Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
y-special
J-J-JIGGA !!
Gepost door y-special op zondag 30-04-2006 om 00:46:12
eerste zelf gemaakte beat. vandaag 4 uur aan gezeten, ik ben er zelf heel trots op maar laat maar horen wat jullie ervan vinden ! http://www.soundclick.com/jiggabeats
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zondag 30-04-2006 om 00:49:16
het klinkt zeker goed voor een eerste beat! alleen, je zegt dat het een droevige beat is? zo droevig vind ik hem niet, het begin is wel wat droevig, rustig en beetje onzekere sfeer, maar daarna begint al snel het "blijere" gedeelte. als je echt een droevige beat wil maken, moet je denk ik meer droevigheid hebben en dan pas later de opleving hebben. maar ik vind hem zeker goed voor een eerste beat, dus ga zo door
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-04-2006 @ 00:49:40 ]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 30-04-2006 om 00:50:38
Klinkt best nice man, probeer iets meer variatie in de drumloops te gooien.
Props naar dit gozer, ga zeker door.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
LD50
Gepost door LD50 op zondag 30-04-2006 om 00:51:29
Nou, dat het in 4 uur is gemaakt doet me niet echt denken dat het een goede beat. De synth waarmee je begint bevestigd dat ook, vooral de standaard kick daarna en de hihat. Nee, sorry, dit vind ik helemaal niks. Zoek eens sample-packs en luister naar andere beats om zo meer te weten te komen over de opbouw en ritme van een beat.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zondag 30-04-2006 om 00:52:22
het is ze eerste beat hè, alle tijd om nog te oefenen
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 30-04-2006 om 00:56:09
we hebben een nieuwe beatcreator voor de backstreetboys jongens!!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
LD50
Gepost door LD50 op zondag 30-04-2006 om 03:50:30
Quote:
K-Splendid schreef op 30-04-2006 @ 00:52
het is ze eerste beat hè, alle tijd om nog te oefenen


Dus? Mag ik dan geen kritiek geven omdat het een eerste beat is?
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zondag 30-04-2006 om 09:51:28
jawel hoor, waarom niet? maar dan hoeft hij niet gelijk perfect te zijn hè. weet hij nog niet alle dingen die erbij horen en shit.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 30-04-2006 om 10:54:51
Zo klonken mijn trancenummers vroeger. Volgens mij heb je die 4 uur besteed aan je melodie ipv aan het geheel.
Je hebt practisch geen drumloop en baslijn. Verder is je melodie heel erg overheersend, dus volume zou wel wat lager mogen. Ik zat heel erg op een climax te wachten, een dikke sample met een dikke bas, maar die kwam maar niet. Het bleef bij hetzelfde melodietje en een kickje eronder.

succes.
y-special
J-J-JIGGA !!
Gepost door y-special op zondag 30-04-2006 om 12:05:44
oke bedankt voor de feed ik zal het zeker gebruiken iemand nog tips voor de drums? want ik dacht dat er best veel variatie in zat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-04-2006 @ 12:11:22 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.