Index / Feedback / [Pagina: [1] 2 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Chester heeft gister, na geruime tijd voor NLhiphop werksaam te zijn geweest, aangegeven te willen stoppen met het moderaten van de battle fora. Bij deze willen we vanuit NLHH Chester bedanken voor de tijd die hij de afgelopen periode in NLHH heeft gestoken en zien wij hem graag terug als gebruiker op NLHH. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Zag k al aankomen.. hij post bijna nooit meer wat.. Props ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Yo Chester, bedankt voor alles! Hou m dik! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
sup chest, saluutschot voor jou man ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
thanks voor alles chest-air.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
*boks* tot ziens! ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hij staat nog wel bij de index enzo, of stopt die niet vandaag..? ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Yo, bedankt voor de moderatorschap. Props. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 07-05-2006 @ 19:06 hij staat nog wel bij de index enzo, of stopt die niet vandaag..? hahahaha shiiiiit | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Pz Chester! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Wist het al ![]() Maar props Chester, we zien elkaar snel | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
big up ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
chester is de man ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ja bedankt enzo toch ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 07-05-2006 @ 19:06 hij staat nog wel bij de index enzo, of stopt die niet vandaag..? mag ik ook even de tijd krijgen dingen aan te passen? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
spade bedankt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
props naar chesterr ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Wie wordt trouwens de vervanger? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 07-05-2006 @ 19:14 spade bedankt Ik ga niet weg hoor... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 07-05-2006 @ 19:15 (...) Ik ga niet weg hoor... he jammer ![]() nee is goed wor, maar ik zag het toevallig sorry ![]() ---------------------------------------- .... | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 07-05-2006 @ 19:15 Wie wordt trouwens de vervanger? ik.. duhh en chester bedankt voor je werk en moeite.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 19:16:22 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 07-05-2006 @ 19:15 Wie wordt trouwens de vervanger? Voorlopig niemand indien nodig zien we dat tzt wel. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
later ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Heej, misschien een coole enquete, wie moet de nieuwe moderator worden! Jaaaaaaa ![]() Respect Chester. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 07-05-2006 @ 19:22 Heej, misschien een coole enquete, wie moet de nieuwe moderator worden! Jaaaaaaa ![]() neeeeeeeeeeeee, wat dat word ik al, jaaaaaaaaaa | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, jij bent te cool voor het moderator schap, je verliest namelijk al je populariteit enzo, je weet. En chester bedankt voor de inzet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2006 @ 19:35:56 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Chester, t ga je goed. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt voor alles Ches ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
props man bedankt![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt voor alles chester! Zonder jou zou ik nooit zo'n dope rapper zijn geweest!![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
de mazzel he, bedankt voor de hulp enzo ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
shit, nu zijn we nog maar met z'n tweeën bedankt chester ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hey bedankt dat je stopt he chester ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Jup ik hoorde net dat Billy B de nieuwe mod wordt ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
wat heb jij toch met billy b, homofiel ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Hij is vet ![]() Hij is een soort van billemattie van donn-e en ik ben zijn grootste fan !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
het is wat allemaal en chester succes met je verdere moderatorcarrière. ---------------------------------------- ya diggg | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
bedankt voor bewezen diensten Chester en succes met het rappen ---------------------------------------- beng! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
thanks ! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
bedankt gast en succes met de rap enzo. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
hou je haaks en je overleefd het op de straat | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
can I get a whoop-whoop for chester props voor wat je gedaan hebt ouwe ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
bedankt chester en ja kapowski wordt Moderator de man van het volk ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2006 @ 11:41:23 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
dankjewel | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ok dan, laters chester, nog veel succes met alles. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Eyz bedankt en succes jonge | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt Chesterrrrrrtje!!!!!!!! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Index / Feedback / [Pagina: [1] 2 ] |