreme een rotte appel. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hyreme. Poppekontje vind ik een toffe gast, maar Hyreme ken ik wat beter. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik ga voor poppekontje.. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hyreme ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
als jullie ff opschieten, kom ik nog nét aan de buurt voordat ik weg moet (over 15 minuten) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pop want die stuurt me lieve pm'tjes | ||
![]() | ![]() |
4-2 ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
pop ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
poppekontje, alhoewel zijn naam zwaar schaamlijk is ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
poppegat | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
13. upnorth - V.I.P. VIP. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 19:38:09 ] ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
vip | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ken eigenlijk niemand hier om een mening over te hebben ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Uppie! VIP krijgt een eervolle vermelding ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
VIP | ||
kzie ze alle 2 graag ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Euhm, VIP, omdat hij gewoon vetrelaxt is en ik hem ''persoonlijk'' ken. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
VIP omdat ik hem op msn heb ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Upnorth is een oude pappie. Vip krijgt een mooie 2e plaats ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
7-2 voor VIP Next | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Masahiro - Slugger D Mas ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
slugger ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Masa ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Slugger D | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Slugger NIGGAH! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
mas | ||
![]() | ![]() |
masa! slugger is die pappie maar masa heeft mijn hart veroverd!! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
slugger is een tuig neger, ik stem voor hem. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
angelix nerd, wil je nog wietjes hebben? veranderen die bende | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
4-4 | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Is de strijd gestreden, of nee laat me raden.. hij woedt nog steeds? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik stem op DEK!! ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Slugger is mijn held. sorry dek. | ||
![]() | ![]() |
livio! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
5-5 Wie doet de K.O.? | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
6-5. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ait 16. cml.exe - Groninger groninger | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |