Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
De_Herder
Jij geen schaap ik geen herder
Gepost door De_Herder op vrijdag 05-05-2006 om 12:18:25
Ik was benieuwd naar de tekst van Wat Heb Je Voor. Komt van Buitenwesten van Kubus, tekst van Duvelduvel. Ik kon het op internet nergens vinden, dus kan iemand me even verbeteren?

Lust voor je oor duvelduvel laat je horen hoe het hoort stukadoor studeer die tori papi we zijn wissels in je spoor harde kernkoppen komen aan en komen door kubus-biets niet te stoppen kill wat heb je voor duvelduvel laat je horen hoe het hoort stukadoor studeer die tori papi we zijn wissels in je spoor harde kernkoppen komen aan en komen door kubus-biets niet te stoppen kill wat heb je voor

Waze filmpies kijken te veel filmpies spelen te veel games en ze eten te veel vlees dus spuug die tollie uit je bek gek ik weet dat je trek hebt maar trek een cracker uit je bek bek je spoort niet als een madrileense trein, je coupeetjes zijn te klein en je kaartjes zijn te duur je bent een karikatuur ik bonk je van muur naar muur laat je alle hoeken zien als de coup van regilio tuur yeah ongenadig op die ass duvel duvel super pollum rein de vos komen danig op die ass ja we laten je rustig zitten laten je horen hoe je kubus biets moet spitten en je snuit dicht kan kitten

Rein de echte opkikker je denkt wat bezit me het lijkt wel fokking voodoo rappen maar paps je vergist je ja mammie je wist ut ik kom niet met je van gister hij wel en je mist ut het beste dit is ut verse stiel op je pistol oogverblindend en gevaarlijk maar ik risk ut dus laat me glijen mammie van die kale venusheuvel je wereld is een rebus in mij zie je de sleutel ik maak je leven spannend doe alles effe anders ga een tak hoger stap verder en kom met lekker lauwness ben een andere ster ik doe dit verder dan ver nee je kan me niet zien want ik ben niet te geloven zoveel kills schijten af coups smelt ik met mijn ogen verdwijn om later te verschijnen in hun natte dromen ik ga kap kap mc’s als regenwoudbomen stop ze nokvol met dope en laat ze overkomen naar babylon of te wel het betonnen bos adres apenrots tee aa vee rein de vos container aantal grots afzender big boss

tjo bedankt
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op vrijdag 05-05-2006 om 12:51:58
zo uit me hoofd denk ik dit

Lust voor je oor duvelduvel laat je horen hoe het hoort stukadoor studeer die tori papi we zijn wissels in je spoor harde kernkoppen komen aan en komen door kubus-biets niet te stoppen kill wat heb je voor duvelduvel laat je horen hoe het hoort stukadoor studeer die tori papi we zijn wissels in je spoor harde kernkoppen komen aan en komen door kubus-biets niet te stoppen kill wat heb je voor

Waze willempies kijken te veel filmpies spelen te veel games en ze eten te veel vlees dus spuug die tollie uit je bek gek ik weet dat je trek hebt maar trek een cracker uit je backpack je spoort niet als een madrileense trein, je coupeetjes zijn te klein en je kaartjes zijn te duur je bent een karikatuur ik bonk je van muur naar muur laat je alle hoeken zien als een coup van reggie tuur yeah ongenadig op die ass duvel duvel super pollum rein de vos komen danig op die ass ja we laten je rustig zitten laten je horen hoe je kubus biets moet spitten en je snuit dicht kan kitten

Rein de echte opkikker je denkt wat bezit me het lijkt wel fokking voodoo ritme maar paps je vergist je ja mammie je wist ut ik kom niet met je van gister hij wel en je mist ut het beste dit is ut verse sneeuw op je piste oogverblindend en gevaarlijk maar ik risk ut dus laat me glijen mammie van die kale venusheuvel je wereld is een rebus in mij zie je de sleutel ik maak je leven spannend doe alles effe anders ga een tak hoger stap verder en kom met lekker lauwness ben een andere ster ik doe dit verder dan ver nee je kan me niet zien want ik ben niet te geloven suffe kills schuiven af coups smelt ik met mijn ogen verdwijn om later te verschijnen in hun natte dromen ik ga kap kap mc’s als regenwoudbomen stop ze nokvol met dope en laat ze overkomen naar babylon of te wel het betonnen bos adres apenrots tee aa vee (t.a.v.) rein de vos container aantal gros afzender big boss
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op vrijdag 05-05-2006 om 13:08:11
Quote:
De_Herder schreef op 05-05-2006 @ 12:18
Ik was benieuwd naar de tekst van Wat Heb Je Voor. Komt van Buitenwesten van Kubus, tekst van Duvelduvel. Ik kon het op internet nergens vinden, dus kan iemand me even verbeteren?

Lust voor je oor duvelduvel laat je horen hoe het hoort stukadoor studeer die tori papi we zijn wissels in je spoor harde kernkoppen komen aan en komen door kubus-biets niet te stoppen kill wat heb je voor duvelduvel laat je horen hoe het hoort stukadoor studeer die tori papi we zijn wissels in je spoor harde kernkoppen komen aan en komen door kubus-biets niet te stoppen kill wat heb je voor

Waze filmpies kijken te veel filmpies spelen te veel games en ze eten te veel vlees dus spuug die tollie uit je bek gek ik weet dat je trek hebt maar trek een cracker uit je backpack je spoort niet als een madrileense trein, je coupeetjes zijn te klein en je kaartjes zijn te duur je bent een karikatuur ik bonk je van muur naar muur laat je alle hoeken zien als de coup van regilio tuur yeah ongenadig op die ass duvel duvel super pollum rein de vos komen danig op die ass ja we laten je rustig zitten laten je horen hoe je kubus biets moet spitten en je snuit dicht kan kitten

Rein de echte opkikker je denkt wat bezit me het lijkt wel fokking voodoo rappen maar paps je vergist je ja mammie je wist ut ik kom niet met je van gister hij wel en je mist ut het beste dit is ut verse sneeuw op je piste oogverblindend en gevaarlijk maar ik risk ut dus laat me glijen mammie van die kale venusheuvel je wereld is een rebus in mij zie je de sleutel ik maak je leven spannend doe alles effe anders ga een tak hoger stap verder en kom met lekker lauwness ben een andere ster ik doe dit verder dan ver nee je kan me niet zien want ik ben niet te geloven zoveel kills schijten af coups smelt ik met mijn ogen verdwijn om later te verschijnen in hun natte dromen ik ga kap kap mc’s als regenwoudbomen stop ze nokvol met dope en laat ze overkomen naar babylon of te wel het betonnen bos adres apenrots tee aa vee rein de vos container aantal grots afzender big boss

tjo bedankt


dit is wat ik ervan maak, maar mischien zijn er nog andere dingen die ik over het hoofd heb gezien
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 05-05-2006 om 16:33:06
niet echt sterke tekst lijkt me
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 05-05-2006 om 17:14:15
Quote:
Xflipit schreef op 05-05-2006 @ 16:33
niet echt sterke tekst lijkt me


Deze track is dope man, misschien niet als je de tekst leest maar het geheel is siki
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op vrijdag 05-05-2006 om 17:58:50
kan iemand em anders niet ff droppen is wel een van de lauere tracks ja
----------------------------------------
betta believe that
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 05-05-2006 om 19:50:45
Hier dan die track, dan kan iedereen checken en verbeteren.
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op vrijdag 05-05-2006 om 20:22:12
thanx, dope shit verder hoor ik weinig ondefinieerbare zinnen
----------------------------------------
betta believe that
Richard
uh op die uh papi
Gepost door Richard op vrijdag 05-05-2006 om 21:13:49

Is het niet voodoo ritme?
----------------------------------------
head-phones.nl // hiphopgemeenschap.nl
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op maandag 08-05-2006 om 20:49:39
Volgens mij klopt die gewoon zo als het nu is.
----------------------------------------
Criminology rap
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op dinsdag 09-05-2006 om 02:06:34
misschien dit nog

voor de verse van Rein honderden disser
& ik kom niet met shit van gister (ipv je)

ja sjonge jonge Supa is veelste erg voor ze veelste biggie grondlegger stratenmaker de stem van Rotterdam ik schitter als de skyline te zien vanaf de ring van Damsco vraag al je stanko's lieve al m'n smatjes nee ik ben geen player de meeste zijn zelfhaters in de club trekken ze zure snuiten ze kunnen het niet laten zie ze pronken met smatjes waar ik al op ben geweest Supa Dupa gaat weer daar vanavond en blijft vervelen vraag me maar voor wat nieuwe witte nikies witte t-shirt met bijpassende tufies krime takkies voor die chickies ik ben ongezet maar bun arrogant kakamannetjes geef ik nooit een hand Rotterdamse haters Amsterdamste haters jullie kunnen zakken in mijn focking skater ja (je weet het) fock you
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2006 @ 12:20:06 ]
japi api Gepost door japi api op dinsdag 09-05-2006 om 12:13:58
je ziet ons overal..
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 09-05-2006 om 13:39:38
Ik zou teksten sowieso gewoon een regel per bar uittypen, dit staat zo rommelig.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op dinsdag 09-05-2006 om 13:44:28
ga je gang
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 09-05-2006 om 20:33:43
mag ik alleen weten waarom je zo graag die tekst wilt?

die track is dik maar om nou die tekst te gaan analyseren...
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 09-05-2006 om 21:00:48
@ dit topic.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op woensdag 10-05-2006 om 02:07:30
@ Huussuh
SAMA Gepost door SAMA op maandag 15-05-2006 om 10:26:23
FEYENOORD ROTTERDAM

=====
www.sluipschutters.nl

ik wil weten wat jullie hiervan vinden, hier wordt Duvel Duvel gedist, kaka actie..
Ik vond sommige poccoes van hun wel lauw, maar om Duvel Duvel te dissen..

Nee altijd los met deze Apen!!!
----------------------------------------
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v414/benzarwentaz/sama_binnekort.gif[/IMG]
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op woensdag 24-05-2006 om 20:52:33
Volgens mij staat dat al in het topic over de Sluipschutters ...
----------------------------------------
Criminology rap
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.