Index / Drop je eigen teksten / | ||
b-soreN coz its a fact ![]() |
![]() | ![]() |
verse 1 Meteen met een mes in haar hand , met een mentale achterstand. loopt het faliekant af , ze snijd 1 maal in haar lip en raakt per ongeluk haar tand. maar de standhouder wint , ik weet hoe ze begint en alles verzint. ze gaat eerst zitte klage en zage en ze is wat slechtgezind. dan stel ik me vrage , en moek me verlage naar aar niveau , emo- tionele. eigenlijk denk ik daar is ze weer , ge weet dat ik nie care. maar je hield geen rekening , eerste ding was dat iemand je opving maar omdat je loog geen enkele waardering. REFR (1x) Dus maak jezelf af , vertrekken maar ! alles wat je zegt is toch nooit waar. ___ En als de wereld een gezonde plek is bereik jij zo dadelijk de finish. verse 2 Dus de directe diagnose , ze is uiterst gek. breng haar naar een gezondige huidige plek. ze veranderd dan misschien , ze word wat minder wack? of krijgt ze daar nog een hardere bodycheck ? zing eens een ander lied , of hou gewoon je bek. je bent een drama-queen. zelfs het publiek gelooft je niet. zoals banale apen die alles in vreemde tale zitte te gapen. maar how , chill, trek het je niet aan. je vertrekt vast niet helemaal alleen naar de maan. al hoop ik et wel , daar heb je geen eige krant. daar heb je iedereen , behalve ... iemand. Refr (1x) Dus maak jezelf af , vertrekken maar ! alles wat je zegt is toch nooit waar. ___ begin me te verleide , owkeee en verzin dan wel het einde meteen. verse 3 Mense zeike achter je neus en je rug , dus beter stop je heel vlug. ze hebbe niet veel keus , je word behandeld als lucht. je buik is je imago maar je jasje is veel lager hoor. dus maak er vlug een eind aan , de mensen zien je niet staan. je kraan wordt dichtgesnoeid , jammer. geen mens die dat boeit. je bent een koe die wat stom in een wei loeit. refr (2X) + nu is mijn part gedaan , en zit jij al op de maaN ---------------------------------------- laughing doesn\'t hurt it | ||
![]() | ![]() |
iemand wat feedback voor me ? over de lettergrepe = het kan raar lijken. maar kheb er een beat op die best wel past jmmer ben bijna over mijn uploadlimiet anders was ie ier te bewondere. ---------------------------------------- laughing doesn\'t hurt it | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ben je depressief ofso? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 02-05-2006 @ 20:33 Ben je depressief ofso? het gaat niet over mij hoor ![]() het gaat over een depressief meisje dat aandacht van me vraagt. en wat leugens vertelt om zo haar aandacht te krijgen. =) ---------------------------------------- laughing doesn\'t hurt it | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Njah, aan je tekst en je ava te zien dacht ik dat![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ga je het haar nog voorlezen? ![]() | ||
![]() | ![]() |
best ander ava doen dan ![]() naah die ava vind ik gewoon kk hard :p maar anyway we dwalen af ![]() feedback pls ? ---------------------------------------- laughing doesn\'t hurt it | ||
kwaliteit 13 en verstand van zaken ![]() |
![]() | ![]() |
saaie tekst sorry maar dat is gewoon een script voor scary movie 6 ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Index / Drop je eigen teksten / |