Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
heeft die der zelf neer gezet en is een oude grap en ook nog gejat, foei gino [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 18:29:01 ] ---------------------------------------- .... | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
jullie zijn ook zo snel ---------------------------------------- ya diggg | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vind het trouwens wel een wannabee DopeR actie.. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Het antwoord is : Een liedje van een r&b zangeres die regelmatig op muziek zenders verschijnt waarin wordt gezongen ; SOS i cant sdtuk and turn i cant sleep atnight of iets in die geest. Wat is de vraag ? : ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
van wie dan [Dit bericht is gewijzigd door SORRY REPLAY ZAL HET NOOIT MEER DOEN op 25-04-2006 @ 18:24:06] ---------------------------------------- ya diggg | ||
Quote: Schaduw schreef op 25-04-2006 @ 18:29 vind het trouwens wel een wannabee DopeR actie.. waar is DopeR eigenlijk gebleven? ---------------------------------------- ya diggg | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 25-04-2006 @ 18:29 Het antwoord is : Een liedje van een r&b zangeres die regelmatig op muziek zenders verschijnt waarin wordt gezongen ; SOS i cant sdtuk and turn i cant sleep atnight of iets in die geest. Wat is de vraag ? : Wat is a 'A Girl Like Me'? ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 25-04-2006 @ 18:29 vind het trouwens wel een wannabee DopeR actie.. word, maar ik geef schaduw geen word, dus geen word. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 18:30:48 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@ joey, Rihanna [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 18:31:04 ] ---------------------------------------- .... | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ban je moeder ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
fout ---------------------------------------- ya diggg | ||
dankje! die ga ik even downloaden , kaner chill nummer. OH shit waar haal ik da rnummer nou wer vandaan ? heeft iemand hhem mischien rihanna - 'A Girl Like Me' [Dit bericht is gewijzigd door Replay op 25-04-2006 @ 18:31:04] [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 18:33:19 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
goed [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 18:31:47 ] ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 25-04-2006 @ 18:30 ban je moeder mijn moeder geeft jou moeder deze. http://www.break.com/index/womenface.html ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
ahhahahahahahahh ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
HAHAHAHAHA ! slugger ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 25-04-2006 @ 18:31 dankje! die ga ik even downloaden , kaner chill nummer. OH shit waar haal ik da rnummer nou wer vandaan ? heeft iemand hhem mischien rihanna - 'A Girl Like Me' [Dit bericht is gewijzigd door Replay op 25-04-2006 @ 18:31:04] geen grappen he ![]() ik heb SOS voor je ![]() ---------------------------------------- .... | ||
HAHAHAHA ![]() hahaha kk ---------------------------------------- ya diggg | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
SOS? Wat kost een grammetje? ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 25-04-2006 @ 18:35 SOS? Wat kost een grammetje? poeder in je neusgat bitch, 40 euro, hier in de wijk dan. soms 50. po po po [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2006 @ 18:36:16 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
strak aan de snats ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 25-04-2006 @ 18:35 (...) poeder in je neusgat bitch, 40 euro, hier in de wijk dan. soms 50. po po po Sooooo hee. | ||
![]() | ![]() |
ik betaalde altijd 40/45 euries. nu heb ik geen neusbotje meer![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
30 | ||
![]() | ![]() |
200 voor 10 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ik heb het net gratis van herhaling ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 25-04-2006 @ 18:39 200 voor 10 sjezus das best goedkoop! ---------------------------------------- Days to come | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Gehehe straatshit hiero. Hiero ook 40. Je kunt ook voor 25 krijgen maar das troep. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
dat jullie dat weten.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan ook voor 10 eh [stoergezichtsmilie] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 25-04-2006 @ 18:41 Jij als aankomend politieagent gaat nu natuurlijk vragen wie onze dealers zijn.... IK HEB JE WEL DOOR!!! dat jullie dat weten.. ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 25-04-2006 @ 18:40 (...) sjezus das best goedkoop! wil niet zeggen dat het top kwalie is ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 25-04-2006 @ 18:42 (...) Jij als aankomend politieagent gaat nu natuurlijk vragen wie onze dealers zijn.... IK HEB JE WEL DOOR!!! ![]() hahahaha ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
sowieso heb ik de laagste prijs yo! | ||
Quote: upnorth schreef op 25-04-2006 @ 18:42 (...) Jij als aankomend politieagent gaat nu natuurlijk vragen wie onze dealers zijn.... IK HEB JE WEL DOOR!!! ![]() Nu je het zegt... | ||
wIE IS DIE IDIOOT IN JE SIGNATURE , SCHADUW? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Eeehm, ondergetekende en broer | ||
WAT!? ondergetekende en broer :S ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
mijn broer en ik dus. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
WAT !!! ik sta nie meer in je sig, damn nu ben een nog groterererere bitch![]() ---------------------------------------- .... | ||
Jullie hebben samen een tekening gemaakt ; en dat is jullie 'teken' ; met welk doel ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() Misschien dat je Leyla kan verstoten van mijn subtitle met iets nieuws ofzo.. | ||
schaduw wat ben je ook een lekkerding he ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn snot zit vol stof ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
mijn stof zit vol snot ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
mijn neus loopt en mijn voeten ruiken ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 25-04-2006 @ 18:50 schaduw wat ben je ook een lekkerding he nee zo ging die niet, je moet het met gevoel zeggen ![]() maar ik zie het alweer hoor ga maar lekker naar leyla dan !! tfoe !! ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
noedels is die bouwmarktpappie | ||
Quote: poppekontje schreef op 25-04-2006 @ 18:49 Jullie hebben samen een tekening gemaakt ; en dat is jullie 'teken' ; met welk doel ? was dit voor mij bedoeld? | ||
![]() | ![]() |
hij weet het verschil niet tussen signature en avater ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |