Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
araphor Gepost door araphor op zaterdag 11-01-2003 om 20:35:55
11jan
GRUBBENVORST - Twee vliegeniers zijn zaterdagochtend om het leven gekomen toen het sportvliegtuigje waarin zij zaten in Grubbenvorst neerstortte. Volgens de politie gebeurde het ongeval met het microlightvliegtuig even na elf uur aan de Horsterweg in de Noord-Limburgse plaats.

11jan
AMSTERDAM - Een vliegtuig van de KLM heeft zaterdagmiddag in Parijs de reis van Amsterdam naar Aruba onderbroken na een bommelding. Op een tafeltje was in het Nederlands geschreven dat er een bom aan boord was.

9jan
LIMA - Een vliegtuig met aan boord 46 inzittenden is donderdag neergestort in het oerwoud van Peru. Het contact met het vliegtuig, dat een binnenlandse vlucht maakte, ging verloren nadat de bemanning een noodsignaal had uitgezonden. Onder de doden 2 nederlanders.

9jan
75 doden bij crash in Turkije. Een Turks passagiersvliegtuig met 77 mensen aan boord is gisteren (woensdagavond 8 januari 2002) neergestort tijdens de landing op de luchthaven van Diyarbakir in het zuidoosten van Turkije. Het ging om een vliegtuig van Turkish Airlines van het type RJ-100.



8jan
CHARLOTTE (RTR/ANP) - Een vliegtuig met 21 mensen aan boord is woensdag kort nadat het was opgestegen, neergestort op de luchthaven Charlotte Douglas International Airport in de Amerikaanse staat North Carolina. De politie vreest dat niemand het ongeluk heeft overleefd, meldt CNN.


Is dit niet opmerkelijk?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 11-01-2003 om 21:14:13
mjah ik had wel een beetje verwacht dat er zulk soort dingen gingen gebeuren...dromen zijn raar!
----------------------------------------
www.serife.nl
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 11-01-2003 om 22:23:49
juist na nieuwjaar was er op tv iets van dat 2002 een velig jaar was geweest met minder dan t gemiddelde van craches, ik denk dat god zn schade wilt inhalen ofzo
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 11-01-2003 om 22:26:16
Sja ik vind t ook wel erg verdacht.. Dat kan toch eigenlijk geen toeval zijn
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 11-01-2003 om 22:36:19
er zijn vast veel meer crashes over de wereld per dag die het nieuws niet halen, dit is gewoon beetje paniekerig doen om niks.
Ezekiel
de king
Gepost door Ezekiel op dinsdag 14-01-2003 om 16:26:30
ik ben het wel met dapozza eens....

die eerste crash in grubbenvorst das 4 km hier vandaan ofzow...
en dat waren zoon instructievliegtuigjes waar iedereen aan kan deel nemen.

en wat blijkt nu? mijn baas had voor deze gasten in dat zelfde vliegtuigje gezeten.....damn was ie er maar eentje later gegaan
----------------------------------------
HipHop!
araphor Gepost door araphor op vrijdag 21-02-2003 om 14:23:36
19-02-2003 Bij vliegtuigongeluk Iran 302 doden
TEHERAN | Reddingswerker hebben vanmorgen het wrak gevonden van het militaire vliegtuig Iljoesjin dat gisteren bij de stad Kerman in het midden van Iran neerstortte. Het Iraanse toestel had 302 mensen aan boord. Het ging voornamelijk om leden van de Revolutionaire Garde, een elitekrpt. Alle inzittenden kwam om.

20-02-2003 18 Doden bij vliegtuigongeluk Pakistan
Een Pakistaans luchtmachttoestel is vanmorgen neergestort bij de stad Kohat in het noorden van Pakistan. Volgens een woordvoerder van het Pakistaanse leger bevond de bevelhebber van de luchtmacht Mushaf Ali Mir zich aan boord van de Fokker, samen met zestien of zeventien anderen. Alle inzittenden zijn omgekomen.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 21-02-2003 om 19:10:24
zijn autoöngelukken ook "toeval" ?
araphor Gepost door araphor op vrijdag 21-02-2003 om 21:17:05
Ja.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.