Index / Muziek / | ||
b-soreN coz its a fact ![]() |
![]() | ![]() |
zijn er ook goeie vlaamse artiesten ? de enige die ik ken + goed vind is ABN , oww , ik ben nieuw in deze community , zijn er nog van die groepen die een beetje op brainpower lijken ? ---------------------------------------- laughing doesn\'t hurt it | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ABN suckt. Check DGE of mijn soundclick, wij zijn Vlaams. www.soundclick.com/degevallenengel www.soundclick.com/crunx [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-04-2006 @ 15:25:48 ] | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Pita,Krewsial ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 30-04-2006 @ 15:23 ABN suckt. Check DGE of mijn soundclick, wij zijn Belgisch. Vlaams !!!! ---------------------------------------- .... | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Castro komt uit belgie, ik weet niet of hij vlkaams is... hijs wel dope... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
@ crunx, wacke shit he gast. ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Castro, Spokesmen, Rass, Mellow P..... ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
vlaamse hiphop![]() | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Mellow p ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik vind geen ene vlaamse rapper dope want ik digg dat accent gewoon niet. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Brainpower Ft. Krewcial - Belgische Wafels ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Krypto. Als ik die clip nog kan vinden, krijg je hem. Verder de bovengenoemde namen, op DGE na. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-04-2006 @ 18:26:26 ] | ||
Blueberry wat denk je ![]() |
![]() | ![]() |
Ja brain en krewcial spitten eerst in t engels samen. Bij 3 voor 12 hebben ze ooit een vrije stijl gedropt. (te vinden op lime en kazaa). Ze schijnen ook nog es op elkaar te lijken whaha. ![]() ---------------------------------------- " They not friends, they just friendly " | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
brain is ook een belg.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
maar hij heeft geen irritant accent. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dat zei.. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
empedocles ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
't hof van commerce | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Starflam. Maar is niet vlaams, wel belgisch ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Antwoord Life Your Life ![]() |
![]() | ![]() |
Soms vind ik sommige vlaamse hiphop echt slecht jonge kunt er dan geen reet van verstaan maar ja word al better:o | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
- phillibustas-->www.soundclick.com/phillibustas of www.phillibustas.com - sanctum-->www.sanctum.be - sint andries mc's --> www.sintandriesmcs.com er is zeker goede vlaamse hiphop. komt alleen niet zoveel in beeld als in NL denkik. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Belgie heeft een hiphop boost nodig. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
correct | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Mellow- P!!!!! | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 30-04-2006 @ 19:14 Starflam. Maar is niet vlaams, wel belgisch starflam is de bom en vlaams? ehh van de dingen die ik ken vind ik eigenlijk alleen dge dope maarja die heeft nog niets uitgebracht ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-04-2006 @ 22:24:33 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
Jizz AMOK Mellow P Rasss Baz Gregwariuz Sint Andries MC's Sanctum Streekwoord PT Crew Loki Rikke LOESH Nag&Twan Plexus Zown NOM Pita 5tig Nihilisten 't Hof van Commerce SAALK Midget .... ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
ESE | ![]() | ![]() |
outspoken members, castro, mellow p, krewcial, nag 'n twan, 't hof van commerce, eenvoud, vlaamse primitieven, spokesmen, zown... ---------------------------------------- http://forum.gravy.be/ | ||
ESE | ![]() | ![]() |
damn dubbel gepost [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2006 @ 10:04:22 ] ---------------------------------------- http://forum.gravy.be/ | ||
Index / Muziek / |