Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op dinsdag 16-05-2006 om 13:50:57
Ey Tjappies .....
Onder jullie rijm kunstenaars zullen toch wel een paar smokers en kweekers zitten hoop ik ....ik zit namelijk met een vraagje :
Ik heb 15 buitenplanten in potten van 50 liter zitten ..weet 1 van jullie kerels mayB hoeveel water die nodig hebben ...er valt niet veel over te vinden op internet (buitenplanten in potten van 50 liter )

Peace out Flex
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 16-05-2006 om 14:01:04
http://www.wietportaal.nl kijk daar eerst maar eens rond vond je hopen met informatie
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 16-05-2006 om 14:01:37
Kerel ik zou je naam uit je profiel halen en je woonplaats, je weet maar nooit

En ik kan je geen antwoord geven, ik had 2 planten, maar die heb ik beetje verneukt.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op dinsdag 16-05-2006 om 14:03:05
je mag tog 3 planten per persoon thuis hebben en we hebben thuis 5 mensen boven de 18 dus ik doe niks illigaals
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 16-05-2006 om 14:03:46
Oh dat wist ik niet.
Ik dacht trouwens 3 planten gewoon totaal thuis.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 16-05-2006 om 14:09:42
is het ook
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 16-05-2006 om 14:16:53
Quote:
brutus_barrakus schreef op 16-05-2006 @ 14:09
is het ook

maarja ik zou zeggen verzorg zo werkt het hier ook altijd zorg dat ze niet uitdrogen zorg dat ze er gezond uit zien zorg dta ze snachts ook echt geen licht krijgen lantaarenpalen achter je tuin zijn dodelijk en ga elke dag een kijkje nemen bij je plantjes voel of het zand vochtig is voer ze af en toe wat bij niet teveel krijg je te groene toppen van is niet lekker in het begin amper voeren krijg je grotere toppen

lief zijn dus
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 16-05-2006 om 15:24:09
Quote:
FlexMasterA schreef op 16-05-2006 @ 14:03
je mag tog 3 planten per persoon thuis hebben en we hebben thuis 5 mensen boven de 18 dus ik doe niks illigaals


wet zegt 5 planten PER HUISHOUDEN
tevens is elke plant in bloei verboden, dus 5planten mag maar ze mogen niet in bloei staan

qua water ligt het aan je grond, voeding, licht etc

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
McTrica
Gepost door McTrica op dinsdag 16-05-2006 om 16:03:35
yow,, aangezien ze in 50L potten zitten, hebben ze echt niet elke dag water nodig...maar 1x in de 2 dagen een emmertje water kan wel enneh..n aanrader is speciale voeding..enneh..ze hebben gewoon veel liefde nodig en dan heb je rond september/oktober je eigen voorraad binnen,, maar het ligt ook aan het soortje dat je kweekt..zit nogal verschil in..de 1 heeft meer nodig als de ander
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 16:05:47 ]
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op dinsdag 16-05-2006 om 16:08:22
jah speciaale voeding en zo n boost spul voor de toppen heb ik .......soort plant wat ik heb is een kruising tussen brabants wit en citrus(zoiets is een wit soort)
maar alvast bedankt voor de tips.....wie nog raad heeft hoor ik het graag

flex
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
McTrica
Gepost door McTrica op dinsdag 16-05-2006 om 16:57:47
nog 1 tip als je niet met stekken werkt,, ontkiem je zaden binnen in een glas water..glas 3/4 vol met water (lauw), daar gooi je je zaadjes in, dan folie over de beker spannen..en binnen 3-5 dagen breken ze open en komt er n wit sliertje uit..dit stop je in de grond..en t is binnen 2 dagen boven...goeie manier..enne..citrus is dope
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op dinsdag 16-05-2006 om 18:31:55
Quote:
McTrica schreef op 16-05-2006 @ 16:03
yow,, aangezien ze in 50L potten zitten, hebben ze echt niet elke dag water nodig...maar 1x in de 2 dagen een emmertje water kan wel enneh..n aanrader is speciale voeding..enneh..ze hebben gewoon veel liefde nodig en dan heb je rond september/oktober je eigen voorraad binnen,, maar het ligt ook aan het soortje dat je kweekt..zit nogal verschil in..de 1 heeft meer nodig als de ander


een emmertje, dat is toch veels teveel man...5 liter per 2 dagen
water geven moet je gewoon op de gok doen, en 15 planten is altijd illegaal zoals iemand al eerder zei:
maximaal 5 planten per huishouden....maar je mag er ook geen lampen enzo boven hebben want dan is het ook meteen illegaal.

succes ermee, enne verwacht geen koffieshop kwaliteit met je buitenplantejs
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
McTrica
Gepost door McTrica op woensdag 17-05-2006 om 17:33:30
5 liter in een bak grond van 50 liter kan makkelijk hoor..vooral op warme dagen..
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.