Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
napster Gepost door napster op woensdag 03-05-2006 om 12:49:00
Aight... voor de geintresseerden:

De Tilburgse electronoise/rock/rauwe drumbeats band Linked heeft onlangs hun DVD "Mask Imagination" DVD uitgebracht.
Op deze bijzondere DVD zijn alle nummers van hun CD "Mask Behaving" te beluister in 5.1 dolby surround.
Verder vind je op de DVD een shitload aan extra's: 9 VJ clips, 3 video clips, foto's en een 5-tal remixes...

Onder de remixes bevinden zich o.a. een remix van Bong-Ra (erg dope) en een remix door ons, Last Crewsaders.

Alle remixen zijn te downloaden via http://www.linked.nl, onder de button 'sounds'.
Dus... check de Last Crewsaders remix van Part Of Me door Nappie, met op de raps Sore en Rise en op de cuts DJ Kipsky...
----------------------------------------
i've been in this game since '84
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 03-05-2006 om 13:59:58
aight, ik heb net die remix van Bong-Ra gecheckt die is dope (standaard).
zal de rest ook straks ook ff luisteren.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 03-05-2006 om 14:07:41
Yow, Bong Ra ken ik wel, das wel een ille pappie. Kzal ns checken als het wat minder mooi weer wordt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.