Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Rotterdam Gepost door Rotterdam op maandag 01-05-2006 om 17:59:31
ik heb een phonic mengpaneeltje gekocht en een behringer microfoon. ik gebruik cool edit maar het opnemen lukt me gewoon niet, ten eerste altijd een ruis, en het lijkt me gewoon niet lekker op de maat te krijgen, elke apart stukje wat ik opneem verschilt van flow en klank, als ik gewoon rap zonder opnemen lukt het wel,,, wie kan mij helpen vertellen hoe ik dat moet doen, of moet ik gewoon betalen voor een studio zodat ik daar heel de dag kan opnemen zodat het mooi word gemaakt, ik schrijf sinds me 14e rap ook al sinds toen dus ik vind dat ik nu wel wat kan droppen, alleen dat producen lukt me voor geen meter, er is niemand die me vertelt heeft je moet het zo of zo doen, en elke keer heb ik gevoel dat het niet klopt en als ik het beluister klink het qua kwaliteit nooit zoals al die nederlandse hiphoppers van deze tijd.... wie kan me helpen ik wil er alles voor betalen om goed op te kunnen nemen, dus heb je een tip of ken je adressen vertel me aub.... hopelijk positieve berichten, alvasst dank, groeten Alain
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 01-05-2006 om 18:01:36
Die verschillen liggen zo te lezen grotendeels aan jezelf, flow, op de maat. Etc.

Probeer het eens bij de basis, laad een beat met alleen een kick en een snare en probeer iets op de maat te droppen.
dap
038
Gepost door dap op maandag 01-05-2006 om 18:02:15
Probeer eerst eens wat . en hoofdletters te gebruiken, wat een verhaal man is geen touw aan vast te knopen.
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 01-05-2006 om 18:10:25
Quote:
Rotterdam schreef op 01-05-2006 @ 17:59
ik wil er alles voor betalen om goed op te kunnen nemen

ja voor drie duizend euro per minuut heb ik hier wel een mooi studiootje krijg je een gratis video clip bij
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 01-05-2006 om 18:21:14
check anders die tutorial van mx ff
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.