Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
echt niet hij is er weer (die beat is vet) ik lay low 3 gedachtes zet um op (baby) zoveel stress ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
die zijn allemaal ook erg tof idd k kan de meeste van zn tracks wel waarderen toch ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jaa inderdaad nu ik die tracks die jij zei eens goed luister. ook allemaal dope, ik ga even mn hele telefoon volplempen met die shit voor achterin de bus jeweettokszz ik luister nu dushi, wat een wacke track. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2007 @ 12:12:31 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() kheb zelfs die complete Mixtape 2 erop haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2007 @ 12:14:55 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hoeveel tracks heb je. als je meer hebt dan moet ik even msn hossele bij je. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Vind drie kwart niks maar bijv. die die jspr noemde zijn echt dope | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
zijn laatste shit waardeer ik nietzo.. oudere shit is wel dik.. op mixtape 2 staan ook wel 1 of 2 vette nummers.. zwart geld met Rocks is king op die tape.. maar ook Mama huil niet.. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
vind zwart geld geen fuck aan, jezus wat een kanker beat. of is dat een questie van wennen? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
zwart geld? is dat zwart in mn zakken? zo nee, uploade! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
die track met rocks | ||
![]() | ![]() |
nope is die je zegt.. die beat is lauw gek | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij is het zwart in me zakken zwart zwart in mn zakke niggaaaa ik vind em echt dope ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
maar jij bent ook een maffe dodo ![]() | ||
![]() | ![]() |
dat wijf doet ook wel op die track.. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
mja tog best wel ehehehehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2007 @ 12:35:44 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 28-03-2007 @ 12:33 maar jij bent ook een maffe dodo ![]() dat verklaart alles he ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
hehe neej ik ben de dodo hier. track is best wel chill na een paar x horen. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
duidelijk! ga recognizen! ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
die beat van BS met die Kempi diss is echt gevaarlijk.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
die track heb ik weer gewist, fokking troep. maar luister "Hij is er weer" es met de boxen lekker hard, damn die beat, net als spectaculair dope, keihard. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2007 @ 12:55:21 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
true.. de raps zijn wack.. maar ik dig die beat wel.. hij is er weer die beat is ook hard.. hehehe.. Kempi met M.Bizz - Wat Ik Doe is ook hard trouwens | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
zie jullie hebben wel smaak ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 27-03-2007 @ 21:38 Ja luister nu die track ook, hij zegt ook iets van ik ben geen rapper, maar de mascotte.. nouja komt vanzelf wel uit wat de genakte **** van Laupie is het is dus Loupy en hij zingt en rapt en is net als Kempi 1 van de 5 leden Du Gramma Boys ben k achtergekomen ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Tudom Lul wat je wil ![]() |
![]() | ![]() |
Bloedserieus stelt nix voor zonder kempi ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
LennyDee Proost! ![]() |
![]() | ![]() |
Kempi gaat toch ook track met winne maken ofzo? Hoorde ik in een intervieuw. Zou wel dope zijn ---------------------------------------- Allemaal op het goede leven | ||
Jerry_Hh | ![]() | ![]() |
Winne is hard , hij zou ook een track met Feis Make ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: Jerry_Hh schreef op 01-04-2007 @ 20:15 Winne is hard , hij zou ook een track met Feis Make Dat meen je niet? ---------------------------------------- Zwolle | ||
Jerry_Hh | ![]() | ![]() |
juhwelll ![]() ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
Groentje | ![]() | ![]() |
Quote: Jerry_Hh schreef op 01-04-2007 @ 20:58 juhwelll ![]() Wat denk je zelf? Winne haat rappers. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
kempi zegt zelf geen rapper te zijn komt dat mooi uit ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Real-Weirdo Old Skool Beats FTW ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 01-04-2007 @ 23:10 kempi zegt zelf geen rapper te zijn komt dat mooi uit een rapper die zegt geen rapper te zijn ![]() persoonlijkheids crisis ofzow? | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Hij rapt voor het betere leven maar hij is geen rapper... don't get it twisted ![]() ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
juist, en in andere tracks is het weer 'ik ben een rappuuuuuuurr tot mu fockin dood' tegenstrijdig voor t leven. maar ik geloof het zo dat 'ie met Winne gaat samen werken, hij zegt altijd al dat 'ie Winne tof vind. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
LennyDee Proost! ![]() |
![]() | ![]() |
Klopt, het zijn ook matties volgens mij. Winne roept ook "EY" en bounced mee in de clip van Rap N'Borie ---------------------------------------- Allemaal op het goede leven | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
Spring staat op Kempi's Mixtape 2: Rap 'N Borie, deze komt 9 april uit. Verwacht bijdragen van o.a. Winne, Feis, The Opposites en Bloedserieus. van top-notch.nl ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LennyDee schreef op 02-04-2007 @ 15:25 winne roept overal eyy Winne roept ook "EY" zou het een sample zijn ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 03-04-2007 @ 17:22 (...) winne roept overal eyy zou het een sample zijn ![]() Winne zit in rap n borie clip ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Quote: Als we de geruchten mogen geloven zijn LSD(Nino) en Bloedserieus onlangs de studio ingedoken. De geruchten in Nederland vliegen in het rond. Het laatste nieuwtje was dat Kempi, bekend van de hits Zoveel Stress en Zet Um Op Baby, beef kreeg met zijn oude rapgroep Bloedserieus en een nieuwe rapgroep(Du Gramma Boyz) is begonnen. Nu deze geruchten zijn bevestigd, steken deze nieuwe geruchten de kop op. Natuurlijk hebben LSD en Bloedserieus nu één belangrijk raakvlak, Kempi! Hopelijk horen we hier binnenkort meer over... BS Ft. LSD - Raakvlak ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
die blanke die t de hele tijd over niggaz heeft toch lachen ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dadre schreef op 03-04-2007 @ 17:59 (...) Winne zit in rap n borie clip ![]() kempi heeft zeker wel t 'euj!' van winne overgenomen, hij doet t echt in bijna elke track. | ||
MaikV | ![]() | ![]() |
winne is baas in rotterdam ![]() | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Hoor ze op 't eind lachen joh.. Net kleine giechelende jochies ![]() "Wow.. we hebben wat spannends gedaan.. hhhhaahaha! hihi" laatmaar.. ik ben niet grappig.. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
idd, giant trouwens hoop ik niet dat winne zich naar dat niveau gaat verlagen met de beefs en shit | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 06-04-2007 @ 11:21 idd, giant Dat ik niet grappig ben? :'( | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Als Winne shit met Kempi gaat doen ben ik toch wel teleurgesteld.. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Die blanke heeft een té dope stem | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Daar zit toch wel serieus tuig tussen. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
denk het ook wel ja, en die blanke kent zn tekst niet. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
hahahaha | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
De 3e van de laatste mc's lijkt op jay-z... qua uiterlijk.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2007 @ 11:33:50 ] ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |