Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-05-2006 om 20:27:29
Rapper/producer Stiko Junior en zanger/producer Citton hebben 5 mei jongstleden een artiesten- en publishingdeal getekend met Walboomers. Vastgelegd is dat er tenminste 2 albums van de heren onder het Walbomers label uit zullen komen.

Stiko en Citton zijn geen onbekenden bij het urban publiek. Onder de naam Live Entertainment creëerden zij tracks als “Mag ik je MSN” en “Ze doet niet”. Mag ik je MSN werd via een van de meest populaire urban websites in Nederland, partypeeps2000.com, een ware internet hit.
De heren begonnen beiden meer dan 8 jaar geleden met het maken van bubbling remixes en beats. Ondertussen werken ze samen met artiesten als Def Rhymes en LSD. Momenteel wordt hard gewerkt aan de eerste single en het debuutalbum. Stiko Junior en Citton zijn van alle markten thuis en gaan Nederland kennis laten maken met de vette Live Entertainment sound!


hehehe die Mag ik je MSN track is uhmmm.... haha hoe zeg je dat netjes.. best kut
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op woensdag 10-05-2006 om 20:33:01
artikel op State Magazine
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-05-2006 om 20:35:56
gaat natuurlijk nergens om, die track is al oud

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=207212 , jammer dat ie er niet meer op staat .. wel grappig dat ze zo serieus een speciale track voor dat hosselgeslijm hadden gemaakt.
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 10-05-2006 om 20:37:00
http://rapidshare.de/files/20126105/08_1_._Mag_Ik_Je_MSN__Live_.mp3.html

volgens mij hadden zij ook mixtape

shit ik haal alles door elkaar
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-05-2006 om 20:37:40
live?? haha ff checken dan
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-05-2006 om 20:38:55
dit kan niet echt zijn, haha goed ge-edit... dat publiek. No way!
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op zaterdag 13-05-2006 om 11:12:09
jawoor die track is gewoon kanker nep
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op zaterdag 13-05-2006 om 11:18:02
Het zou wel kunnen dat ze best bekend zijn op het internet, maar ik ken ze toch echt niet zo goed.
Het nummer Mag ik je Msn heb ik vorig jaar nog op me computer gehad, was wel een aardig nummer beetje R&B.
Verder vind ik Walboomers ook niet zo'n geweldig label.
Ik bedoel zoveel goede dingen hebben ze mij nog niet laten zien in verglijking met Top Notch.
----------------------------------------
Criminology rap
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.