Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op zondag 05-01-2003 om 16:01:21
gaat straks stemmen? en waarom? en op wie?
teigetje Gepost door teigetje op zondag 05-01-2003 om 16:04:23
Ik. Ben het gezeik rondom de LPF nogal zat. P. de Ruiter van SP.

----------------------------------------
Code #404: User not found
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-01-2003 om 16:36:30
ik weet het deze keer nog steeds niet, SP kan ik me gedeeltelijk wel in vinden. Maar Marijnissen is beetje een te popi figuur aan t worden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 05-01-2003 om 16:39:11
Ik ga dit keer maar wel, vorige keer niet gedaan. En je ziet wat er van gekomen is. Stelletje groentjes in de regering, ze weten niet eens hoe ze zich politiek moeten gedragen. Wat ze wel en niet kunnen maken onderling. Als je drukker bezig bent met onderling ruzieen, moet je of betergezegt kan je, alleen maar toe geven dat je niet de juiste persoon bent om in een regering te zitten.

Edit:
Enkeltje General Chat maar, Feedback is bedoeld voor site en forum feedback. Tevens topic titel ff verduidelijkt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2003 @ 16:39:50 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op zondag 05-01-2003 om 16:42:25
ik ga weer voor femke cuz shes cool like that.


oopsie daisy my bad
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2003 @ 16:49:30 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-01-2003 om 16:58:02
femke is een lekker ding maar daarom ga ik nog niet op groen links stemmen
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op zondag 05-01-2003 om 17:15:02
nou ik stem al jaren op haar omdat ik me haar standpunten kan vinden. en niet omdat ik haar lekker vind, wat ik niet eens vind! ze is wel mooi maar meer niet en ik val niet echt op vrouwen.
barcode
Er gaat niets boven Groningen!
Gepost door barcode op zondag 05-01-2003 om 17:17:05
VVD
----------------------------------------
http://www.tbrgroningen.nl
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-01-2003 om 17:47:13
hehe ok obay
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 05-01-2003 om 19:06:59
Ik denk PvdA, om de kans dat er weer een centrum-rechtse coalitie komt te verkleinen. Dat is namelijk mijn grootste schrikbeeld...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-01-2003 om 19:10:07
ja het is eigenlijk ook niet goed dat een partij als de CDA nu zo groot is ...
araphor Gepost door araphor op zondag 05-01-2003 om 19:29:23
Ik twijfel tussen Groen Links en de SP. Tomaten gooien roelz. Waarschijnlijk wordt het Groen Links. Again.
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-01-2003 om 22:52:26
"Vanavond was in Netwerk het debat te zien tussen CDA-leider Jan-Peter Balkenende en de voorman van de SP Jan Marijnissen. Balkenende maakte daarin duidelijk dat hij niet denkt dat er met de SP te regeren valt.

Volgens Balkenende zal de SP voor een regeringscoalitie niet voldoende compromissen kunnen sluiten; met name wat de bezuinigingen op Defensie betreft. Dat geld wil Marijnissen aan lage inkomens en de zorg besteden. Maar de SP-leider kon desgevraagd niet voorrekenen hoe hij zijn plannen wil financieren.

Marijnissen verweet op zijn beurt het CDA te weinig op te komen voor de sociaal zwakkeren."

jammer, gemist
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 05-01-2003 om 23:41:15
jammer ja

balkenende heeft pech denk ik
----------------------------------------
www.serife.nl
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 06-01-2003 om 04:30:12
sp
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Truk
Gepost door Truk op maandag 06-01-2003 om 09:30:44
Vorige keer groenlinks, nu SP.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 06-01-2003 om 12:13:13
Ik mag nog niet stemmen maar als ik mocht stemmen stemde ik SP.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 06-01-2003 om 14:09:09
Ik maak van mijn recht om voor te mogen houden waarop ik stem gebruik. Maar rood iig wel
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 08-01-2003 om 17:25:42
uhm, ik wilde de partij voor de dieren stemmen, maar dat kan niet in overijssel wtf!!!???
Ik denk dat ik nu maar voor Boris dittrich ga, van d66. Zag laatst btw Thom de Graaf nog bij lagerhuis, zwaar goede argumenten TEGEN algemene identificatieplicht, dussehm D66 krijgt mijn stem.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
araphor Gepost door araphor op woensdag 08-01-2003 om 20:46:26
Ik neig steeds meer naar de SP. Marijnissen doet het erg goed in de debatten.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 10-01-2003 om 23:25:55
Wat ik mij afvraag, stemmen de mensen hier voor de persoon (komt goed / zeker over / is 'leuk' weet ik veel) of voor de standpunten van de partij?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op vrijdag 10-01-2003 om 23:49:22
partij eerste plaats en dan beslis ik de persoon in die partij aan de hand van de meest ingewikkelde achternaam en of deze achternaam over een komt met de conventie opgesteld in 1864 door een gewaande heksenmeester tijdens de 3e volle maan van dat jaar..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
araphor Gepost door araphor op zaterdag 11-01-2003 om 06:33:18
Quote:
SpadeAce schreef op 10-01-2003 @ 23:25:55
Wat ik mij afvraag, stemmen de mensen hier voor de persoon (komt goed / zeker over / is 'leuk' weet ik veel) of voor de standpunten van de partij?

Standpunten van de partij, en de manier waarop deze in debatten naar voren komen door personen die overtuigend genoeg overkomen om mij te kunnen overtuigen van deze standpunten waar ik achter sta.

teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 11-01-2003 om 08:11:36
Quote:
SpadeAce schreef op 10-01-2003 @ 23:25:55
Wat ik mij afvraag, stemmen de mensen hier voor de persoon (komt goed / zeker over / is 'leuk' weet ik veel) of voor de standpunten van de partij?


Standpunten van de partij. Overigens twijfelde ik nog tussen GL en SP, maar toen GL afgelopen maandag op Tilburg CS stond te flyeren (u kent dat wel, het ultieme vervuilende 'papieren kantoor'-gevoel wat men al sinds de jaren 80 uit de maatschappij probeert te bannen) wist ik zeker dat ik geen GL ging stemmen.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.