Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 04-05-2006 om 22:54:51
Quote:
Capone schreef op 04-05-2006 @ 22:52
ehhe doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg ofniet

Het wordt al 60 jaar lang op deze manier herdacht. Lijkt me wel aardig "gewoon" om te doen dus.
----------------------------------------
Days to come
dap
038
Gepost door dap op donderdag 04-05-2006 om 22:55:14
die twee minuten zijn niet alleen voor de tweede wereld oorlog. Iedereen kan maken wat hij er zelf van vindt, ja het is lang geleden maar door al die mensen die nederland hebben helpen bevrijden kunnen we nu vrij rondlopen. Dat is iets om gewoon eens in het jaar bewust bij stil te staan.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 04-05-2006 om 22:56:13
het vergeten kan ik me best voorstellen, en ook dat je vind dat het geen nut heeft en er niks om geeft
maar aleens over nagedacht dat andere mensen het wel op prijs stellen als jij even 2 minuten stil bent? die wél mensen kennen die zijn gesneuveld en dus gewoon verdriet hebben? respecteer HUN dan in ieder geval!
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 04-05-2006 om 22:58:38
Mip, al die mensen zijn bijna dood. En als ik hier gewoon binnen zit te schreeuwen hebben ze er heus geen last van. Mjah kheb ook wel respect voor de gesneuvelde maarja. 2 minuten stilte vind ik gewoon dom.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 04-05-2006 om 23:00:20
uiteraard heb ik me eraan gehouden

tis gewoon iets wat altijd moet blijven vind ik..
dap
038
Gepost door dap op donderdag 04-05-2006 om 23:04:18
Stoeprand, jij snap het niet echt.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 04-05-2006 om 23:06:22
tis gewoon dat je even nadenkt bij wat er is gebeurd in die tijd, respect tonen voor diegene die zich voor ons land gegeven hebben toch. ikvind dat het een kleine moeite is om dat te herdenken met 2 minuten stilte, dom dat veel mensen het nut er niet van inzien.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 04-05-2006 om 23:06:33
Ik snap het wel maar ik vind het dom, waarom zou je iemand niet in herrie kunnen herdenken? :x Sommige mensen moeten zelfs helemaal stil gaan zitten en mogen niks zeggen BINNEN! ik bedoel alsof die mensen die iemand willen herdenken daar last van hebben ofzo als je dat niet doet? :s
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op donderdag 04-05-2006 om 23:24:55
Twee minuten stilstaan bij de mensen die zijn omgekomen in een strijd die onze vrijheid heeft mogelijk gemaakt, is het minste wat je kunt doen. Iedereen heeft bij het stilzijn zijn eigen gedachten en je doet het toch met zijn allen. Dat maakt de handeling uniek.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 04-05-2006 om 23:43:58
Ik heb meer zoiets van ik heb geen 2 minuten stilte nodig om te beseffen dat het ook veel slechter kan. Ik doe het puur uit respect die hier wel waarde aan hechten... maar voor mijzelf is het niet echt zinvol ( als je dat zo mag zeggen)
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 04-05-2010 om 19:05:04
Daar gaan we zo weer, wel meedoen eh. Ik wel in ieder geval.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 04-05-2010 om 19:07:32
Als ik had gewerkt weet ik niet wat ze dan gedaan hadden. Iemand ervaring mee ? Legt iedereen het werk neer ofzo? Stel dat ik op de scooter zou zitten, met hete pizza's. Even twee minuten stilstaan en koude pizza's bezorgen? Niet dat het zo snel gaat, maar toch.

Ik doe ook eigenlijk altijd wel mee.
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 04-05-2010 om 19:09:12
Je kunt ook stil zijn op de scooter en er toch even bij nadenken. Die 2 minuten maken voor een pizza ook niet zoveel uit lijkt me.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 04-05-2010 om 19:10:09
Ik kom er elk jaar altijd weer 5 over 8 achter eigenlijk, ik sta nooit zo stil bij de tijd.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 04-05-2010 om 19:11:03
Sowieso ben ik ieder jaar 2 minuten stil, wel zo respectvol vind ik. Mensen die het niet doen vind ik ook vrij triest.
----------------------------------------
Jos de Boss
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 04-05-2010 om 19:11:08
Als ik bij mensen ben die eraan meedoen dan ben ik stil. Maar ga zo naar
een maat van me en wij vinden het beiden tamelijk zinloos om met twee
personen twee minuten stil te zijn. Sowieso zou een twee minuten durende ovatie
veel meer indruk maken. Daar gaat het natuurlijk niet om, maar toch.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 04-05-2010 om 19:15:14
Haha ik zie dat al helemaal voor me. Met z'n tweeën op de bank, zit je elkaar wat aan te kijken.
Kinderachtig als ik ben zou ik dan echt de slappe lach krijgen.

Ja maar Jspr het is toch raar als al het verkeer stilstaat (dat doen ze toch en ik rijd daar op mn scootertje langs.
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 04-05-2010 om 19:16:08
Hoe oud ben je? dit is toch niet de 1ste 4-5 van je leven of wel?
Ik heb nog nooit verkeer zien stil staan behalve bij rood of in de file.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2010 @ 19:17:04 ]
aapje
Gepost door aapje op dinsdag 04-05-2010 om 19:18:43
Haha ik heb tot nu toe altijd binnen gezeten. En ik woon in een dorp in een doodlopend straatje. Ik neem ongeveer vijf auto's per dag waar als ik hier zit.
Maar serieus dat dacht ik, van vroegah van de basisschool.
Vorig jaar heb ik het gemist geloof ik. Verder terug gaat mijn geheugen bijna niet.
Tariq
Gepost door Tariq op dinsdag 04-05-2010 om 19:31:45
Quote:
Jos de Boss schreef op 04-05-2010 @ 19:11
Sowieso ben ik ieder jaar 2 minuten stil, wel zo respectvol vind ik. Mensen die het niet doen vind ik ook vrij triest.


word, vroeger moest ik altijd naar binnen persé voor die 2minuten.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 04-05-2010 om 20:14:40
En dat was schrikken...
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 04-05-2010 om 20:18:15
Quote:
Finger schreef op 04-05-2010 @ 19:10
Ik kom er elk jaar altijd weer 5 over 8 achter eigenlijk, ik sta nooit zo stil bij de tijd.


Kijk dat bedoel ik nou, gaat me telefoon en hang ik 20:17 op.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-05-2010 om 20:22:10
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op dinsdag 04-05-2010 om 21:19:05
Ik vind het wel redelijk hypocriet dat er wél 2 minuten stilte wordt gehouden voor een oorlog van 60 jaar terug maar over de slachtoffers van het nabije verleden wordt geen seconde over gerept. Desondanks houd ik wel twee minuten stilte al denk ik dat ik dmv. een tekst al vaak genoeg heb geuit over de oorlog.

Jammer van deze allochtonen buurt hierzo, mensen zaten met automuziek uit de boxen te banjeren terwijl ze juist van deze vrijheden genieten door de offers die er gemaakt zijn. Owja deze opmerking is geen racisme want ik ben zelf een allochtoon.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-05-2010 om 21:22:12
Quote:
dap schreef op 04-05-2006 @ 22:55
die twee minuten zijn niet alleen voor de tweede wereld oorlog. Iedereen kan maken wat hij er zelf van vindt, ja het is lang geleden maar door al die mensen die nederland hebben helpen bevrijden kunnen we nu vrij rondlopen. Dat is iets om gewoon eens in het jaar bewust bij stil te staan.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 04-05-2010 om 21:22:17
ik stem voor een permanente ban voor locutus.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op dinsdag 04-05-2010 om 21:24:20
ik doe er zoiezo aan
maar zit nu in italie en hier op de camping deden er vrij weinig nederlanders mee..
----------------------------------------
Whahahaha
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-05-2010 om 21:24:28
<b>Persoon aangehouden na chaos op De Dam</b>

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft een man aangehouden in verband met de korte chaos die ontstond tijdens de twee minuten stilte.

Dat zei de Amsterdamse korpschef Bernard Welten dinsdagavond. Volgens hem ging het om de man die de paniek veroorzaakte, waarschijnlijk doordat hij hard begon te schreeuwen.

Door de chaos raakte volgens de politie tientallen mensen gewond. Het gaat vooral om botbreuken en schaafwonden. Mensen met botbreuken zijn opgevangen in het Paleis op de Dam.

Volgens premier Jan Peter Balkenende ging het om een bewuste poging om de herdenking te verstoren. Er zouden volgens hem rond de dertig gewonden zijn.

Beweegredenen

Volgens Welten raakte iemand daarvan zo van streek dat deze het op een lopen zette waarna het publiek daar omheen ook in beweging kwam en paniek ontstond. Over de identiteit van de man of zijn beweegredenen is niets bekend.

De Nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam is dinsdag tijdens de twee minuten stilte korte tijd onderbroken.

Gillen

Er was rumoer te horen en een deel van de genodigden kwam gillend in beweging.

Er ontstond even een chaotische situatie omdat een grote groep mensen uiteenstoof. Diverse mensen, onder wie kinderen, werden weggedragen.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 04-05-2010 om 23:09:52
Quote:
FreshS schreef op 04-05-2010 @ 21:22
ik stem voor een permanente ban voor locutus.


Zegt ie hier iets vreemds dan?
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 04-05-2010 om 23:43:55
ik hou me bijna altijd aan die minuten stilte.
Jaaaren geleden ging het een keer goed mis.
Was ik de tijd vergeten, en was doodleuk Medal of Honour op de PS2 aan het spelen.
Met het geluid goed hard, iedereen die de game kent weet dan zo ongeveer wel hoe het dan klonk.

Gebeurd me vast geen 2e keer.. &gt;
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 05-05-2010 om 01:22:07
godverdomme ik dacht echt dat de pleuris uitbrak, hele dam weggevaagd ofzo.. wat sick
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
aapje
Gepost door aapje op woensdag 05-05-2010 om 01:41:10
Quote:
Weazel schreef op 04-05-2010 @ 23:43
ik hou me bijna altijd aan die minuten stilte.
Jaaaren geleden ging het een keer goed mis.
Was ik de tijd vergeten, en was doodleuk Medal of Honour op de PS2 aan het spelen.
Met het geluid goed hard, iedereen die de game kent weet dan zo ongeveer wel hoe het dan klonk.

Gebeurd me vast geen 2e keer..



Hard
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.