Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 24-04-2006 om 23:03:25
Te checken op:

http://www.soundclick.com/chester100

Feedback is welkom.
----------------------------------------
onderschrift
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 24-04-2006 om 23:04:59
Herinner me d'r morgen aan..

zal ik weer ff mierenneuken over je track..
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 24-04-2006 om 23:09:31
.............
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 24-04-2006 om 23:10:02
hahahaa dat snifje in het begin.


weuw, die beat is vals.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 24-04-2006 om 23:10:42
ik zal een keer eerlijk zijn.

feedback is welkom?

wat ben jij een kanker debiel.

jij luisterd helemaal niet naar feedback, je rapt al 2 jaar met dezelfde toon/benadrukking op je fokkin rijm.

sorry dat ik zo reageer maarre, kom op zeg je kan toch wel een keer helemaal los gaan op de mic en niet al zo lang dezelfde soort shit maken.

no offence verder.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Axvie
a20
Gepost door Axvie op maandag 24-04-2006 om 23:11:46
zo je komt heerlijk hoor... de tekst is weer top alleen is de track nog niet echt goed afgemixt denk ik aangezien d volume in het begin qua stem en beat niet echt klopt...

Maarre je bent lekker bezig W!
----------------------------------------
Later nu en niet anders...
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 24-04-2006 om 23:16:52
Beat/muziek is niet echt origineel maar ik kan het op zich wel waarderen. Alleen het geluidje tijdens het refrein vind ik minder, klinkt beetje hard ook. Flow van de lyrics vind ik lekker, misschien nog een tempo-versnellinkje hier en daar erbij, dan wordt het echt dope.
inhoud heb ik verder niet gecheckt.

Props
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 23:17:37 ]
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 24-04-2006 om 23:19:31
Quote:
Slugger-D~ schreef op 24-04-2006 @ 23:10


je rapt al 2 jaar met dezelfde toon/benadrukking op je fokkin rijm.



weurd, k zit hier geen 2 jaar maar ik kan nou niet echt zeggen dat k bij verschillende tracks van jou vooruitgang/verandering heb kunnen waarnemen.
----------------------------------------
Jonkonize!
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 24-04-2006 om 23:59:36
chester je flow is wack, je stem lijkt op een slowmotion versie van tony yayo.
tekst boeit dan al niet eens meer, mischien doe je er wat aan als ik het je zo vertel.
Die andere praat ik niet eens over
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 25-04-2006 om 00:14:53
chester.....................................................................................................
Flair
Gepost door Flair op dinsdag 25-04-2006 om 00:34:58
Hey gozer
Ik vind het opzich wel aan te horen
Niet egt super goed maar wel ok

Probeer een los te gaan leg gevoel erin
het klinkt nu een beetje vn het moet maar
Jah kan aleen maar doorhameren op het gevoel
Je wil dat je track met plezier word geluisterd
en niet verplichte stof is .

Dus ff samen gavat ......meer gevoel en meer variatie in je stem

maar al met al niet slecht

peace flair
----------------------------------------
Je bent lelijker dan Hanna Tokkie met een slechte haardag
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op dinsdag 25-04-2006 om 00:37:10
Flow is goed, er zit alleen geen gevoel in de stem. Het lijkt gewoon allemaal op elkaar, niet dat het slecht is, integendeel: je flowt beter dan vele andere hier. Gewoon proberen te werken aan de manier hoe je spit. En misschien raar dat ík dit zeg, maar bovenstaande reactie's gaan míj zelfs te ver. ;/

Overigens: hoe weten jullie in hemelsnaam of hij niks doet met de feedback? Ik ken jongens die dag in dag uit bezig zijn met dance/trance te maken, maar waar gewoon niks goeds uitkomt: ze proberen het wel, maar waarbij het gewoon niet lukt. Hoe weten jullie in hemelsnaam of Chester niks met de feed doet? Misschien lukt het hem gewoon niet de energie qua stem erin te steken zoals andere dat doen: so be it. Dan hoef je niet zomaar iemand een 'kankerdebiel' te noemen.

Misschien idioot dat ik dit post, maar het slaat gewoon helemaal nergens op iemand zo compleet af te branden terwijl 'ie het probeert. Genoeg mensen hier die alleen teksten schrijven en het niet spitten, omdat ze het niet durven, weten dat ze het niet kunnen en bang zijn voor de reactie's van andere. Dat is toch eigenlijk absurd wanneer je weet dat dit forum er juist is voor feedback? Mijn hemel...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 00:55:30 ]

----------------------------------------
Christiangirl.
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op dinsdag 25-04-2006 om 00:49:33
ik vind de track wel oke eigenlijk flow is goed ,alleen chester zijn stem is een beetje monotoom ,..voeg niks toe aan de de boven staande commentaar
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 25-04-2006 om 11:56:05
Word @ King!
Ik doe veel met me feedback en als jullie dat niet horen, ok.

Iedergeval bedankt voor de reactie's.
----------------------------------------
onderschrift
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op dinsdag 25-04-2006 om 12:15:45
Comments hier gaan te ver gewoon, Respect voor ieder die muziek maak.. MUZIEK komt uit je hart.. mensen blijf je ding doen, and fuck comments,they make you stronger!!
----------------------------------------
Zieke Zuiden
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 25-04-2006 om 20:41:55
@RapZuchtig In wat voor een wereld leef jij?
In de mijne / die van de meesten hier, denk ik is het logisch dat muziek een gevoel is. Maar als er dingen beter kunnen, moet dat zeker gezegd worden. Zo kunnen mensen nieuwtjes leren en hun talent beter benutten.

Ik ben het dus wel eens met je, alleen zijn feed / comments er niet voor niets.

@ Chester, het meeste dat ik wilde zeggen is al gezegd.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 25-04-2006 om 20:46:25
Je weet wat ik van je vind ches..

Beat is wack.. je klinkt monotoon.. minder blowen man, misschien dat het daar aan ligt !!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Patreez
Gepost door Patreez op dinsdag 25-04-2006 om 21:20:44
ik vind die beat niet chill..


en nu ik het refrein hoor wil ik mijn shaorma van net uitkotsen!!
niet eens om de texten, want daar ga ik niet naar luisteren, die zijn al verpest door de beat, dus ookal waren ze goed..... you feel me...

ik vind het stemgebruik niet vet (ik luister onderhand een beetje naar de text) ookal is dit geen rauwe brag and boast, maar bij teksten met een ''inhoud'' hoef je niet meteen te gaan rappen alsof je ballen tussen de deur zitten.

jongens, jullie moeten het nog maar een keer proberen!


Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op woensdag 26-04-2006 om 00:26:44
Quote:
Patreez schreef op 25-04-2006 @ 21:20
maar bij teksten met een ''inhoud'' hoef je niet meteen te gaan rappen alsof je ballen tussen de deur


hahahahhaahh deze gaat ver, maar ff serieus, ik wil niet aanvallerig doen ofzo, dat weet je ook wel chester..

maar kijk mischien doe je wel je best op die shit, maar als het gewoon steeds het zelfdeachtig rapt, elke keer weer, luister hoe je rapt, op elke track van je, allemaal dezelfde soort klanken op je zinnen..

of probeer is een keer een grappige track ofzo G, ik heb je al horen zeggen aggresief is niet je ding, maar ik zeg eerlijk sloome rustige shit ook niet, want zo blijft het gewoon foktop hetzelfde, en mensen worden daar moe van, dat kan je ook zien aan de reactie's..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 00:27:40 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Patreez
Gepost door Patreez op woensdag 26-04-2006 om 13:03:06
agressie in je texten uiten is niks mis mee
als je maar niet denkt dat je al capone bent

ik denk dat het voor jou een goede oefening is om te proberen om te stoppen met teksten schrijven, het zal lastig zijn omdat tegenwoordig iedereen rapt, maar probeer het maar gewoon. je zal zien dat je dan niet meer afgekraakt word!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 13:03:30 ]
LD50
Gepost door LD50 op woensdag 26-04-2006 om 15:00:25
Quote:
Patreez schreef op 26-04-2006 @ 13:03
ik denk dat het voor jou een goede oefening is om te proberen om te stoppen met teksten schrijven, het zal lastig zijn omdat tegenwoordig iedereen rapt, maar probeer het maar gewoon. je zal zien dat je dan niet meer afgekraakt word!



Uiters triest. De tegenprestatie zal zijn dat jij je laat overrijden door een vrachtwagen met een lading van 50ton.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op woensdag 26-04-2006 om 15:07:19
waarom zovele kritiek hij flowt wel en sommige gasten worden de hemel ingeprijst en hebben een vervelende flow
JF project
blurr
Gepost door JF project op woensdag 26-04-2006 om 15:11:04
echt he vind die opmerking ook te ver gaan

rappen is niet iets waar je talent voor moet hebben
rappen is een bewustwordingsproces...
korom: iedereen kan het leren tot een bepaald nivo
( waar je je in kan onderscheiden van slecht naar goed is de tekst)

zodra je weet wat je fout doet kan je hiervan leren
chester hoort zelf niet wat ie fout doet
en via nlhiphop komt ie daar ook niet achter aangezien je geen klanken kan overbrengen om het te illustreren
iemand moet em dat gewoon eens in het echt uitleggen( mx misschien?)

naja wat ik wil zeggen chester kan rappen en er goed in worden
en schrijft beter teksten dan heel veel mensen ( ook beter dan patreez, tenminste wat ik tot nu toe van hem heb gehoord)

sta dus open voor kritiek en je komt er wel
het ligt bij jou vooral nog aan hoe je je rijm benadrukt
als je dit onder de knie heb zullen mensen al minder snel zeggen dat het monotoon is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 15:13:12 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op donderdag 27-04-2006 om 08:27:48
Ok dan ik ben dan wel geen rapper en ben ook niet degene die de beste feedback kan geven maar dan nog...

