Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
voor de dames (ze zijn ook in geel en navy blauw):![]() voor de heren: ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 23:28:31 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
en voor ons? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
zo.. daar zijn er wel veel van hier | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
wow, slimme zet, damesshirts maken voor spookradio, zullen die 5 vrouwelijke luisteraars blij mee zijn ![]() leuk shirt, dat logo iig ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
geduld rest komt eraan | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Bewaar er sowieso een voor mij (mannelijke versie dan). ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Shitttttt, mooi![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 22:45:08 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
we hebben natuurlijk ook hele dope herenshirts, in verschillende kleuren. Binnenkort droppen we wel wat fototjes. | ||
Quote: LD50 schreef op 26-04-2006 @ 22:34 Bewaar er sowieso een voor mij (mannelijke versie dan). | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
-foutje- *zucht* [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 22:44:51 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 26-04-2006 @ 22:41 (...) Schaduw schreef op 24-02-2006 @ 14:43 Ik zou mijn reet niet eens afvegen met een t-shirt van nlhiphop of spookradio wat klopt hier niet? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wat een taalgebruik schaduw, wie heeft ff een linkje van dat topic waar hij dat in zei? | ||
ghehehe, nee man. JF/pascool lopen te fucken.. ik heb dat nooit gezegd ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 22:55:15 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
en nog ff opscheppen, het is topkwaliteit katoen, en hebben het professioneel laten drukken! Geen cheapass shit dus | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Hey kerel, hoe duur kost die shirts van jouw? | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ja man als het niet zo duur is wil ik er ook 1 ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
ik 2, anders pas k er niet in | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
van S tot XXL .. daar ga jij wel inpassen | ||
![]() | ![]() |
als jij het zegt mm ik wil er trouwens wel 1 voor 2 juni, kan ik lekker stoer doen op het poduim met me spookradio shirt (H), gaan jullie voor 2 juni leveren? [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 23:12:49 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
moet te doen zijn, mits de pre orders voldoende zijn. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
better hebben jullie blauwe shirt met witte druk! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
dap is herenshirts nu aan het in editten, logo is overal het zelfde, we hebben wel een lichtblauwe en een navy ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
nice nice ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
dope![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
![]() | ![]() |
oeh die blauwe en zwart zijn geil, zeker dat k er 1 wil | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
checkitout | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
check de foto's | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Blauw, duidelijk. ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 26-04-2006 @ 23:27 Blauw, duidelijk. ![]() word up he verdumt ley straks lopen we in het zelfde SPK shirt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 23:28:42 ] | ||
denk dat ik voor een zwarte (X)L ga.. vallen die dingen groot of niet? Ik wil nog wel eens hangen tussen een L en XL.. jij was 1.93 toch, dap? Wat pas jij goed? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ze lekker alle 4 | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
die blauwe en die zwarte zjin cool. maar wat gaat dat kosten en hoe worden die "gelevert?" ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 26-04-2006 @ 23:27 (...) word up he verdumt ley straks lopen we in het zelfde SPK shirt ![]() Jaaa, en dan gaan we elkaar aanwijzen en SPOOKRADIO! schreeuwen als we elkaar tegenkomen op straat ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 26-04-2006 @ 23:30 (...) Jaaa, en dan gaan we elkaar aanwijzen en SPOOKRADIO! schreeuwen als we elkaar tegenkomen op straat ![]() hehehehehe ja zullen we dat doen, gaat liquid me dan niet slaan met die knuppel? ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nee hoor, die schreeuwt gezellig mee! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
dan is het een deal! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil graag de onderste alvast reserveren. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
binnenkort kan je online bestellen. Nu nog even niet. | ||
![]() | ![]() |
nu dan?![]() | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 26-04-2006 @ 23:33 binnenkort kan je online bestellen. Nu nog even niet. Maar kan je ze niet vasthouden ofzo? Hoeveel zijn er van? Niet dat ik na 5 dagen pas die shop zie en ze allemaal al weg zijn. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
die onderste lijkt zwart op de foto, maar het is donkerblauw | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 26-04-2006 @ 23:29 jij was 1.93 toch, dap? Wat pas jij goed? ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
nog beter zelfs, donkerblauw.. navy zoals spade zei? Dappus, welk shirt pas jij met je 1.93? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
XL , zowiezo. | ||
ok, Dat moet dan met m'n 1.95 ook wel lukken.. schrijf me dan maar op voor die navy en een XL, of schrijf me niet op en bestel ik later... | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
schaduw, jij hebt dap nooit in het echt gezien of wel? :p ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
@LD50: als je ze kan bestellen dan zijn er genoeg! Daarom kan het nu nog niet, omdat dit de eerste shirts pas zijn. Binnenkort! | ||
Quote: Safire schreef op 26-04-2006 @ 23:37 schaduw, jij hebt dap nooit in het echt gezien of wel? :p Ik heb gehoord dat ie vrij groot is.. maar er staan me nog IRC gesprekken bij waaruit bleek dat ie 1.93 is.. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt voor de opbeurende woorden. Dan bestel ik ze tegen die tijd wel; thanks. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
ik krijg een roze, jippiejeej ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |