Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 19-05-2006 om 18:55:45
pac heeft wel lekkere sound vind ik, niet alles is dope van hem, en al helemaal dat geproduceerde rotzooi van hem valt hard tegen.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
youpus
RSN
Gepost door youpus op vrijdag 19-05-2006 om 20:22:56
hey TJ je kunt mij wel afkraken maar je zegt er niet eens een reden bij ofzo.. dus hoe kan ik je serieus nemen..
----------------------------------------
The infrared's at your head real steady.. better grab your gun cause i'm ready..
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op vrijdag 19-05-2006 om 20:32:36
dit is trouwens wel fokking slim van 50, hij laat het produceer werk en andere over, laat wat rappers over oude tupac nummers rappen en verdient er goud geld mee.
McTrica
Gepost door McTrica op vrijdag 19-05-2006 om 20:45:39
eey the T_J..wtf lul jij nou? denk je dat pac die ooit zelf heeft opgenomen met lloyd banks of 50 ofzo? dat is allemaal stemvervorming..en t zou gewoon zonde zijn als pacs nummers verkracht worden door die kutrappers van gunit..en huusuuh..luister dan ns naar life goes on, keep ya head up, better dayz, my block, changes, smoke weed all day, dear mamma,, die shit is real...ik ken geen enkele rapper die zoveel gevoel in zn teksten kan brengen als pac..
TheBoss
Gepost door TheBoss op vrijdag 19-05-2006 om 20:49:53
Quote:
McTrica schreef op 19-05-2006 @ 20:45
eey the T_J..wtf lul jij nou? denk je dat pac die ooit zelf heeft opgenomen met lloyd banks of 50 ofzo? dat is allemaal stemvervorming..en t zou gewoon zonde zijn als pacs nummers verkracht worden door die kutrappers van gunit..en huusuuh..luister dan ns naar life goes on, keep ya head up, better dayz, my block, changes, smoke weed all day, dear mamma,, die shit is real...ik ken geen enkele rapper die zoveel gevoel in zn teksten kan brengen als pac..


precies en ik kan geen enkele disstrack&video noemen die beter is dan hit em up.
Iedereen kan diss tracks maken, maar bij Tupac geloof je ook echt wat ie zegt. je weet dat ie t meent
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 19-05-2006 om 20:52:34
Quote:
livio schreef op 19-05-2006 @ 18:30
(...)

----------------------------------------
argh
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 19-05-2006 om 20:56:09
wat lul jij?
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-05-2006 om 21:02:16
Hij probeerde mijn tekst te quoten.

Volledig terecht.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 19-05-2006 om 21:03:38
hehehe
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 19-05-2006 om 21:20:33
Quote:
McTrica schreef op 19-05-2006 @ 20:45
eey the T_J..wtf lul jij nou? denk je dat pac die ooit zelf heeft opgenomen met lloyd banks of 50 ofzo? dat is allemaal stemvervorming..en t zou gewoon zonde zijn als pacs nummers verkracht worden door die kutrappers van gunit..en huusuuh..luister dan ns naar life goes on, keep ya head up, better dayz, my block, changes, smoke weed all day, dear mamma,, die shit is real...ik ken geen enkele rapper die zoveel gevoel in zn teksten kan brengen als pac..

WTF lul jij nou, ik weet toch ook wel dat 2Pac dood is. Goh wat vreemd dat ie dan geen tracks meer kan opnemen...

Ik wees je er alleen op dat 2Pac (die dood is) en G-Unit (die dood moeten) al samen op een track staan, namelijk op het album onder productie van Eminem.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.