Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Mc-Buckz![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Mc-Buckz schreef op 07-05-2006 @ 16:18 (...) lil chinos forum leven ![]() ---------------------------------------- rotten in de cel je ken het wel druk op de bel voor gratis chocomel. | ||
Lil-Chino Maa$$lui$ GekkeHui$ ![]() |
![]() | ![]() |
kom maar reageren met je headshot mening over hot of not bij jou is t hot fo fat bitches in bikini hebbe ze die mening maar ja zo heeft snugger d zijn ding [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 16:23:11 ] ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Waha ![]() r uit de FAQ, eat een wigger | ||
Mc-Buckz![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Mc-Buckz schreef op 07-05-2006 @ 16:18 (...) lil chinos forum leven ---------------------------------------- rotten in de cel je ken het wel druk op de bel voor gratis chocomel. | ||
![]() | ![]() |
blijf on topic bitch trouwens die gozer is niet eens chinees en lijkt helemaal niet op dat die spaced wat je ook verzint kind ga niet beweren als je tog niet van me wint ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
klaas-de-paashaas | ![]() | ![]() |
Quote: Lil-Chino schreef op 07-05-2006 @ 16:26 blijf on topic bitch trouwens die gozer is niet eens chinees en lijkt helemaal niet op dat die spaced wat je ook verzint kind ga niet beweren als je tog niet van me wint Volgens mij heeft ie allang gewoon Lil-Chino. Maar dat is nu ook niet zo moeilijk met jouw hierzo. Shit kil hoe oud ben jij? hondertvijftig ofzo? Denk dat van toen ik 3 was al beter kon rijmen vieze ho. ---------------------------------------- aight | ||
klaas-de-paashaas | ![]() | ![]() |
Quote: klaas-de-paashaas schreef op 07-05-2006 @ 17:39 (...) Volgens mij heeft ie allang gewonnen Lil-Chino. Maar dat is nu ook niet zo moeilijk met jouw hierzo. Shit kil hoe oud ben jij? hondertvijftig ofzo? Denk dat van toen ik 3 was al beter kon rijmen vieze ho. ---------------------------------------- aight | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
klap je hoofd mas is dope snap je goos? bakra's ook ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Spugend en kwijlend, overvloedig rijmend. Van mijn raps krijgt zelfs je moeder een stijve. McBuckz is een tjappie, geen stylo rappie, maak geen grappie, je naam waardeloos en bij kas zit je krappie. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
moet ik jullie kinderen nou beoordelen? fukking shit rijmpjes en gedichten die mij vervelen ja ouwe kan je niet hebbe dat ik 15 jaar oud ben met je kinderkoor rijmpjes teletubbies fan geen wonder dat je mij niet aan ken... klaas kom batlen dan... [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 19:04:41 ] ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil martelen met spijkers en strijk ijzers zwaarden, vlindermessen en dolken dus kijk eikels, ik pis op de urn van jullie overleden vaders de wereld kan me geen kanker klote schelen laters [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 21:08:11 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
ik heb zin in dubbel rijmen, hier: me knuppel bijten revolver in je mond je mag em veelvuldig pijpen oke d0ei ik ga mission impossible 3 kijken leip he. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
uhm nee das nie lijp das kanker gaar ik kwam aan en die tjap was daar Dikke mogool rijmen doe je niet zo dus hou je hoofd, want je ik ben de pro | ||
![]() | ![]() |
hou je vuile gore achterlijke kut smoel is fakking dicht. pool bal in gezicht, bloed als in kont van nicht ik stuur bommen in blik, jij steekt komkommer in bitch want joune is te mini ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
oh oh oh zozozo looplooploop naar de hel | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 07-05-2006 @ 22:01 oh oh oh zozozo looplooploop naar de hel je bent achtergesteld gozer de machtige held rooft je en klapt tanden en vlees in de lucht ik heb skit steek zelfs dees in je rug *rugshot* ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
