Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 26-04-2006 om 13:00:30
Iemand? (noedels)


http://www.nu.nl/news/716624/71/Lucky_Number_Slevin_-_Paul_McGuigan_%28trailer%29.html

Dit lijkt me wel echt een meesterlijke film!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 26-04-2006 om 13:31:32
ja ik zag er gister wat over op mtv making the movie ofzo, het leek mij ook wel een dikke film.
----------------------------------------
Jos de Boss
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 29-04-2006 om 23:46:19
heb hem net gezien, was idd dope

aanrader
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zaterdag 29-04-2006 om 23:52:43
ik ga er naartoe
----------------------------------------
ya diggg
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 30-04-2006 om 13:03:49
Nog niet gechecked, schijnt een beetje een stijl bijtende imitatie film te zijn (maar dat kan ook entertainen natuurlijk)
Check
Rotten tomatoes is sowieso een goede graadmeter als je iets wil weten over een film, er staan zowel perskritieken (met meter) als publiekkritieken (met meter) op...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 30-04-2006 om 21:07:38
Quote:
Noedels schreef op 30-04-2006 @ 13:03
Nog niet gechecked, schijnt een beetje een stijl bijtende imitatie film te zijn (maar dat kan ook entertainen natuurlijk)
Check
Rotten tomatoes is sowieso een goede graadmeter als je iets wil weten over een film, er staan zowel perskritieken (met meter) als publiekkritieken (met meter) op...


het verhaal is idd niet het origineelste dat er is, maar het is wel gewoon leuk om te kijken, en 't gaat tenminste wel wat verder dan 'normale' gangsterfilm zeg maar
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.006 sec.