Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Doe je ding in vier lines - Moet rijmen (MULTIE) - Niet na jezelf droppen - Niet meer of minder dan 4 regels - Niet het topic volspammen You go girls! beginners: stay the fuck outta here ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
eyooo sup mensen??????????? ik rip kleine fakkertjes hier en fok 4, ik geef je 24.. als kratten met bier snap je dat, G... jullie droppen slechts een grappige steez plus je click is als een ehhm.. vrouwenkleedkamer: geen mannen te zien djeaaaaaaaaaaah hij is er weeeer ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
beter gaan al jullie lauwe pappies droppen in dit topic vullen het met multies en soort gelijke hot shit zoniet, kom ik met een leger van gothics killen je met chopsticks en geven je dropkicks ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Jij komt met gothics, maar je stinkt naar roti, je lijkt op luciano pavaroti, en je eet je eigen snot iewl ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
OPROTTEN MET JOU. WEG. GA. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat lul jij sukkel ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
je rockt een whacke avatar van streetfighter toch sta ik ver boven je want je bent jij iets kleiner net als een junk, ga ik je met een fiets verblijden met een multie, vul tie, de laatste zin ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Het is een multietopic en mensen die niet snappen ofzo moeten wegblijven, alvast bedankt. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
HAPPERSSSS ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hey ja... anders kankeren jullie beiden op? want echte peeps snappen dat ik dus leiper drop party erop los, maar daarna pakken we wel wat meiden toch en klappen je dus geheid eh joch rot gewoon op dan [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 23:11:56 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Je bent geen held in die shit, elke man smelt als jij spit, je te korte vel om je pik, neukt een vent voor de kick. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
bos voor de lekkere trek, op lekkere tracks shit gaat nog verder eh gek, want niemand kan rappen met dek ik doe zo, die dope houdgreep zaken van de judo en jij bent gaylord: je fucking kaken raken later dus mn schoenzool EDIT [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 00:14:35 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
oke check iedereen wil rappen met mij Want ik ben de man knetter en blij Ben je met mij? heb je het zeker gezellig Dus voel je vrij, je moet me zeker is bellen | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Het is niet dat je kop verbouwd is maar dat je niet rockt en lauw disst als maurits, die negatieve straatsoldaat je komt droog als je bek van je maat volstaat ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
ik rock multies dope zonder probleem Ik stop dus niet so fok er maar mee Klankrijm schatje zo schrijf je sneller Dank mij batties zo lijk je veller | ||
![]() | ![]() |
komt er nog iemand? want dit duurt te lang me toestenbord staat nu in vuur en vlam im on fire, zelfs als het regend kid Dus dope komen tegen mij? beter vergeet je et | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ok ok, rustig pas rockt multies, maar dek rockt een pipa gozer en deon is lekker verliefd op rita's doosje maar nu zet ik dus wat ille lines en laat zien wie er een man is en wie de gare kindjes zijn ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
al die standaard rijmsteez viezer dan onstoken slijmvlies als een crime scene op RTL4 Einde speelkwartier, de man is hier!!! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
mm kanker allemaal dubbelrijm geen multies, nog is Oke check deze keer ga ik multies droppen Ik kwam er achter, vla is dus niet yoghurd das jammer want dat is tog echt zo ah laat maar ik ga weg jo | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 13-05-2006 @ 00:18 pas rockt multies, maar dek rockt een pipa gozer en deon is lekker verliefd op rita's doosje haha geen id wie rita is, maar die line ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
mwoah dunno, t rijmt toevallig dus laten we t maar afschuiven op verdonk ofzo, hehe. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 00:25:59 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Dek en pascool zijn billenmatties Dek is pas cool bij milde sahbi's Pascool heet eigenlijk pascal Praat sneller onzin dan dizzee rascal Ik ga me nest opzoeken, tjo! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 00:30:53 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