kanker jong doe niet dom wil je dood? daag me uit, .. ....idioot | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ik kraak je ballen op de stoeprand en pomp je vol Schijt in je bek, en laat je stikken in een hondendrol gore snol, sla nu door op hol, omdat ik je para-sol Shiiiiiiiiit, je verkent meer bruine tunnels dan een dolle mol ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 07-05-2006 @ 22:04 kanker jong doe niet dom wil je dood? daag me uit, .. ....idioot ok audio battle jij vs mij accept je deze dan ben ik heel blij want jij wint toch niet van mij snapje ik ben gewoon niet jij [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 22:06:17 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 07-05-2006 @ 22:05 (...) ok audio battle jij vs mij accept je deze dan ben ik heel blij want jij wint toch niet van mij snapje ik ben gewoon niet jij hahahah aait aait the game is on tog vind ik je kanker dom maar ej gap open het topic maar zet ik vast me microfoontje klaar | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je mama is lelijk en ze zuigt penis ze is niet lenig want ze is 1-benig ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
eey slugger d je bent geen zware jongen maar wel je gewicht,ondraagbare jongen wat je gedicht is,is zwaar klote,rap is zeker mission imposseble voor flikkers als jou wat je wil worden later is lopen op straat bonnetjes uitgeven in blauw ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Lil-Chino schreef op 07-05-2006 @ 22:12 eey slugger d je bent geen zware jongen maar wel je gewicht,ondraagbare jongen wat je gedicht is,is zwaar klote,rap is zeker mission imposseble voor flikkers als jou wat je wil worden later is lopen op straat bonnetjes uitgeven in blauw boem boem pam pam po po knal knal blpe blep klap klap pats pats trap trap poef poef pang pang pam pam jam jam tfoe tss fwoe blew blauw blap klsaskldj ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
jooddeeennn maar wij zijn doper hoop ik en wist je al dat mn lul groot is? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Als je denkt dat je doper bent neem ik je in de zeik, Als jij een jood bent, had Hitler gelijk, Om jou zwakke gedichtjes, daar geeft geen hond om, Je brengt pas die echte shit, als je uit mijn kont komt. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik blijf te dope zoals me oma, ik blijf te romig zoals roma? ik blijf te lastig als me broer, ik blijf te gierig als mezelf ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Je bent een schande voor deze site end at weet je best, Ik ben als je meester want ik lees je de les, Je doet heel erg stoer, maar je bent gewoon laf, Je oma is dope, vooral in haar graf. | ||
![]() | ![]() |
wat schande, is dat erger dan een stelletje duitslanders? gelukkig ben ik geen jood maar dat boeit nu geen ander jij met je mafe moffe die joodde baffe en je vond t nog tof mijn oma zit hier in levende lijve kom hier dan. je krijgt nog is een stijve ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
LilShawty | ![]() | ![]() |
jullie zijn van de zelfde 'lakens' een pak, want ik heb ze 'uitgedeeld' en die lines zijn zo 'played-out' dat je in 1 keer bent 'uitgespeeld' dus luister stil / hoe ik luid en wild/ met me flow speel ik kom veel beter/ als 'Jullie'/ omdat ik telkens de 'show steel' | ||
Humansoul | ![]() | ![]() |
Ik hoef tenminste geen jaar te denken over 4 van die kutzinnen Ik ben dan ook de enige waarvan ze de shit op de radio spinnen Ik laat jullie achterwege op weg naar de top En jullie weten dat ik er al bijna ben omdat ik goeie shit drop | ||
![]() | ![]() |
elke show ben je daar de crimineel je steelt hem wel, maar tog ben je niet die lauwste kill wat je steelt is kansloos, je jat een fokking dildo dat is zinloos,wat je nodig hebt is de pik van Lil-Chino ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
LilShawty | ![]() | ![]() |
- Chino denk na voordat je sogenaamd komt "dissen" Over paar dagen ben je me boom waar ik tegen aan zit te pissen Je disst niet, je rijmt paar floddertjes aan En het enigste wat echt vast staat, Is je fokkin Amateur-Rapnaam | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kick flikkers die denken te spitten, ik rip jou Ik spit pittiger dan hete dikke sicke dipsaus Kom met me click en heb geen begrip ouwe Of van afstand stip op je hoofd, clip in je mik, Pauw! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