Een reactie als kankerdebiel of wat dan ook gaat echt té ver! Als je Chester zo'n kankerdebiel vindt dan luister je toch lekker niet... Ikzelf vind het altijd lekker om een track te luisteren van Chester... Deze track is dan misschien iets minder dan andere tracks maarja dat kan gebeuren...

Ook Lay-On ken ik persoonlijk en hier zullen sommigen misschien nog zeggen van ok die gast moet ECHT nog een hoop leren... Dat is ook zo maar de vooruitgang die hij heeft geboekt tussen deze track en wat hij hiervoor steeds spitte is echt groot. Het blijft shit die ik niet vaker dan 1x blijf luisteren maar toch...


Maar gasten denk eens na... Chester mag dan nog niet bij de top horen hier op nlhiphop maar zelf vind ik dat hij op de goede weg is... Er zijn hier zat gasten die tracks droppen waarvan ik denk hmm die had je voor mij niet hoeven droppen... Toch krijgen die vaak positieve reacties...

@Patreez... Hou voortaan je bijdehande kutopmerkingen maar bij je... Als jij je shoarma uit wil kotsen ga je gang als je het maar over je mic uitkotst... Gadverdamme man wat een grafreacties kan jij geven... Beetje slechte dag gehad jongen? Geen sex meer gehad de laatste tijd ofso?
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 27-04-2006 om 08:31:59
hehe wordt brakkie

Patreez en sluggerD moeten wel met een HELE goede tracks komen de volgende keer wil ik geen Kanker(om zijn woorden maar eens te gebruiken) kritiek tegen die gozer uiten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 08:32:55 ]
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op donderdag 27-04-2006 om 08:33:56
Zeker! Zal de audio sectie is wat vaker in de gaten houden en is kijken waar Patreez en SluggerD meekomen...
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 28-04-2006 om 23:19:36
HAHAHAHAHAHA

ik zie dat mijn feedback bij sommige mensen een gevoelige snaar heeft betokkeld




MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op zaterdag 29-04-2006 om 02:10:07
wat praten jullie allemaal dan de feedback gaat te ver blabla ga huilen man. TFOE ALIKEM
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 30-04-2006 om 01:06:28
Quote:
Kapowski schreef op 27-04-2006 @ 08:31
hehe wordt brakkie

Patreez en sluggerD moeten wel met een HELE goede tracks komen de volgende keer wil ik geen Kanker(om zijn woorden maar eens te gebruiken) kritiek tegen die gozer uiten


wat lul jij nou, alsof iemand jou feed leest
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Patreez
Gepost door Patreez op maandag 01-05-2006 om 17:25:21
om ff op brakkie te reageren:

jij kent mijn texten uiterst goed... dat over mijn mic kotsen heb je gelijk in. escalatie fan misschien??
en nee, ik heb niet te lang geen seks gehad.
maar ten eerste is het niet jou track dus waarom doe je zo moeilijk?? en ten tweede dan maar, ik zou nooit zo erg bitchen als jullie indien jullie mij een kut-feed geven. daar lees je dan toch overheen als je je zelf zo dope vind??

het is juist goed.. hij wilt door mijn kanker feedback de volgende keer gewoon killen zodat ik niets te zeggen heb.. dus what is the big deal ??

[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-05-2006 @ 17:32:51 ]
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 01-05-2006 om 17:53:19
WHUT WHUT
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Hubert_H
is de naam
Gepost door Hubert_H op dinsdag 02-05-2006 om 11:04:47
zet gwoon de beat wat zachter je verstaat het moeilijk en doe een beat als next episode van dre en snoop dan flow je vanzelf mee op de beat
----------------------------------------
yeah motherfuckers
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 02-05-2006 om 17:39:45
uh patreez je kan zeggen wat je wilt, maar om met een omhaal van woorden iemand duidelijk te maken dat hij maar moet kappe met scrhijven noem ik geen feedback hoor,

hij wil feedback om beter te worden, en zal dus niks met zulke tips doen, logisch toch.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 02-05-2006 om 17:41:56
Quote:
Hubert_H schreef op 02-05-2006 @ 11:04
zet gwoon de beat wat zachter je verstaat het moeilijk en doe een beat als next episode van dre en snoop dan flow je vanzelf mee op de beat


----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
McTrica
Gepost door McTrica op zaterdag 13-05-2006 om 10:05:23
ik vind hem nice klinken hoor
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.