homo zijn telt pas cool voor je, als je wilt gaan dekken, maak een cordonbleu van je maag, van je milt baretten, dek is kansloos met dit topic, ik ben niet degene die dit inlast, hij neukt goudvissen, das wel het enige waar z'n pik inpast, [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 08:21:01 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Neuk maar wat vissen, ik sta boven jullie Breng schaarse binnenrijm en dope multies Als de Black eyed peas zijn jullie de liefde kwijt Omdat men het slecht inziet en ruzie het liefste mijdt ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
D-On komt met straat steez als de "PC Hooft" Maar ik raas deze "track-tor" over dat lelijk hoofd Jahaa, ik pak het groots aan als "Goliath" versus David En in de "rollercoaster" van je leven bouw ik de secties naar beneden ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie shit, mensen die maar 4 lijnen verspitten Die proberen het beste uit hun rijmen te vissen Bitches die niks weten, gezeik over je bevreden leven Punches die niks Geven, je bijt zo toch met geschreven gebreken [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 13:54:26 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik zet geen povere raps, jullie flow is te slecht maar in battles recognizen cats en voten op dek en fok struikjes bitch, deze bosrovers zijn gek want we bossen kopstoten hier en slopen een slet ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Als je dek was, had je toch wat illers gedropt, Zieke shit die deze bitch met zijn kut in aids word verstopt. Flows boeien mij niet, De tekst heeft van vele een interpertatie Ik maak je zwart gast, gas je eruit, want ik vindt je "de nazi" ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
de flows van dopodork zijn bagger, Hij wordt gekastijd in een homobos vannacht met kaolo rozebotteltakken Ik wil van je hoofd een tosti bakken met mn schietijzer wordt die stakker nog misschien wijzer van al die kogels in zn harsens. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Gast, jij ben niet slim, vast een gaatje in jouw leeghoofd jij wilt mij leven zo graag doorzeven met kogels dat je een zeef rooft Op je rooftocht zal je bezwijken en over lijken gaan tot in je schietgebed Je eigen leven zijn bewijzen dat je leven zinloos is gast zoals deze beef gevecht [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 14:21:56 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Fuck jou en je zeef roven, check hoe deze zeerover door zeven kogels je levensloop zonder mededogen wreed sloopt Je weet goos, Huus helpt fake kneuzen op de klippen open de deur naar je hart met steeksleutels in je ribben ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hehe, eyoooooo dopo wat is er?! dek gaat homootjes dissen maar hier een idee man: bezoek eens wat fucking logopedisten ja, die bitch mist t ille, ik rip een flikker en je wordt in t vervolg afgeschoten als je op mn pik wil klimmen ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 13-05-2006 @ 14:27 Fuck jou en je zeef roven, check hoe deze zeerover door zeven kogels je levensloop zonder mededogen wreed sloopt Je weet goos, Huus helpt fake kneuzen op de klippen open de deur naar je hart met steeksleutels in je ribben Jouw levensloop regelt alleen even hoe je pik moet gebruiken Je hosselsysteem is explosief gestegen als klap op je vuurpijl vol met je luizen Ik weet een betere zin" Huus helpt alleen mensen die gasten flikken". Mijn sleutel van succes is jagen op mensen die snel op de kasten zitten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 14:37:59 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
waar zijn je multies? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Als ik op de kast zit weet je dat alleen omdat je het hoort, gay. En duik je in elkaar omdat je bang bent dat ik een mes door het plafond steek. In je hood meer dombo's dan in Bombay, je bent stom teef. En ik rock met meer trots positieve dopingtests dan Co Stompé. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 15:01:20 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil jullie stuk voor stuk doodmaken, die.. torrie: pluk voor pluk, schootknapen, G dat gaat nergens over ouwe de reuzen tegen dwergen doden rauwer ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