je vondt het tof om te rappen plots schrok je je te pletter want ik bos hier toch te lekker en ben hier om op te scheppen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Je vraagt je af van wat gebeurt er? Ik schijn zo fel, dames krijgen een kleurtje, Eej DEK, je bent voor mij als lingerie want ik verscheur je, ik pleur je bij het afval want dat past wel bij je geurtje, je blijft een onderdeurtje zonder rijmpjes te bespeuren. (En mij zie je niet treuren) | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik schrijf hier mijn rijm, dat vind ik zo fijn, in 1 rechte lijn, wil ik stoer zijn, ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
strijker leest de donkere toren want hij houd ervan als een negerpaal zijn kontje gaat boren vandaar 'donkere toren', snapje kom maar met je lines kommetjes vol ice, bommen met veel skait. yeeeeehhhhhhh [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2006 @ 18:56:23 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
vergelijk mijn naam met de jouwe jouwe is kort besneden netals alle somalische vrouwen met je lil show-(R)-ty je shit die doet niet kom maar vs chino maar weet ik spoor niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2006 @ 19:28:34 ] ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
![]() | ![]() |
oke gozer laat maar eens zien dan kan je het meteen geef ik je een tien man probeer die shit uit voordat ik je met mijn flamethrower in de fik spuit woeiwheiwhaheahwuhe ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
check hem dan met zijn grote bek w8 maar totdat iedereen ziet slugger-d is wack ik battle alleen in t nl probleme mee? herrinner je jezelf nog je kwam niet verder met t DLE ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
![]() | ![]() |
slugger kom maar battlen ik maak wel de topic -16 lines -NLS -3 vote=K.O you cool with it? ---------------------------------------- damn...yall too shitty... | ||
![]() | ![]() |
ok maak aan dan lul van een vent ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
lelijk hoi |
![]() | ![]() |
devill hoe dom kan je een text typen? of was je aan het keystylen, praktijkschool brugpieper nja het valt duidelijk te lezen je bent un lange-frans-wannabetje met mini-tietjes en aan z'n pik zuigt met een rietje ---------------------------------------- [IMG]http://img317.imageshack.us/img317/8265/eminem6ts.png[/IMG] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dek dropt, maar euh, hij doet niet meer aan die battles want fok een tekstcee, ik neem veel liever wat tracks op blijf heerlijk en helder en zelfs vergeleken met chico ben ik een bredere rapper en kom ik kereltjes smacken ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Check de voorgevel van die Die ene kerel opgeblazen door zijn eeuwige gebitch zal ik hem leren, Dwazen zoals jouw hebben er geen kaas van gegeten, gast, jouw shit past niet eens in het verleden [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2006 @ 18:13:59 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
cut, scratch je... neem een loopje met je, check hoe ik je beat neem een break kill, of ik kick straks een slechtere artiest te next level voor de heads hier en als ik je sla bitch laat ik je t fucking licht zien paps alsof edison mn naam is ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je komt niet G, smackt zelfs geen bitch op Geen prodigy, omdat je clits kopt tis hiphop, ik click glocks, op je shitkop Je mist hots, flipflopt, op je hoofd cumshots ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Sla je broer op ze bek en steek een mes in ze nek en gooi hem dan over het hek van de begraafplaats. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
D-on | ![]() | ![]() |
je bent een blaaskaak, die veel naars blaat en je praat raar, omdat je klaas-vaakt wanneer je in je slaap slaapt, vaak raaskalt staat aan de wal, omdat je buiten de boot valt ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
nadat ik je ribben breek, snij ik een stuk uit je dijbeen dat ik verwarm boven een kampvuur, nerd dan eet ik het op en spuug ik het weer uit in een varkenshok zodat je bent waar je hoor, word vervolgens geef ik je een nekschot, nadat ik je op datzelfde vuur heb gegooid, kid en ik breek je teenkootjes in 3en terwijl ik old macdonald had a farm zing dont give a fuck dat het soms niet klopt, shit is next level [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2006 @ 18:39:45 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |