Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Amsterdam: Wix Lil Vic aNYthing Crew Stereo Stereo Kraze Soundsystem Die Bend (live) Rich Medina & Alma Horton (live) Aardvarck (live) Rednose Distrikt Dirty Dim Cinnaman Jay Scarlett (Spacek Soundsystem) Tom Trago Malle Pietje & The Bimbo�s KC The Funkaholic & the Delsin D�s Edzon Gee Drew Mo Melodee voor Rush Hour Spuistraat 98 12:00 - 21:00 | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
waarom staat er achter een paar mensen live? gaat de rest playbacken ofzo? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het wel gezien in Amsterdam met koninginnedag, mij te druk, ik denk dat ik het park hou in breda ofzo... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Rijmpiet: dj's, host .. etc | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Museumplein, Radio 538 ding. Ook bekende namen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja duss... radio 538... ga ik toch liever hiphop checken | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
tzzzzzzzzzzz.... Moet jij niet in Zwolle zijn? Wix is DJ Wix neem ik aan? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
konginginnen dag? werken ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
SSSSSSSSSPUISTRAAT!!! GAAT WEER KEIHARD WORDEN, NET ALS VORIG JAAR! ZOEK DE SPOOKRADIO TSHIRTS OP DEZE DAG! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
krijg ik een gratis shirt als ik er 1 vind? | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha wie weet! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
of niet! denk dat ik er ook bij ben, spookradio representen ![]() | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik zag trouwens pas iemand in de stad met zo'n shirt lopen in amsterdam hij was dik oproep dus aan anonieme dikke gast met spookradio shirt!!! maak jezelf bekend! maar ontopc: mijn plan was museumplein maar zie der nog steeds niet uit dus ga me niet in de menigte wagen ga waarschijnlijk niks doen dus ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
't wordt ouwewets gezellig in Delft. Komt ook goed gezelschap mijn kant op. Koninginnenach waag ik me dit jaar niet aan. Was vorige jaar in Den haag toen, zat net even in een restaurant (waar ik bij de voordeur al was gefouilleerd) toen ik net binnen zat, kwam de ME alles even schoonvegen. Was trouwens nog een flinke klus om ongeschonden den haag weer uit te komen. Delft dus, dit jaar ! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook @ spuistraat! vorig jaar was goed te pruimen..en zo druk is het daar niet..wel druk maar niet rembrandtplein/leiderplein druk beter is het goed weer dan kan het helemaal niet meer stuk..damn wat komen er veel bekende daarheen ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
wow anders staan er ff een hoop dope namen daar! maarr ik blijf in alkmaar, vermaak me daar prima ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
nelusz![]() |
![]() | ![]() |
apeldoorn: jawat opgezwolle typhoon koningedag word zwaar chill | ||
![]() | ![]() |
de Bredase publiekstrekkers zijn: De Smartlappen-stek Heerlijke tranentrekkers, gezellige meezingers, melangolische melodiën en teksten met een kwinkslag: de Smartlap leeft als nooit te voren. En we hebben er nu een eigen plaatsje voor tijdens Koninginnedag: "de Smartlappen-stek". Demonstratie 'Abseilen'! Spectaculaire vliegershow ! Met verschillende soorten vliegers!! en als muziek animatie: Small Town Big Band 11.30 - 12:00 TTC Hill Band 12.00 - 12:30 Small Town Big Band 12.30 - 13:00 Harmonie Orkest Abdera 13.00 - 13:30 La Banda 13.30 - 14:00 BigBand N. Veste 14.00 - 14:30 BigBand N. Veste 15.00 - 15:30 Familieorkest Van Geel 15.30 - 16:00 2swing4you 16.00 - 16:30 Familieorkest Van Geel 16.30 - 17:00 2swing4you 17.00 - 17:30 Meezingen.... Tijdens de bijzondere vlaggenparade zullen er een aantal liederen worden gezongen. We denken dat iedereen het eerste couplet van "Het Wilhelmus" wel kent, en ook met het Bredase Volkslied verwachten we niet al te veel problemen, maar kent u de tekst van "In een blauw geruite kiel" nog uit het hoofd, of weet u nog de woorden van het tweede couplet van "de zilvervloot" ? Nee? Geen probleem! We hebben de teksten voor u op papier gezet zodat u rustig kunt meezingen. Het Stedelijk Jeugdkoor zal u daarbij helpen! TE GEK! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 17:02:14 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dat wordt swingen dus! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
de smartlappen zijn gay jonge die staan hier normaal gesproken vaak zaterdag in hjet winkelcentrum moet je nagaan hier..... ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Ik ben ook nogal sarcastisch mijn waarde JF ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
jaja weet ik![]() ik wou je alleen een nog kutter gevoel bezorgen over je konningedag ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
ABCthug Almere nigga ABC wat ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon blowen in de stad ---------------------------------------- watwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwat | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
KoninginneNach Opgezwolle ! in Den Haag ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ben bang dat t toch amsterdam gaat worden dit jaar.. Alphen krijgt namelijk hoog bezoek van mofo Herman van idols ![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat herman is zooo dope he pila moet volmaakt gelukkig zijn ![]() nee serieus ga kijken om die gast kan je echt lachen om ze uiterlijk en ze lompheid ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
aleen homos vinden herman leuk G ---------------------------------------- watwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwat | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat wel.. maar kom op man?!?! eerst Jody Bernal.. nu Herman.. Onze gemeente haat ons beter kappen ze met t plan om t centrum een facelift te geven en laten ze Wu-Tang ff overvliegen ofzo ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
![]() | ![]() |
her-man of method-man ik zou t wel weeten G ---------------------------------------- watwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwat | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
vet!!!!!!!!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
kut het weer ziet er zaterdag niet goed uit... 80% kans op regen en maar 11 graden. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
is het niet koninginneNdag?![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 18:08:56 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nee, er is maar 1 koningin. | ||
![]() | ![]() |
morgen nacht ben ik @ oosterkade te utrecht![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 27-04-2006 @ 18:09 nee, er is maar 1 koningin. koningin beatrix queen elisabeth dat zijn dr al 2 ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Escalatie Team zorgt voor een ondergronds straatoptreden boven de grond, illegaal bier zal op illegale wijze aan de man worden gebracht. Dus ben je in de buurt: weteringschans, bij 't frederiksplein, tussen de rabobank en cafe kale. ---------------------------------------- Fok 't | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 27-04-2006 @ 21:56 (...) koningin beatrix queen elisabeth dat zijn dr al 2 Er is maar 1 koningin van Nederland, en maar 1 koningin van Engeland. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 22:44:55 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ooooooooooooooo | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 27-04-2006 @ 17:11 ben bang dat t toch amsterdam gaat worden dit jaar.. Alphen krijgt namelijk hoog bezoek van mofo Herman van idols ![]() Die heb ik gezien op het examenfeest van mn oude school. Als je rot wel lachen moet je dat gaan kijken. Die gast is zo fout. Vriend van mij had een meet en greet gewonnen, damn die herman heeft nog capsones ook ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
in Arnhem komen Lange Frans en Baas B ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
jeuj tof zeg arnhem, hehe hadden jullie vorig jaar niet ali b ofzo? ik weet nog dat er toen ook al iets heel wacks was. ik vind arnhem vaak sucken maar met koninginnedag is het daar toch wel dope, vind ik altijd goeie tijden meegemaakt @ koninginnedag te arnhem lekker hangen in sonsbeek of meestal is het ook wel cool bij de goudvishal en s avonds natuurlijk vuurwerk aan de rijnkade! maar ach tja ik ben er al jaren niet meer geweest op die dag. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 28-04-2006 @ 12:32 jeuj tof zeg arnhem, hehe hadden jullie vorig jaar niet ali b ofzo? ik weet nog dat er toen ook al iets heel wacks was. ik vind arnhem vaak sucken maar met koninginnedag is het daar toch wel dope, vind ik altijd goeie tijden meegemaakt @ koninginnedag te arnhem lekker hangen in sonsbeek of meestal is het ook wel cool bij de goudvishal en s avonds natuurlijk vuurwerk aan de rijnkade! maar ach tja ik ben er al jaren niet meer geweest op die dag. ik ga er eigenlijk nooit naartoe met koninginnedag, maar morgen ga ik eens kijken hoe t is er treden iig heel erg veel artiesten op, veel onbekende, dus ik ben best wel benieuwd helaas wordt t weer morgen niet echt goed ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ben ook in arnhem, zie welke optredens ik ga mee maken en welke niet ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"Op Koninginnedag is de ochtend overwegend droog met af en toe zon, naarmate de dag vordert neemt de bewolking toe en wordt de kans op buien groot, 's middags mogelijk vergezeld van hagel, onweer en windstoten. Het is fris met een matige tot vrij krachtige noordwestenwind en een middagtemperatuur van 8 graden aan zee tot 12 graden in het binnenland. " hmmmmm | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Voor degene die erin geïntresseerd zijn en er niet bij kunnen zijn omdat ze zo ongelukkig zijn om niet in Den Haag te wonen, hier kan je de optredens van KoninginneNach volgen met o.a Opgezwolle om 19.45 check het ( dit is vrijdag dus ) www.casema.nl/nach [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-04-2006 @ 18:09:44 ] ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Reckon Reckonbeats |
![]() | ![]() |
present in damsco ---------------------------------------- Reckon.nl | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Iemand vanaaf naar arnhem..? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
het gaat nu al loos in de stad hier in utrecht! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 28-04-2006 @ 18:40 Iemand vanaaf naar arnhem..? Ik ben in Arnhem vanavonddddd | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
koel, ik ook ---------------------------------------- .... | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] |