mentaal en fysiek kill ik je kliek verbaal met kritiek, vill ik je ziek illere steez chillere beats veel killende omhooghef tillende 9 mm iets lol [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 15:07:12 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Geniaal Fuc-king ge-ni-aal |
![]() | ![]() |
Niet spang, ik loos je - als een jokertje uit een doosje Bang is Koosje - uit mijn kokertje tover ik een roosje Wat een miet - door zulke mensen, raakt ik echt vertyft dat je dat niet ziet - lenzen, helpen een heleboel misschien [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 16:28:28 ] ---------------------------------------- Het hoeft niet, het mag Kick ass beat, alleen door je stem verkracht | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
fok met mij en je ass wordt gechecked bij opsproring verzocht en fuck pipa's of hamers gozer, je krijgt gewoon een boor op je kop je hoort me toch joh? en ziet dus ook meteen mn dopere drop haha en ga wieberen ofzo, want ik heb dit kaolo forum op slot blaow [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 16:32:10 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Wat loop je te praten over pipa, jij kan zelf geen betalen, Je moet vaker ballen met je Chica, Want je stok achter te deur begint te verjaren Als Breezerslet probeer JiJ Vrouwen zonder sexervaring aan te trekken. Jij maakt een break-point als 0 vrouwen die door jou wilde laten beffen ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
ik druk mn sigaret uit op je bek gek m'n pipa rap luister je echt 6, keer ofzo jij bent gewoon een neppe kerel yo dek dat is toch die gekketrackpompende[..]sodemieterop tering ho [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 16:57:07 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Ok nu even serieus gast je kan niet komen tegen de slug Als ik 1 vinger richt? die cats vervlogen eventjes vlug Ja ik kom moederneukers hier breeken Vier steken, of acht nier steken, 't kan me geen zier schelen ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
We zullen het nivo wat opkrikken met pompende shit gek We stompen je bitchass, dure rijms als londense sixpacks Ja ik kom je schedel neuken en leg raps in je zwetende nek Eej bitch zweet niet zo erg, tis D! jullie weten het gek ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Ik ben gewoon de leipste hier dus niet praten G Ik spaar me steez, alles wat je krijgt is gratis die zwaarden steez. Het zwaard van Isildur komt je bonen ouwe! Ze krijgt het door via dromen ouwe orks gaan op je zoontje knauwen. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Slugger D, hier hangen je chick dr dubbel D's Bukken teef! zeg ik terwijl ik haar kutje kneed. En terwijl ze zuigt doet ze alsof ze wil headbangen maar headbangen gaat zo moeilijk met een koevoet in je nekwervels. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Als Slugger achterelkaar kan droppen kan ik dat godverdomme ook Hier wordt je fokkin kop gesloopt, glocks pop ik op je romp, mongool. Oprotten met je drops enzo, tis lollig maar daar stopt het yo Ik kom geschoold met monsterflows ben als baby in de grolsch gedoopt ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Geniaal Fuc-king ge-ni-aal |
![]() | ![]() |
Ik hoef niet met veel te komen, een kindhand is gauw gevuld de jouwe dus, jij bent immers snel uitgeluld Nog even voor het aanzicht, een multi tussendoor pas op slet met wat je aanricht, Het. Is. Geen. Gehoor. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 17:56:01 ] ---------------------------------------- Het hoeft niet, het mag Kick ass beat, alleen door je stem verkracht | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je flowt vloeibaar weg voor monsters en ziet spoken Zoekt een manier om nog lomper tijd te doden Ik kom je met loden pijpen aan een stokje rijgen Je bent softer dan overrijpe geile olijftwijgen ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
hahaha in de grolsch gedoopt, dope. Huus ik kom je rippen met bijlen en axen Duizend stijlen we klappen je meisje en kwakken over dit zeikende tjapje we blijven blijvend verkrachten Fok je rijms je treiterd me zwakjes met je verwijfde gedachten. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
yoyoyoyo Ik heb dingen te doen mensen die zaken willen doen. Praten veel, en poen? ho maar, maar later chill ik goed. Eigen huis, eigen wietzolder, bergen van die neder man. Eigen tuin, eigen kiet onder ergens hier in nederland. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2006 @ 18:06:50 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |