Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Check hier die soundclick Er was een dag dat ik kwam in het stadspark Er lag daar een gast, en ik dacht dat t een grap was Dus ik checkte, of die kerel lag te maffen Toen nakte ik em hard van zn kleren en zn tassen. Ik zweer het, het was lachen, en hij is bejaard Skere junks nak ik ook van hun sik en baard Het is sick maar waar, vraag geen moeilijke dingen Ik nak junks van hun bank als ik geen duku�s kan innen. Zet me bum heist shit op video Ik nak die tjappies uit hun zakkie pak hun wiet enzo Het is ziek maar jo, wat zou je zelf doen, weet je Op je eigen doeks, of die van een junk gaan spacen. Ik plunder dekens en blikjes bier Junks janken als ze zien dat ik hun chicki kier Zoek geen fittie hier Maar ik kill hier elke junk, dump die bitch na gebruik in een stink rivier Ik wil een junk beroven, het is niet iets, wat je kunt geloven Ik wil je stuff gaan roken, en me suf gaan blowen daarom wil ik nou een junk beroven Ben jij alleen een zwerver dan heb ik geen interesse Ik wil alleen maar junks en hun hele leven hebben Zeker weten mensen, ze willen dat we stoppen Ik kick hun pik verrot en ik rip ze van hun sokken Je hebt niks? Dus ik steel maar je teen haar met een knip en één schaar, is die shit meteen klaar Ik zei kijk hier en je keek daar Ik jatte al je kleren, maar je scheet hem dus je zweeg maar Steeds maar opnieuw, staan die gasten klaar Of je op de stoeprand of onder trappen slaapt Wacht nou maar, vind jullie allemaal Vluchten heeft geen zin jo en dat snap je maat. Ik wil een junk beroven, het is niet iets, wat je kunt geloven Ik wil je stuff gaan roken, en me suf gaan blowen daarom wil ik nou een junk beroven en l eyo ik liep in de stad en het is niet zo dat ik echt een dief ben of wat maar ik was daar en ik was best wel loesoe beroven alle junks ookal hebben ze geen doekoe twee nakkende rovers we zijn echt gek beroven alle junks van hun naald en hun crack ja en dat is snel verdienen verdeel later snel onder mijn vrienden heroine ze raken hooked zodat ze dun worden ik vercrack iedereen want ik hou van junks poppen soms zie je me lopen met hele rode ogen en een dubbeloops geweer om de hele stad te doden Ik wil een junk beroven, het is niet iets, wat je kunt geloven Ik wil je stuff gaan roken, en me suf gaan blowen daarom wil ik nou een junk beroven shit hee ik rook mijn blunt wel in de cel want de popo die doet dapper dus rook em lekker zelf junks dode ja je weet dat is die mannen shit beroof hem van zijn canabis samen met de angelix en daarna draaien we 2 ellen, het is een junk dus hij kan niet 1 1 2 bellen met l 2 rellen ik bus weer als een meester als ik weg loop zie je stuk geklapte junks in een steegje zonder adem haren of aders, geen toegevoegde waarde beroofde junks in de straten tweezey is de dader angelix stond te kijken we worden lijper nu stelen we waterpijpen Check het idioten en verslaafden. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Prachtige tekst![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Syeah! De zwolsche tunes!!!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Angelix je klinkt een beetje als de mindere versie van patreez, ben je een beetje fan? Dope track jongens! L2N kom je naar jaco dan kunnen we daarna freestylen in het park en shit. | ||
![]() | ![]() |
Mindere versie van patreez? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ja, je flowed hetzelfde als Patreez, alleen wat minder. | ||
![]() | ![]() |
Hmm is niet bewust gegaan dan, maar okee. Komt waarschijnlijk omdat het de zelfde beat is, en ik er van hem een track op gehoord heb. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe best grappig, l2 doet het refrein wel lelijk man haha ![]() Wacht nou maar, vind jullie allemaal Vluchten heeft geen zin jo en dat snap je maat. die rijm is lelijk trouwens man,..en kwam ook niet lekker uit je mond [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 14:10:34 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha ik vind het kapot grappig !! ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
whahahaha, melige track. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Whahahahaha stelletje junks... dope track gekken! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
nice nice ik wil ook een junk beroven dus ik doe mee op: Junks beroven part 2 | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
lol shit is leip ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha deze shit is inderdaad leip, klinkt wel tof opzig ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik houd zwervers wakker met een fluitje worden ze helemaal leip van ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
het is wel ok , niet super ofzo. edit : maar props naar angel , Rapt niet zo heel vaak dacht ik ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 19:14:17 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
die is al wel lang bezig (zolang als ik), maar nu gaat ie eindelijk toch een paar stappen voorwaarts. Angelix, probeer nog wat meer een eigen stijl te creeëren, de basisflow zit al goed. Die intro, klonk voor mij vrij offbeat.. L2, de hardste. Als gij begint te spitten , begin ik altij spontaan te bouncen . 'nakkende rovers' klinkt offbeat, maar fok dat, nonchalante flow bij nonchalante stem, dyeah. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
dit is mooi spul soms komt angelix niet helemaal goed uit met z'n adem geloof ik leuk onderwerp trouwens.. misschien komt het dat jullie de teksten niet goed kende nog?? soms komt de text niet helemaal overtuigend eruit misschien een keer nog tapen.. om de sound nog wat te verbeteren verder gewoon verrrs [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 20:36:27 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
bedankt voor het tjekken mensen!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hijs nice ja, props ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Ja dank voor het checken! Ga nu die junks nakken inplaats van naar de shop. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
angelix klinkt veel als timo ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 13-05-2006 @ 02:08 Ja dank voor het checken! Ga nu die junks nakken inplaats van naar de shop. zal ik onthouden ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Verklaar je nader. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Blueberry wat denk je ![]() |
![]() | ![]() |
Dit besje graaft wat ie hoort. Kwaliteit van audio is wel een beetje poury. Maar tekste en spitte is on point. ---------------------------------------- " They not friends, they just friendly " | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 13-05-2006 @ 11:07 angelix klinkt veel als timo qua stem qua flow qua delivery waar the fuck heb je het over man | ||
![]() | ![]() |
Ja precies... ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 13-05-2006 @ 11:07 angelix klinkt veel als timo ja weurd alleen heeft angelix een net iets lagere stem. net dingetetje trouwens alleen ik vind 't jammer van de beatkeuze. 't is een hele dope beat maar k heb het origineel zo vaak geluisterd dat k deze versie maar moeilijk kan luisteren zonder opge erdoorheen te horen^^ sorry angelix idd verkeerde topic [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2006 @ 14:34:18 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Dit is een beat van non phixion hehe, verkeerde topic?![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 14-05-2006 @ 12:14 Dit is een beat van non phixion hehe, verkeerde topic? ![]() Ja, hij heeft het over die andere track met jou. Denk ik. Want die heeft als beat 'Stop' van Opgezwolle... -> De verlichting [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-05-2006 @ 12:21:06 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
blueberry thnx,wie zijn ghostaccount ben jij trouwens? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
fok ghostaccounts, shit is played ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2006 @ 14:38:05 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Reincarnatie![]() |
![]() | ![]() |
ja of niet... die echte trendzetter is er nog wel hoor!! Ruitentikker Je WEET TOCH!!! nog steeds beef met Venlo haha, sukkahs L2n is baas!! DAMSCO!! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoorde vanmiddag dan je niet mag suggereren dat iemand een ghostaccount heeft/is, schijn je voor geband kunnen worden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2006 @ 15:01:41 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
achja, mensen met een ghostaccount worden niet gebanned, maar diegenen die vinden dat het onzin is wel natuurlijk logisch!! | ||
![]() | ![]() |
Ruitentikker is geen trendzetter. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Reincarnatie![]() |
![]() | ![]() |
je moet gewoon begrijpen dat sommige mensen eigenlijk meerdere persoonlijkheden hebben ik vind het dan ook niet meer dan eerlijk als iemand 2 accounts heeft. | ||
![]() | ![]() |
vieze schizofrenie junk! | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 15-05-2006 @ 15:12 vieze schizofrenie junk! hehehe ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Ruitentikker moet toch met hardere shit komen. ga je btw hc nadoen, of gewoon iets zetten? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
here is somethin you cant understaaand, how could ik just kill a juuuunnkk ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Mc-Buckz![]() |
![]() | ![]() |
tekst is goed flow is barrel junks beroven, als junks niet hun dagelijkse hoeveelheid hebben beroven hun juist iedereen. serieus hun doden alles voor een bees pijp. net verhongernde mensen in afrika ---------------------------------------- rotten in de cel je ken het wel druk op de bel voor gratis chocomel. | ||
![]() | ![]() |
Thanks for the info!![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Mc-Buckz schreef op 18-05-2006 @ 10:52 tekst is goed flow is barrel junks beroven, als junks niet hun dagelijkse hoeveelheid hebben beroven hun juist iedereen. serieus hun doden alles voor een bees pijp. net verhongernde mensen in afrika Hehehehe ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
dat vind ik discriminatie voor de verhongerde afrikaantjes ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
billenhoofd | ![]() | ![]() |
wacke shit man, je rijms zijn wel leuk enzo maar topic is sowieso wack, als het een grap is is het een slechte grap ik neem rappers die geen eigen beats hebben en slechte opnames sowieso niet serieus...volgens mij heb je nog nooit op een podium gestaan of wel? ---------------------------------------- niks is dope als billenhoofd! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
had egt zoveel beter uitgewerkt kunnen worden. props voor jullie text vooral die van angelix. | ||
![]() | ![]() |
Quote: billenhoofd schreef op 18-05-2006 @ 15:57 wacke shit man, je rijms zijn wel leuk enzo maar topic is sowieso wack, als het een grap is is het een slechte grap ik neem rappers die geen eigen beats hebben en slechte opnames sowieso niet serieus...volgens mij heb je nog nooit op een podium gestaan of wel? Ik heb wel eigen beats, en ik heb ook wel goede opname kwaliteit als ik dat zou willen. En nee ik heb nog nooit op een podium gestaan, ben ik overigens ook nooit van plan. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
billenhoofd | ![]() | ![]() |
gelukkig maar ![]() ---------------------------------------- niks is dope als billenhoofd! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
yo thnx voor de reacties mensen ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |