Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ok. En nu? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
/pacifist toch ---------------------------------------- ya diggg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ga jij jezelf verdrinken ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 07-05-2006 @ 17:19 /pacifist toch word ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
En daarna? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
is dit een vette discussie ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
teringbende.. kniebanden verrekt..![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Da's kut. Condoleances. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wat een dikke kut film, zo fucking flauw en voorspelbaar.. das echt zon "he kom we gaan een kanker film maken maar fok it het heet tog scary movie dus mensen gaan er tog wel heen" film. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
v for vendetta is trouwens kenkerdik! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
La Haine, downloaden die handel. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Devill | ![]() | ![]() |
oke die ga ik ff chekke ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ja? Ik durfde em niet te gaan kijken nadat ik had gehoord dat ie van de makers was van the league of extraordinary gentlemen. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik had net 4 broodjes kabab en fles cola voor de helft van de prijs gekrege![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Daar wil ik heen! Die's van de makers van The Matrix, toch? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
V for Vendetta? Zal best, hij is 'realistisch' in ieder geval, geen gare 18 meter hoge sprongen en laserbeamers. Maar gewoon een dope film. The Matador is trouwens ook het checken waard! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hey hallo. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
V for Vendetta was wel oke ja, en the matador zover ik heb gezien was ook tof.. maar scary movie gaat te ver in slechte film zijn | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hotel rwanda is tof. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vond jouw beat overigens niet zo geweldig ld, ik verwachtte een climax, maar die kwam niet. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 07-05-2006 @ 17:57 Ik vond jouw beat overigens niet zo geweldig ld, ik verwachtte een climax, maar die kwam niet. Climax heb je alleen in trance. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, je beat leek opbouwend, maar er was geen verdere opbouw. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Komt omdat het geen trance is. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dan is het dus gewoon een kutbeat. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
geowned ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 07-05-2006 @ 18:01 geowned Wauw, gevatte opmerking joh. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 07-05-2006 @ 18:01 Dan is het dus gewoon een kutbeat. Oh, ja, het is een collab met een andere beatbakker. Daar zal het aan liggen. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() waarschijnlijk | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 07-05-2006 @ 18:04 (...) Wauw, gevatte opmerking joh. Hey ik zei toch dat ik zoals jij wil zijn. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 07-05-2006 @ 18:07 (...) Hey ik zei toch dat ik zoals jij wil zijn. Haha, deze quote sla ik op. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
nu 23 mensen ingelogd / 15 mensen in de lijst 8 mensen undercover > Waarom ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 18:42:16 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
omdat ik dan niet gestalkt wordt met pm'tjes. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
onzin kan je nu nog steeds doen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 07-05-2006 @ 18:42 omdat ik dan niet gestalkt wordt met pm'tjes. hehe word! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
o... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
een goede avond ! ---------------------------------------- .... | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
w00t mijn middag was relax | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
mijne ook vriend ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
en nu met zijn alle.. VERTEL !!!! ---------------------------------------- .... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik heb me verveeld ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dames gaan voor dus vertel jouwe eerst!! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
nog fans van ro/livio in het huis? | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 07-05-2006 @ 15:14 okee... welke held gaat voor mij een samenvatting vinden van het boek op center van tom clancy... het lijkt mij gvd gewoon NIET. ARRRRRRGH. OP Center is een boeken reeks van Tom Clancy dus van welk boek zoek je 'm precies? Overigens kan je veel beter iets uit de Jack Ryan reeks lezen van Tom Clancy als je dan toch een Clancy wil lezen... Das wel een goeie reeks... OP Center vond ik een beetje tegenvallen als je na gaat dat het door één van de beste techthriller auteurs is geschreven... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
op center - op center dus ![]() ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmmmz die heb ik dan net weer niet in de kast staan ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ja, ik zal ns opzoek gaan naar info ofzo over die serie dan, mss dat ik daar wat aan heb. Thanks man. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hyreme heeft vast weer een sletje versierd die zich vanavond door een ander laat nemen. ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Nee.. ik was chillen bij voetbal.. en opeens belt een goede vriendin van me op.. Ja ... is in weesp kom je langs.. dus heb ik ff met een vriendin gepraat die ik al een eeuwigheid niet heb gezien.. NEE IK HEB NIX GEDAAN !! gewoon gepraat mag toch ook wel is een keer jezus.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
waarom moet ik toch steeds aan hema-rookworsten denken bij die nieuwe avatar van je, spade ? met zo'n knapperig velletje... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Kaya... Jij bent scheef.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |