Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Denk in de kleur van je hart .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
PWNED ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 08-05-2006 @ 21:54 Denk in de kleur van je hart .. Komt dat niet uit een nummer van Frank Boeijen? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik mis iets? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 08-05-2006 @ 21:59 (...) Komt dat niet uit een nummer van Frank Boeijen? schaduw is het slimste hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nee, bedoelde dat ozcan pwned werd door livio.. of had je het niet tegen mij? Ik ga er maar vanuit van wel, weetje, omdat ik het middelpunt ben van alles enzo. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Deze pagina bevat baasheid, ik voel het. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 08-05-2006 @ 22:00 Nee, bedoelde dat ozcan pwned werd door livio.. of had je het niet tegen mij? Ik ga er maar vanuit van wel, weetje, omdat ik het middelpunt ben van alles enzo. Vind de je dat? Ik vond het zo'n breezer-opmerking dat ik er niet eens op wilde reageren.. en ik zit niet zo in dat internet-jargon.. wat is pwned ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Dat je geowned bent enso. Erg vermakelijk ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan jongen, jij begint erover, uit het niets. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
watsmetozcan... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Merelle Brabantse BOERUUHH!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan kusje lieverd!!!![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Moet je zien Ozcan, na 3 dagen nog steeds gek op je. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
geil hoor. | ||
![]() | ![]() |
hijs jaloers.. Schaduw.. you have fallen in to shadow.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2006 @ 22:09:26 ] ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Quote: Merelle schreef op 08-05-2006 @ 22:08 hijs jaloers.. ![]() grappenmaker | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
muah, er is niets met mij, .. dit is een forum toch, beetje discussies voeren, op de scherpst van de snede...elkaars grenzen opzoeken, provoceren .. dat doe ik.. ( en ik drink ) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Merelle schreef op 08-05-2006 @ 22:06 Ozcan kusje lieverd!!! ![]() ![]() Fan van Ozcan? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ik ben zun groupie..![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan, jouw mening over het nieuwe haar van Extince? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 08-05-2006 @ 22:09 (...) ![]() Fan van Ozcan? jah man, één van de weinigen die mij wel waardeert en zo.. voorzitster van mijn fanclub ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
en ik dan ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 08-05-2006 @ 22:11 Ozcan, jouw mening over het nieuwe haar van Extince? de player Peter K. continueert zich.., die man is gewoon koel, heb schijt aan alles .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wardeer je ook hoor. ![]() Al die inspanningen heel de dag om het forum op orde te houden. 'tIs allemaal wat zeg. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-05-2006 @ 22:17:06 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik vind de nuchtere ozcan toffer ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 08-05-2006 @ 22:12 en ik dan ? oja, ik hou ook van jou man.. one, jij neemt me zowaar serieus hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig, ik voelde me even overgslagen ik wil later net als u worden, Ozcan abi arkadas ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 08-05-2006 @ 22:18 gelukkig, ik voelde me even overgslagen ik wil later net als u worden, Ozcan abi arkadas aferim.., ik neem je een keer mee op strooptocht ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
mag ik een keer met je meelopen in de V&D ? gaan we daar Frank Boeiejn opzetten ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 08-05-2006 @ 22:20 mag ik een keer met je meelopen in de V&D ? gaan we daar Frank Boeiejn opzetten neej neej, V&D is gelukkig over 2 weken een gepasseerd station, we gaan echt strooptochten.. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
oke cherif, ik weet niet wat dat is maar zal wel dope zijn. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Dek, ik ben jouw groupie als jij de mijne bent, hebben wij ook nog een fanclub. Afgesproken? ---------------------------------------- son get wrec | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik heb al genoeg groupies man. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben groupie van dek! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
DEK is terug. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
PO en heeft er een groupie bij! Thanks ley, ik ben ook groupie van jou hoor. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
leyla jij woont toch in (de buurt van) utrecht en bent toch heel goed in Frans? Als ik heel lief vraag ga je dan ook voor mij me frans brieven nakijken? Hehe ik ga dood morgen ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oeh, ik heb een zwak voor Franse brieven... Maarre... de fok heeft t feit dat ik dichtbij Utrecht woon te maken met Franse brieven? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
le utrecht | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-05-2006 @ 22:50 le utrecht Sjonge jonge livio... dat jij zo'n fout kan maken... ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Je m'appele j-neger et j'ai un grand pipi. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Niet veel, maar ik probeerde mezelf zo dood mogelijk te krijgen in 1 post, dus ik denk post alles wat je weet, ookal slaat het nergens op. En owja je lijkt me fokking grappig als jij dat bent op je schermafbeelding. Ik ga nu slapen/leren. ---------------------------------------- son get wrec | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja leyla, jij bent toch zo goed in Frans, doe eens wat brieven voor die arme jongen controleren ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ach, ik zou het nog doen ook ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja die hamburger is leyla! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
op msn... ---------------------------------------- son get wrec | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
mcchicken, noob! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
j'maplle frikandel JEWEL!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 08-05-2006 @ 22:54 op msn... Jammer dat je m'n msn niet hebt... eughm... toch? Of ben je een clone! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |