Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
Aantal lines: onderling afspreken, minimaal 12 Voten: 5-0 is KO Deadline: zaterdag 13 mei om 23.59 (1 week) Onderwerp: veteraan Note:Vergeet zelf ook niet te voten bij andere battles zullen deze cats over zichzelf gaan schrijven.. neuh.. lijkt me niet iig.. misschien dat ze zoveel ervaringen hebben dat ze ermee uit de voeten kunnen.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2006 @ 00:42:26 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
16 lijnen uit je hoofd pompen, keej ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Flair![]() |
![]() | ![]() |
is goed kerel ........16 lines succes ---------------------------------------- Je bent lelijker dan Hanna Tokkie met een slechte haardag | ||
Flair![]() |
![]() | ![]() |
Kapitein Glen Rojohn Overlijdings datum : 14-8-03 is 81 jaar geworden Hier onder zijn verhaal 31 DEC 1944 boven het duitse luchtruim een zucht met de losknop onder mijn duim Vloog mijn B17G in aanvalspositie over een bekende stad Hamburg zoveelste bombordatie mijn god wat wende dat ellende en pijn had je toen toch al meer dan genoeg gezien nadenkend over een pensioen wat ik toch wel vervroegt verdien Maar toen ineens werd ik grof wakkker geschud uit mijn gedachten Duitse gevechtvliegtuigen met de missie dat zwijn te gaan slachten Hier begon de loodzware strijd om het toch te overleven tover zeven loopings maar niks gebeurde ze bleven kleven Ze kwamen erg dichtbij mijn god ik kon de gezichten zien plichten voorzien schoot alles uit de lucht maar de wonden verlichten niet jaren later een purple heart en vliegers kruis maar toch een mentale pijn werd opgenomen in de hall of fame zou dit dan toch wel de finale zijn Jah ik was een oorlogsveteraan en iedereen herinnert zich mijn naam Kapitein Glen Rojohn maar nu? is er nog wel iets van zijn faam ???? hier mijn shizzle brutus good luck nog [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2006 @ 16:48:39 ] ---------------------------------------- Je bent lelijker dan Hanna Tokkie met een slechte haardag | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
http://home.wanadoo.nl/a.e.c.oostvogels/WW2.Veterans.htm![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
als ik denk aan een veteraan denk ik aan een man met napalm in zijn bloedbaan kruitdamp in zijn schoen staat scherfen in zijn huid geen voet meer aan zijn kuit brandwond op zijn dijbeen hij is er o zo blij mee de lintjes op zijn borst maar het is een hansworst dood zijn alle helden gestorven op epische slagvelden deze man van het muurtje het duurde slechts een uurtje voor hij snelde naar huis heimwee naar moeder thuis dagenlang stotteren en beven niks van de oorlog meegekregen huilend dagenlang op bed gelegen zijn lafheid herbleven familie voorgelogen zijn land bedrogen over zijn heldhaftigheden hoeveel hij heeft geleden het zien sterven van zijn maten die hij heeft verlaten, veraden eenzaam achtergelaten _____________________________________________________14 + 2 witte schoenen blijven boenen doekjes waterkraan of-topic zit toch een veter aan inspiratie crisis (oftewel kk van de kaart ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2006 @ 19:38:05 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
hier mag iemand ook wel een vootje droppen vind ik helemaal niet erg ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Brutus wel originelere invalshoek. Maar je bent af en toe wel vaag qua woordkeuze en het eind is..wtf? Flair's tekst vond ik een beetje saai maar wel beter opgebouwd en ook betere rijm. Vote Flair | ||
![]() | ![]() |
ja het eind was ik opeens klaar mee met dat gedoe maar ik moest en zou nog twee zinnen hebben ja dan plak ik deze er toch apart onder ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Flair![]() |
![]() | ![]() |
Dankje voor de vote strijker ---------------------------------------- Je bent lelijker dan Hanna Tokkie met een slechte haardag | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Vote flair, allebij niet echt super aangepakt, flair rijmt stuk beter en minder irritant om te lezen 2-0, er mag nog gevote worden hierzo ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vote Flair inderdaad, rijmde beter, en is beter op het onderwerp ingegaan. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
duidelijk vote voor flair, leuk verhaaltje, 2e wereldoorlog heeft mij zowiezo altijd wel geboeid, en brutus tja... je zegt zelf al je was van de kaart hehehe ![]() rijms zijn me ook wat te simpel van je en je verhaal leest heel vervelend weg zoals arihasj al zei vote FLAIR ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |