Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Geniaal
Fuc-king ge-ni-aal
Gepost door Geniaal op zaterdag 13-05-2006 om 16:15:48
Hallo, vandaag heb ik bij de Media Markt een microfoon gekocht van het merk Philips. Een SBC MD650. Helaas krijg ik dat ding op geen enkele manier geïnstalleerd, wat op zich ook niet hoeft. Inpluggen en zijn werk doen, doet-ie helaas ook niet. Ik heb al mijn instellingen nagekeken maar dat ding doet gewoon niets, terwijl ie het op mijn laptop (pas gekocht) wel doet. Weet iemand of ik ergens drivers moet halen? Zo ja, welke drivers?
----------------------------------------
Het hoeft niet, het mag
Kick ass beat, alleen door je stem verkracht
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zaterdag 13-05-2006 om 16:25:50
misschien té simplel, maar als je dubbelklikt op het geluidsicoontje rechtsonder...
staat Mic in / Line in misschien op Mute ?

(ik geef toe, tis niet zo geniaal)
Geniaal
Fuc-king ge-ni-aal
Gepost door Geniaal op zaterdag 13-05-2006 om 16:51:52
Quote:
Kaya schreef op 13-05-2006 @ 16:25
misschien té simplel, maar als je dubbelklikt op het geluidsicoontje rechtsonder...
staat Mic in / Line in misschien op Mute ?

(ik geef toe, tis niet zo geniaal)


Nee, beide staan gewoon aan, op max. zelfs. De sterker zit als het goed is ook in het goede gaatje in mijn geluidskaart (die met het microfoontje erbij). Wat alleen wel opvalt is dat er bij "mixapparaat" maar één mogelijkheid is om te kiezen en dat is hardware van mijn geluidsinstallatie. Philips of SBC MD650 kan ik nergens terugvinden bij hardware of wat dan ook. Hardware proberen te installeren helpt ook niet aangezien Philips niet eens in de lijst voorkomt.
----------------------------------------
Het hoeft niet, het mag
Kick ass beat, alleen door je stem verkracht
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 13-05-2006 om 16:58:09
Dat is niet raar, aangezien je PC niet kan ruiken of het een philips is of niet. Heb je hem zeker weten in het goede gaatje van de goede geluidskaart gedaan? ( De rode, dus )
En heb je bij volumeregeling van windows ook al bij opties geadvanceerde volumeregelingen aangezet? En heb je dan ook wel de Mic. aan aangevinkt staan als opneem- of afspeelgebeuren? ( In die windows volumeregelingen.. )
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 13-05-2006 om 17:25:50
Voortaan eerst even zoeken. Ik laat hem nog even open, mits je een antwoord vindt ik de oude topics.
Geniaal
Fuc-king ge-ni-aal
Gepost door Geniaal op zaterdag 13-05-2006 om 17:30:46
http://img111.imageshack.us/img111/6358/screenyinstelleinge5au.jpg

screenshot van alle instellingen. En ja, de mic zit in het rode gaatje. Hier trouwens een omschrijving van de mic: http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?productId=SBCMD650_00_NL_CONSUMER&activeTab=specifications&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=GV5ZCGQFOD2TXJ0RMRESHQVHKFSEKI5P
----------------------------------------
Het hoeft niet, het mag
Kick ass beat, alleen door je stem verkracht
Geniaal
Fuc-king ge-ni-aal
Gepost door Geniaal op zaterdag 13-05-2006 om 19:07:38
Zijn er hier nog helpende handjes?
----------------------------------------
Het hoeft niet, het mag
Kick ass beat, alleen door je stem verkracht
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 13-05-2006 om 23:49:38
Waarom staat alles volluit bij je volumes ? En beter vink je "opnemen" en niet "afspelen" aan.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.