Index / Muziek / | ||
de_koele_bokkerijder P is for the people who cant understand |
![]() | ![]() |
Interesse mail aub naar g.franse@chello.nl Alle CD�s 5 euro tenzij anders vermeld. 7L & esoteric � dangerous connection 7L & esoteric � the soul purpose Alkaholics � coast II coast All natural � vintage Big lady K - Bigger than life Biz Markie �weekend warrior promo 4 euro (13 tracks volledig sommige unreleased) Black star � Black star DAC � Didactici DAC professioneel chillen DAC � springstof (cd single) 1 euro Dana Dane � 4 ever Dangerdoom � the mouse and the mask (digi pack) 6 euro Dc basehead � play with toys Defari � focussed daily Digable planets � Reachin (incl. Bonus LIVE CD) 7,50 euro Dj Lt dan - Black star three definition mixtape, met freestyles e.d. Dj magic mike & mc madness � twenty degrees below zero Dr. Octagon-instumntalyst (octagon beats) mo wax release DXA- Don�t expect answers Eminem-Marshal Mathers LP Everlast � Whitey ford sings the blues Formulatin fathers � sleeples knights Gangstarr � Daily operation Grand agent � fish outta water Guru � jazzmatazz vol. 1 Hen G and Evil E � Brothers J zone - a job aint nothing but a numebr (incl. Instrumental bonus CD) 7, 50 euro J zone- sick of being rich (inc. Instrumentale bonus CD) 7, 50 euro Madlib � Shades of blue Metabass & breath � the art of levitation (beatbox) Mountain brothers � triple crown Murs � the end of the beginning Opgezwolle � Spuugdingen op de mic Opgezwolle � Vloeistof (2CD) Osdorp Posse � Hollandse hardcore hip hop helden (1 cd + 2 dvd) 7,50 euro (extra verzendkosten). People under the stairs � OST People under the stairs � question in the form of an answer Powerbar ernie (copywrite ?) � presents the bagface 5 (bijzonder) 10 euro Pumpkinhead � time chronicles vol. 1 Pumpkinhead � time chronicles vol. 2 Quasimoto unseen Queen mother rage � vanglorious law Roots � Phrenology (met bonus dvd) 6 euro Skatemaster tate � do the skate Spookrijders � de echte shit Steady B � V Stereo MC�s � supernatural Style � in tone we trust Sweatshop union � local 604 Terminator X � the valley of the jeep beats The odd couple (louis logic)� alcohol/ism Various � contents under pressure (BOMB hip hop) Various � HEAL (KRS ONE, Kid capri, run dmc e.a.) VSOP � huiswerk Verzendkosten voor 1 of 2 cd(s) 2 euro (zonder jewelbox). Meerdere cd�s?? Mail me even. Alle cd�s worden verstuurd met promo hebbedingetjes (posters, stickers, cd�s etc.) Alles komt uit mijn persoonlijke collectie. Ik maak echter geen gebruik meer van een jewelbox (cd doosje) alles wordt zorgvuldig opgeborgen in een cd hoesje (samen met covers). Het is een plastic hoesje met 3 vakjes. 1 voor het cd boekje, 1 voor de cd zelf (met beschermlaagje voor de CD) en 1 voor de achterkant. Als je vragen hebt hoor ik het wel. Het is een handig opbergsysteem omdat je drie cd�s kan opbergen in de ruimte waar je 1 cd in een doosje kan opbergen. Alles in goede staat Cd, boekje en achterkant. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Betaalmethodes? ---------------------------------------- argh | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
zitte dope tussen! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, ik heb weer gemaild! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zijn ze orgineel? want die j-zone en oddcouple zijn dan van ltweezey. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
CD's zijn in goede staat. Ben er altijd uitermate voorzichtig mee geweest. En ja ze zijn allemaal origineel... zoals ik ze zelf heb gekocht. De promo dingen zijn over het algemeen afkomstig van Amerikaanse internet winkels. Betaalmethodes. Via de bank of contant geld opsturen. Maar paypal zou ook een optie zijn. ik lees het wel... gr. Geert | ||
![]() | ![]() |
He L 2, neem effe contact met me op. g.franse@chello.nl | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik zou best wat willen hebben maar zonder originele hoesje lijkt mij nogal gaar | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 30-04-2006 @ 13:53 ik zou best wat willen hebben maar zonder originele hoesje lijkt mij nogal gaar Ja precies wat heb je met die hoesjes gedaan dan? ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
alles wat in het hoesje hoort heeft hij toch nog ---------------------------------------- ya diggg | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Leuk! alleen mag ik geen cd's kopen van mezelf omdat ik altijd binnen 1 dag nadat ik m'n loon heb blut ben.. Kanker. | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap die shit niet goed van die cd hoesjes.. er staan wel leuke dingen tussen moet ik zeggen. | ||
![]() | ![]() |
Van die hoesjes is echt niet zo moeilijk. Ik had ongeveer 800 cd's. Ik wist niet waar ik al die cd's kwijt moest in een huisje met kinderen (en een vrouw). Ik baal van allerlei verschillende soorten opbergsystemen in huis. Op het moment dat ik een goede kast had gevonden was die een jaar later, als ik aanvulling nodig had, uit de collectie... En op het moment dat de hele verzameling 2/3 minder ruimte in beslag neemt is dat fijn. De hoesjes heb ik weggegeven. De covers en achterkantjes van de cd's heb ik netjes opgeborgen in die plastic hoesjes. Alle kartonnenhoesjes en raar vormgegeven dingen heb ik allemaal bewaard in de originele "verpakking". Het systeem is te koop bij o.a. Bullit in Eindhoven | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ahaaa dus covers en boekjes he bje wel? alleen de cd'plastic'omhulsel niet? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja dus. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eey welke bitch heeft me cd's genakt ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
het was Angelix | ||
![]() | ![]() |
ik ben z'n naam hier nog niet tegen gekomen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 29-04-2006 @ 23:11 Inderdaad, ik heb weer gemaild! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: de_koele_bokkerijder schreef op 30-04-2006 @ 23:35 ik ben z'n naam hier nog niet tegen gekomen het is een sneaky man die vlug alles wegkoopttt !! nee niet ik. | ||
Index / Muziek / |