Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
Aantal lines: onderling afspreken, minimaal 12 Voten: 5-0 is KO Deadline: zaterdag .. .. om 23.59 (1 week) Note:Vergeet zelf ook niet te voten bij andere battles Duckie en iminic hadden allebei pech de eerste ronde.. kijken wie er hier zijn naam gaat zuiveren en zijn negatieve score omzet ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
eeh anything? ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
16? ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Iminic? ik drop zowiezo 16lines vanavond of morgen [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2006 @ 16:49:09 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Man, ik was op een zeer fijne vakantie... Ik drop morgen wel ofzo... 16 was wel mijn idee, ja. Excuses voor de latigheid ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
ow oke ![]() ![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
Je mag van mij alvast droppen hoor ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Dan ga ik wel eerst Ik heb hier niet lang de tijd voor genomen, maar toch is er wel wat nice uit gekomen. Zo, en nu lezen. En dan voten. Iminic � Ugly Duckly In het haar van DGE ben jij eens verlaten* En waar rook is, daar wordt een eendje gebraden In je eentje gelaten door ruim een man of elf Ik hoef je niet te klaren, want je ruimt al jezelf Je flowt alleen als je zwemt in het water Spetter en spater; je moet in bad zijn Jij en hard zijn? Alleen in je natste dromen Als jij dan spitten moet, kan jij alleen met kwakjes komen Je krijgt wéér wat voor je kiezen, je gaat wéér eens verliezen Wat de fok doe je nog in de eredivisie? Je steelt, bent minder bedeelt inteelt gevogelte Whacker dan een mislukte, verveelde goocheltruc Je vader is Donald, en z�n teef heet Katrien En je bent alleen bekend in de KFC-scene Wie niet weg is, is gezien; jouw niveau spelletjes Je playt kids van tien, ik vind het hier zo welletjes *Check audio week 1, MX fortune vs DGE ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 01-05-2006 @ 10:59 " ![]() Deadline: zaterdag .. .. om 23.59 (1 week) (...)" Het is nu: 0:51, Zondag. Helaas! Een no-show. Ik haat het om zo te winnen, dus je mag van mij 1 dag ongevraagd uitstel en dan zonder meeweging in enig vote. En anders is het (5-0) voor moi. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
sorry ik was gister in Nieuwegein ik dacht dat ik de terug reis nog wel zou halen maar toen ik in utrecht was had ik net me bus naar Wijk bij Duurstede gemist en ja ik weet de tekst is ook belabbert maar had geen zin meer om hem te veranderen enzo Iminic of hoe de fok je ook mag heten je naam is zo vaag dat iedereen hem binnen 2 seconden is vergeten ik ken je niet en heb je nooit echt op het forum gezien maar ik hoorde dat je een klungel was met het uiterlijk van MR.bean en wie is die DGE die me zogenaamt heeft verlaten ik ken hem niet eens dus beter kom je met echte citaten je stuurde joe naar het zuiden van spanje maar beter ga jij daar heen iedereen heeft genoeg van je je wordt uitgekotst zonder dat je bent opgegeten ik las je vorige tekst en zag dat je wat lines had gebeten maar ze waren te hard voor je dus nu mis je je tanden als kiezpijn ja man iedereen hier chekt me tekst en denkt diesfijn jij kan niks verzinnen ik dichtzinnen wat wil je tegen me beginnen? of was je al begonnen? dan heb ik als nog gewonnen [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 15:15:40 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
Fijn dat je toch nog dropt! Het voten kan beginnen! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
voten mensen! ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Duck-MC schreef op 07-05-2006 @ 17:59 voten mensen! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Punch-gewijs vond ik beiden matig, beiden wat afgelikte wordplay (punch, flow) maar Iminic rijmt wel lekker gevarieerd, al zijn de zinnen soms wat kort. Duck Mc rijmt niet eens heel slecht of zo, maar Iminic wel beter. Vote Iminic | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Punches waren matig, lminic rijmde lekker maar punchte niet echt. Ik zag dat je verbanden probeerde maar die zijn nogal played. Duck mc, je tekst was nogal simpel met zwakke punches. Geen echt uitschiet lijn. wel leuke line En je bent alleen bekend in de KFC-scene VOTE lminic 2-0 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |