Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Meker skatepark presenteert: PRRRT!!POW!! 2 Zaterdag 17 juni, 13:00 - 02:00 Rap: Skaffa Oostfront (Borrie 9) Jaz & D Kroegdichters 0118vier Klopdokter Ashes Baboe Sourmash aDiSON (S.O.S.) Unorthadox Line 104 DJ�s: Nutron & Element P (Kemikalz) Napart B-boy jam Graffiti demo Visuals: Ayos (Caved units) Presentator: Bint (Kroegdichters) Entree: 5 euro Flyer en programma zet ik hier zo snel mogelijk neer. review van PRRRT!!POW!! 1: http://hiphopinjesmoel.com/partyreviews/1495 Meker skatepark, Sportlaan 25, Middelburg (routebeschrijving op de website). http://www.mekerskatepark.nl [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2006 @ 18:37:55 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben er! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
J ook! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik ook maar dat is logisch![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
pomtidom, ff je topictitel goed gemaakt.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 02-05-2006 @ 19:22 pomtidom, ff je topictitel goed gemaakt.. jij ook al ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja, maar ik doe het tenminste volgens de FAQ ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ozcan kom je ook![]() | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
0118 treed ook nooit buiten zeeland op he ? ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik zei t niet! | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: QaaZ schreef op 02-05-2006 @ 19:32 0118 treed ook nooit buiten zeeland op he ? Ze waren tijdje geleden in Arnhem.. ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Petfles schreef op 02-05-2006 @ 21:08 (...) Ze waren tijdje geleden in Arnhem.. ![]() en laatst ook erges in limburg [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-05-2006 @ 21:11:51 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Whoooot ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Dit is JAAAAAA 5 eurie? 0118, UNORTHADOX !!!, lijn 104 (ill pro en CC (vsop)) ![]() Klop vind ik helaaas niet zo en de rest ken ik niet Maar ook DJ's en graff shizz erbij dus word een vet dagje in zeeland. (L2 beter kom je chillen met huus) [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2006 @ 01:40:33 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
PRRRRRR ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Andries- | ![]() | ![]() |
lijn 104. unorthadox ! dopeeeeeeeeeeee. en dat 2 wijken verdrop ! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
allemaal van die leipe skaters daarzo | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Lijpe skaters of niet... ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Andries- | ![]() | ![]() |
Quote: QaaZ schreef op 02-05-2006 @ 19:32 0118 treed ook nooit buiten zeeland op he ? op defenitie van dopeheid in tilburg zyn ze er wel. | ||
bathmutz | ![]() | ![]() |
Yo, dope dat jullie allemaal komen! ![]() Het gaat echt super tof worden allemaal. In de middag Nederlandstalige dingen, 's avonds de wat rauwere Engelstalige dingen. Flyer komt er aan, hij wordt woensdag gedrukt. review van PRRRT! POW! 1: http://hiphopinjesmoel.com/partyreviews/1495 http://www.mekerskatpark.nl | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Ziet er dope uit alleen veel te ver weg jammer genoeg. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kom wel ff checken. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
haha livio tussen alle leipe skaters enzo | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 09-05-2006 @ 16:11 haha livio tussen alle leipe skaters enzo echt een hater ben jij he beter skater publiek dan mocca's | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat zijn mocca's ? en wat boeit publiek? | ||
De flyer:![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ey bathmuts ![]() Komt er nog iets van een tijdschema ofzo? Ik hoef namelijk eigenlijk alleen maar wat nederlandse acts te checken, dat graff etc doet me niet zoveel. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
smiddag's is nederlands talig en 's avonds komen de engelse | ||
Ja tijdschema komt nog. Maar de volgorde van de flyer is (waarschijnlijk) ook de volgorde van de acts. Line 104 als afsluiter. Whooomp! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik hoef die graff dingen ook niet te checken alleen maar wat nederhop | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bathmutz schreef op 10-05-2006 @ 12:13 Ja tijdschema komt nog. Maar de volgorde van de flyer is (waarschijnlijk) ook de volgorde van de acts. Line 104 als afsluiter. Whooomp! dope!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @ lil'j hater | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ben geen skater zoals jij ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 10-05-2006 @ 12:45 \ben geen skater zoals jij ![]() uh.. je hoeft toch geen skater te zijn om naar hiphop party te gaan en jij als niet skater is alleen maar geinteresseerd in nl talige hiphop? en daar mee wil je concluderen dat skaters van allebij houden dat komt er op neer.. dat jij saai bent ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
word! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Zeg het em! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
biter. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 10-05-2006 @ 12:52 biter. Wat biter? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 10-05-2006 @ 12:47 (...) uh.. je hoeft toch geen skater te zijn om naar hiphop party te gaan en jij als niet skater is alleen maar geinteresseerd in nl talige hiphop? en daar mee wil je concluderen dat skaters van allebij houden dat komt er op neer.. dat jij saai bent ![]() hehe nee sukkel, ik ga naar die hiphop party maar ik hoef dat graff gedeelte niet te zien ![]() ik neem aan dat deze keer alles buiten gehouden wordt? want daar binnen vond ik het lelijkkkkk. ik heb het hem gezegt (Y) | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 10-05-2006 @ 13:00 (...) hehe nee sukkel, ik ga naar die hiphop party maar ik hoef dat graff gedeelte niet te zien ![]() ik neem aan dat deze keer alles buiten gehouden wordt? want daar binnen vond ik het lelijkkkkk. ik heb het hem gezegt (Y) nee binnen alles binne van wege geluids overlast alleen graffiti gedeelte word buiten gedaan | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 10-05-2006 @ 13:04 (...) nee binnen alles binne van wege geluids overlast alleen graffiti gedeelte word buiten gedaan hmm logische ook natuurlijk, naja jammer dat wel ik vond 0118 vier vorige keer totaal niet dope daar. geluidskwaliteit was ook super slecht. ik hoop dat ze daar wat aan hebben gedaan. | ||
Hmmm, vond je het binnen lelijk? Dat kan goed, vorig jaar was er niks aan gedaan. Dit jaar komt er een decorbouwer die speciaal voor PRRRT!!POW!!2 een decor gaat bouwen. Aankleden die hap. Geluid is dit jaar stukken beter. Naast de graffdemo is ook de bboyjam buiten. En misschien een paar chillbanken. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2006 @ 14:20:56 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt goed, decor en alles maakt me niet eenzoveel uit als het geluid maar goed is, en wat ook kut was bij 0118 vier is dat ze niet op een podium stonden ofzo | ||
Ja toen was alles gratis geregeld. Je hoefde toen ook geen entree te betalen, of ben je dat soms vergeten. ![]() Dan kan je ook niet te veel verwachten. | ||
Een promo filmpje met beelden van vorig jaar: http://mekerskatepark.nl/files/prrtpow2teaser.zip | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bathmutz schreef op 11-05-2006 @ 14:28 Een promo filmpje met beelden van vorig jaar: http://mekerskatepark.nl/files/prrtpow2teaser.zip hehe ![]() blijft leuk mr. morbid en monolog! ![]() en ill pro ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga daar zijn als alles volgens plan loopt enzo | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
PRRRT!!POW!! Reserveringen Mail je volledige naam + telefoonnummer naar: Leon.cornelisse@gmail.com Meld om hoeveel kaartjes het gaat. Gereserveerde kaartjes dienen voor 16:00uur opgehaald te worden, hierna gaan ze weer in de verkoop. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
[b]Kaartjes prrt pow ! 2 zijn nu te koop in meker Adres: Sportlaan 25 Middelburg 0118 640056 Openingstijden: - woensdag van 13.00 - 22.00 uur -Tussen 13:00 en 18:00 - donderdag van 18.00 - 22.00 uur - zaterdag van 13.00 - 22.00 uur - zondag van 13.00 - 22.00 uur [/b] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Eyo, ik kom ook, samen met 'n paar anderen. Buiten kan je toch graffen? | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 01-06-2006 @ 12:36 Eyo, ik kom ook, samen met 'n paar anderen. Buiten kan je toch graffen? er wordt een demo gehouden ik weet niet of je zelf ook kan spuiten | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] |