Index / Muziek / | |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op maandag 06-01-2003 om 14:38:26 | |
Extince heeft op de box een nieuwe clip(Zoete Inval).
Ik zelf vind hem gewoon erg kut. Om van te 
en wat vinden jullie ervan? |
Truk |
Gepost door Truk op maandag 06-01-2003 om 14:57:33 | |
Zoete inval??? Dat is toch van een paar jaar geleden? Daar deed brainpower toen ook aan mee! Of is het een heel nieuw nummer?
In ieder geval, t is extince, jeweetwel...  |
dap 038 |
Gepost door dap op maandag 06-01-2003 om 15:57:32 | |
zoute inval was van heel lang terug, ex komt dit jaar met nieuw album.. deze maand dacht ik al zelfs.
zoete inval is van Binnenlandse Funk cd.[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2003 @ 16:00:43 ] |
Wreker alias Danny Blanco |
Gepost door Wreker op dinsdag 07-01-2003 om 19:56:27 | |
Damn die clip is echt oud, toen was Brainpower nog niet eens bekend. Ex heeft daarna nog wel een paar clips en een ander album uitgebracht Vitamine E.
---------------------------------------- Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks |
SBU Lieve kale dude - Godcomplex |
Gepost door SBU op dinsdag 07-01-2003 om 22:12:32 | |
Is ie nu oud of nieuw? Nja boeie nee niet gezien, dus geen mening.
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh |
Loki Dope Dingo |
Gepost door Loki op dinsdag 07-01-2003 om 22:26:10 | |
Zoete Inval is OUD!
Die wackass zooi met de miniplaybackshow, waarin rappertjes rondlopen die nog in de leeftijdscategorie zitten om als kandidaat mee te doen, en ook zo klinken...
---------------------------------------- En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee |
Index / Muziek / | |