Index / Internet en computer / | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
http://www.peperonline.nl/checkout.php?id=4 Hij probeert het wel! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
10e keer dat ie langskomt. Balkenende is een held. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hihi, ik kende m niet ![]() Ik heb serieus tranen hier van t lachen, niet normaal ![]() Melige bui... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Echt? jezus, ik vond dit echt zo ontzettend niet grappig ![]() Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van ontroering, dat heel Nederland nu weer vooraan staat om hem uit te lachen. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
props dat ie het probeert ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik vind Balkenende wel ill. HIj wordt echt al sinds zn aanstelling als premier vernederd en toch blijft ie in zn rol. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
vond het helemaaal niet grappig word naar dadre, maarja dit is dus al de 10 keer dat ie langs komt........ LEYLA ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 09-05-2006 @ 21:29 Echt? jezus, ik vond dit echt zo ontzettend niet grappig ![]() Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van ontroering, dat heel Nederland nu weer vooraan staat om hem uit te lachen. Melige bui zeg ik toch ![]() Ik lach om alles ![]() Oh ja, sorry dat ik er een week niet was en dus niet kon bijhouden wat er allemaal langs is gekomen ![]() Sowieso kon ik niets vinden bij zoekfunctie... Ik zoek zeker fout ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2006 @ 21:33:16 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
poep | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 09-05-2006 @ 21:32 poep ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Wat een sukkel | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
zulke dingen na een week niet meer posten, zitten altijd wel gasten die het zo tussendoor een keer posten. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Hij werkt om zijn saaie imago opzij te zetten...damn.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Slotjeeeuuh!!!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wtf gebruik jij trouwens het woord 'achterwerk' gek. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik dacht aan ass, kont, billen, maar dat is niet zo netjes ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik overweeg een Jihad tegen die heilige smile. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nu zou ik expres een hele shitload aan heilige smilies moeten droppen... Jammer genoeg ben ik niet meer melig, dus je komt er goed van af! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 09-05-2006 @ 21:29 Echt? jezus, ik vond dit echt zo ontzettend niet grappig ![]() Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van ontroering, dat heel Nederland nu weer vooraan staat om hem uit te lachen. Inderdaad, triest is dat. Niks mis met balkie imo ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik vind die 'skaters' juist lachwekkend in het filmpje.. dát zijn pas trieste figuren | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 09-05-2006 @ 21:58 Wtf gebruik jij trouwens het woord 'achterwerk' gek. dat is toch wel een juiste benaming voor Balkenendes zitvlak vind ik ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Internet en computer / |