Index / [arch] Battle corner / | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Vet dope... onderwerp: Als ik de nerd van de klas was | ||
![]() | ![]() |
jojojojojojo je weet tooooooooog ro ro de ho van den haag GAAT ERAAAN check die stylo ouwe Ait jo, jij bent een schele nerd was dit je kop is verburd daarom zal jij altijd de nerd van de klas zijn das fijn de klas vind jou vast fjin tof rijmt dit wel je weet dat ik je hier nak gast pak je vast en hak je pik eraf ik zou niet rocke met mij of fronten kid ook al ben je 24, ik nock je bitch dus flip, flikker op en ga ergens anders de nerd spelen het gaat vervelen, echt ik furt je veter wehehehehe das sloeg nerges op als een pak drop zonder drop sjweeeeetog, allebei is geen 3 want 3 is meer dan 2.... zie? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
aight. Als ik de nerd van de klas was, sterker nog ik ben de nerd van de klas, om precies te zijn een nerd met klasse, de klassenerd die de bordenveger gaat wassen, het is heus niet fijn als ze je altijd maar pesten, je smacken omdat ze zeggen dat je achter hun rug kletste, vastbinden aan het fietsenhok met sjaals en ducktape, gefokt in de grote pauze na school in een wurggreep, nee man het leven viel niet mee in de brugklas, ik was ook nog wat dikkig waardoor ik niet zo vlug was, ik hoopte dat ik de rest van de school overleven zal, groetjes en kusjes van pascal. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
lijpe straat stylo.. ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
[knip] [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-05-2006 @ 01:00:49 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Damn.. lijpe ish hier.. Vote livio.. kon er echt om lachen.. vooral om die laatste line ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
ik win..! oh ik d8 dat ro, de rest was.. ok ben er neit helemaal bij zo | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga niet voten want ik ben subjectief ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 01-05-2006 @ 00:42 deadline van 8 minuten na topicopenen? je was sowieso te laat man ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
yo als ik de nerd van de klas was , zou ik blijven zitten dan zou ik het volgende jaar alle meisjes met me stijve hitten ik ben een kleine dude yo, en ik schrijf gedichten Leer en maak huiswerk en heb vijftig brillen als ik de oudste was , en ook de stoutste was maar nerds zeggen te vaak als, in hun veelste foute jas Me nerds blijven tight yo als is de groep niet groot tjek me nerd matties pascool timo en livio weet niks van wijven maar toch ben ik superscherp want ik weet zeker dat ik beter weet hoe een computerwerkt mijn soort spreekt vreemd ze roepen yo kloothommel En die stomme bullys blijven lachen om me rode broottrommel ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
l2 waar bemoei je..je..mee (ait multie) | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hee p, rot op gay, ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
weurd ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
deadline was binnen 8 minuten, ik heb je getimed op 10, jammer joh hehehe. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
heey livio jouw pc is gehackt en heeft madvirus shit erop dat je klok er 2minuten bij telt ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nietes | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Multi's? Waar...? | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 01-05-2006 @ 01:17 hee p, rot op gay, doe is niet zo wijsss ouwe | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
WELLUS vieze ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 01-05-2006 @ 01:24 (...) doe is niet zo wijsss ouwe wat praat je poep ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
aaah haha zie em wijs doen, ej waar haal je ook weer moonshine vuile hiphopnerd? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zie hem nu vragen hoe of wat ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe | ||
![]() | ![]() |
kenker nerd.. stik je tog G! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
MOOOOOOOOOOOOOOOOOONSHINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
stelletje knurftie's ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
haahahahah ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahaha ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Votes! L2n is overigens gediscwalificeerd. | ||
![]() | ![]() |
och mijn hemel hahahaha, was dit vergeten.. dope dope.. nja voten dan maar he | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
heuj waarom gediscwalificeerd je weet dat ik zuo winnen he , hubert ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / [arch] Battle corner / |