Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
als in : Griekse restaurants die niet zo mooi en chique zijn, maar van die halve afhaal-achtige plekken. Dat wil niet zeggen dat ik spuug op snakbars, kom er vaak zat. Maar ik wou ermee zeggen dat Olympia netjes enzo is, m.a.w, niet haten op die zaak. Dat jullie het interpeteren alsof ik niet hou van snackbars, is niet mijn probleem hè ? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Rustig mensen, het is maandagochtend. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Jonges jongens make love and after that war. whehehe | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ok ok ![]() ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
mx, je hebt snackbars fout getypt, HATER!!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
haha! ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 15-05-2006 @ 12:05 'echt uit eten' doe je niet bij de griek. waar dan wel.. bij 'Harry's snackcorner' .. ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
shit man dat ziet er wel sjiek uit, mx doe je ook mee op de keyboard?![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Heeeeeeeeeeeeeeeel sjiek! Totaal anders dan alle andere Griekse vreetschuren. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2006 @ 12:14:00 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
grappig gast (niet dus) Maar dat is niet in Delft, in elk geval niet Olympia. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee ze hebben 2 vestigingen! Dat zou een Olympiagroupie toch wel moeten weten? | ||
![]() | ![]() |
Volgens mij mis ik de helfd maar die andere helfd rot me tog niks.. ist al vrijdag? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
echt wel, anders zou dat niet op die site van olympia staan, onder het kopje delft![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
dat is niet die in Delft waar MuSS en ik 't over hebben dus. Die 2 tenten schelen ontzettend van elkaar. Maar goed, dit is van een geintje, naar kinderachtig gedrag gegaan. Als jullie zo willen doen, veel plezier ermee. doei ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
er zijn, denk ik... een stuk of 20 Olympia's in Nederland.. net zoals Sirtaki, Delphi, Kreta.. dat soort namen.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Die verwarring krijg je al snel met zo'n originele en tevens chique naam. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 15-05-2006 @ 12:14 Volgens mij mis ik de helfd maar die andere helfd rot me tog niks.. ist al vrijdag? was het maar vrijdag.. nog 4 dagen... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Typische ambtenareninstelling! | ||
Omdat het dan weekend zeker ![]() Psst, weekenddiensten bestaan ook bij de plisie ![]() Maar ik heb een andere reden ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 15-05-2006 @ 12:21 Maar ik heb een andere reden ![]() wurt up volgens mij hebben we weer is de zelfde schaduw [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2006 @ 12:23:00 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb trek in vakantie. | ||
![]() | ![]() |
dat ook | ||
Ik haat mensen van computerlokalen die je wegsturen als je bijna klaarbent... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 15-05-2006 @ 12:31 Ik haat mensen van computerlokalen die je wegsturen als je bijna klaarbent... dat soort intieme handelingen moet je ook niet in een openbare computerlokaal doen .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
woot woot... ga zo Tussentijdse toetsen voor broem broem... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe uskan ![]() | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
heheheheheeheheeheh Songtext: WinX - Dont Laugh ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
mooi he, die o.. hoor al 2 dagen niets anders hier..![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja daarom begin ik er ook over. Telkens dat trema erbij typen is beetje onhandig, Ik blijf je wel gewoon Oz Ozzy Ozcan noemen. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
je bent gewoon lui .. verander ook je naam dan in ; Liviö [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2006 @ 12:51:10 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Maar dan zonder die hoofdletter he. Daar zit een hele filosofie achter! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
ik vind jullie twee gay ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
hallo mag ik aandacht dankjewel ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een umlaut in me achternaam ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Quote: livio schreef op 15-05-2006 @ 12:51 Maar dan zonder die hoofdletter he. Daar zit een hele filosofie achter! dan is de ruimte tussen de l en de i minder groot. Dat was m toch? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 15-05-2006 @ 12:51 Maar dan zonder die hoofdletter he. Daar zit een hele filosofie achter! oeoe, vertel.. wat is die filosofie erachter..? zullen we trouwens die limburger even geen aandacht geven .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ait ![]() LD, jongen kankerhoer, wat zit je nou dan, aandachtstrekkend sletje! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
WA SALAAM ALEIKOUM OZCAN!!! ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
voor mij i shet buzcan | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 15-05-2006 @ 12:55 voor mij i shet buzcan die mislukte opmerking heb je ook al een keer of 5 gemaakt, heb jou nog niet door dat ie niet geslaagd is. Maar ik wil best even feed geven als je daar gelukkiger van wordt? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja dat heb ik liever buzcan | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
haha owned ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Büz©äNß ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
ßúæ©äñ ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 15-05-2006 @ 12:58 Büz©äNß Waar is mijn drank, sletje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Waar is mijn zuennie, vrouwtje van plezier? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
hey livio kaya denkt dat ik op kubus beats zeik ![]() ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
je zit wel lekker op kubus beats te zeiken & dropt af en toe zelf iets oninteressant wazigs .... als conjunctie of hoedanook, maar kun je nou echt ? wyagyaguhaahuauh l ![]() ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
what the fock is een zuennie ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |